خرید قسطی گوشی سامسونگ a51

تاریخ انتشار:
1403/2/13 22:38:48

پرفروش‌ترین گوشی سال 2020 با اختلاف بسیار بالا گوشی A51 سامسونگ اعلام شده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ a51 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی سامسونگ a51


پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در سه ماهه اول سال 2020!

گوشی A51 سامسونگ جز پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در سال 2020 بوده است و به نحوی می‌توان این گوشی را جز پرچمداران قیمت مناسب برند سامسونگ در نظر گرفت.

گوشی A51 سامسونگ با قیمتی عالی و آپشن‌های استثنایی توجه همگان را به خود جلب کرده است. در این مقاله قصد داریم در مورد گوشی A51 سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. 

با اینکه گوشی A51 سامسونگ در سال 2019 طراحی و تولید شده است، با این وجود هنوز هم فروش بالایی دارد و اگر تمایل به خرید یک تلفن همراه با آپشن‌های بالا و قیمتی مقرون به صرفه دارید، گوشی هوشمند A51 را خریداری کنید. برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ a51 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

صفحه نمایشگری بزرگ و کامل

گوشی A51 سامسونگ دارای صفحه نمایشگری با اندازه 6.5 اینچ است و بسیار بزرگ طراحی شده است، این گوشی استثنایی دارای صفحه نمایشگر به نسبت کاملی می‌باشد و نسبت صفحه نمایشگر به گوشی برابر با 98 درصد است. 

صفحه نمایشگر این گوشی جذاب با کیفیت FHD+ و سوپر آمولدی تصاویر بسیار جذاب و شفافی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. صفحه نمایش Infinity-O به کار برده شده در A51 سبب شده است که عکس‌هایی با رنگ‌های واقعی و باکیفیت باورنکردنی را برای شما به ارمغان بیاورد. برای خرید قسطی گوشی سامسونگ a51 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید پر تخفیف را تجربه کنید.

رنگبندی فوق‌العاده جذاب گوشی A51 سامسونگ

گوشی A51 سامسونگ دارای رنگبندی بسیار فوق‌العاده‌ای می‌باشد و طرح پشت این گوشی به گونه‌ای کار شده است که تلالو رنگ‌ها را به صورت رنگین کمانی به نمایش می‌گذارد. 

این گوشی استثنایی دارای رنگنبدی: سفید، مشکی، صورتی و آبی می‌باشد و نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ a51 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و تا تخفیفات ویژه‌ای شامل حال شما شود.

4 دوربین استثنایی در یک قاب کوچک

گوشی A51 سامسونگ دارای دوربین‌های باکیفیتی می‌باشد و در حین فیلم برداری به هیچج عنوان لرزش تصویر و دست شما ثبت نمی‌شود. گوشی A51 سامسونگ دارای 4 دوربین متفاوت می‌باشد که دارای قدرت 48، 5، 5 و 12 مگاپیکسل است و دوربین سلفی آن تا 32 مگاپیکسل قابلیت عکس برداری دارد. 

دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض آن تا 123 درجه زاویه عکس را ثبت می‌کند و بسیار قدرتمند است، همچنین برای گرفت عکس‌های ماکرو از لنز 5 مگاپیکسلی آن می‌توانید استفاده کنید. 

ناگفته نماند که گرفتن عکس‌هایی با نمای فوکوس زنده توسط لنز 5 مگاپیکسلی آن ثبت می‌شود. برای خرید قسطی گوشی سامسونگ a51 به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید.

باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر

باتری به کار رفته در گوشی A51 سامسونگ بسیار قدرتمند است و تا دو روز بدون نیاز به شارژ شدن توانایی کار کردم و روشن ماندن را دارد. همچنین گوشی A51 سامسونگ دارای یک شارژر 15 واتی است که کمک بزرگی به سریع‌تر شارژ شدن این تلفن همراه خواهد کرد. برای خرید قسطی گوشی سامسونگ a51 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

وبسایت بزرگ قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در کشور است که دارای مشتریان بسیاری می‌باشد و محصولات و کالاهای خود را به دو روش اقساطی و نقدی به فروش می‌رساند. 

قسطی کلاب با کمک لیزینگ‌های معتبر شرایط فروش اقساطی کالا را امکان پذیر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با خرید اقساطی گوشی سامسونگ a51 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی tab a9 سامسونگ

خرید قسطی tab a9 سامسونگ
شما می‌توانید برای خرید قسطی tab a9 سامسونگ با شرایطی عالی به بخش تبلت سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی a01

خرید اقساطی گوشی a01
برند سامسونگ گوشی‌های متنوعی با رنج قیمت متفاوت دارد. برای خرید اقساطی گوشی a01 که یک گوشی مقرون به صرفه است به بخش موبایل در...