خرید قسطی گوشی poco m3 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/16 01:35:58

کمپانی شیائومی با ارائه بهترین محصولات دیجیتالی توجه همه دنیا را به خود جلب کرده است. برای خرید قسطی گوشی m3 شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی m3 شیائومی


شیائومی m3

poco m3 جدیدترین پرچمدار شرکت شیائومی است که با یک طراحی جدید در قسمت پشتی و پردازنده به بازار عرضه شده است. در ادامه قصد داریم تا مشخصات آن را به صورت اجمالی بیان کنیم.

این گوشی دارای وزن 198 گرمی و ضخامت 9.6 میلی‌متر است و در سه رنگ جذاب زرد، مشكی و آبی تولید شده است. قابلیت خرید اقساطی گوشی poco m3 شیائومی در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی ظاهری

اگر به طیف گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت، نگاهی بیاندازیم، این گوشی را شایسته ارزش خرید بالا می‌دانیم. کیفیت این گوشی هوشمند مناسب است و همچنین قابلیت‌های منحصر به فردی دارد. 

برای نمونه قاب پشتی یک پوشش چرمی قابل توجه دارد که در همان نگاه اول نگاه شما را نسبت به داشتن یک گوشی ارزان قیمت دور می‎سازد. در پشت گوشی یک ماژول دوربین با نهایت زیبایی به کار رفته است. آرم پوکو در نزدیکی ماژول درج شده و ظاهری زیبایی به آن بخشیده است.

مشخصات نمایشگر

این گوشی دارای یک نمایشگر 6.53 اینچی است که از یک بریدگی بهره‌مند می‌باشد و از فناوری‌های IPS و LCD برخوردار است. کیفیت تصاویر آن به صورت 1080 پیکسل است. البته این کیفیت در حد متوسطی است. 

نسبت صفحه به بدنه نیز 83 درصد می‌باشد كه خوشایند است. وضوح تصویر در این صفحه نمایش 2340 در 1080 پیکسل است و روشنایی آن نیز 400 نیت می‌باشد. تراکم پیکسلی نیز در حدود 395 پیکسل در هر اینچ است. با خرید اقساطی گوشی poco m3 شیائومی یک تجربه لذت بخش داشته باشید!

مشخصات سخت افزاری

اگر بخواهیم به سخت افزار این گوشی نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که یک تراشه اسنپدراگون با مدل 662 SOC وجود دارد كه یک تجربه روان را برای شما فراهم می‌سازد. این چیپست ارتقا یافته اسنپدراگون 660 است. در واقع برای عملکرد بهتر دوربین بهینه‌سازی شده است. 

همچنین از نظر نرم‌افزاری نیز بهینه سازی‌هایی با توجه به این تراشه انجام گشته است. نرخ نوسان نیز با سرعت بالاتری انجام می‌شود. این گوشی در دو نسخه متفاوت حافظه تولید شده است. رم 4 گیگابایتی و حافظه‌‌‌های داخلی 64 و یا 128 گیگابایتی دارد. با خرید قسطی گوشی poco m3 شیائومی كیفیت را تجربه كنید!

مشخصات دوربین سه گانه و سلفی

این گوشی دارای یک دوربین سه گانه است که لنز اصلی آن یک دوربین 48 مگاپیکسلی است و قادر است عکس‌هایی فوق‌العاده و با وضوح بالا بگیرد. دقت کنید که در شرایط کم نور تلفن را به شدت نگاه دارید.

زیرا در این گوشی لرزشگیری وجود ندارد. در کنار لنز 48 مگاپیکسلی دو لنز 2 مگاپیکسلی وجود دارد که یکی مربوط به عکاسی ماکرو و پرتره می‌باشد و دیگری مربوط به تشخیص عمق است.

لنز ماکرو و پرتره نیز عملکرد متوسطی دارند. اگرچه عکس‌برداری را ساده می‌کند و نمایش رنگی خوبی دارند. ولی شاید این موضوع دید خوبی به شما ارائه ندهد. 

اما تجربه نشان می‌دهد که تشخیص لبه‌ها نیز، به دقت انجام نمی‌شود. دوربین سلفی نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی است که با کیفیت 1080 پیکسل به فیلم‌برداری می‌پردازد. با خرید قسطی گوشی poco m3 شیائومی همه چیز را ثبت كنید!

مشخصات باتری

باتری 6000 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در این مدل، چیزی فراتر از انتظار ما از یک دستگاه ارزان قیمت می‌باشد. این باتری با یک شارژر سریع 18 واتی به سرعت شارژ می شود و می‌تواند برای شما 3 تا 5 روز شارژ را فراهم سازد. 

همچنین، یکی از فوق‌العاده‌ترین امکانات این گوشی، وجود قابلیت شارژ معکوس است که می‌تواند به دیگر دیوایس‌ها نیز وصل شود و به عنوان پاوربانک عمل نماید. با خرید قسطی گوشی poco m3 شیائومی همیشه شارژ باشید و شارژ كنید!

خرید گوشی شیائومی مدل پوكو M3

خرید این اسمارتفون دوست‌داشتنی می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فوق‌العاده این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شوید. با استفاده از لیزینگ‌های موجود در این سایت وام بگیرید و کالاهای خود را بین 3 الی 5 روز بعد سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی poco m3 شیائومی از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی NOVA 8i

خرید قسطی گوشی NOVA 8i
اگر به دنبال خرید یک گوشی جذاب و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی NOVA 8i از بخش موبایل در دسته بندی کالای...

هدفون وی مودا

هدفون وی مودا
خرید یک هدفون باکیفیت و زیبا کار بسیار آسانی است اگرچه انتخاب شما برند وی مودا باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی هدفون وی مودا به بخش...