خرید اقساطی خودرو سمند

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:33:20

یکی از خودروهای قابل اطمینان و خوش ساخت ایرانی سمند نام دارد که بسیار مناسب خانوداه طراحی شده است. برای خرید اقساطی خودرو سمند به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی خودرو سمند


سمند ال ایکس

سمندال ایکس (LX) نسخه فیس لیفت شده سمند معمولی است که در سال 1383 به بازار عرضه شد. برای تولید این خودرو از همان پلتفرم معروف پژو 405 استفاده شده است. در این نوشته قصد داریم تا این خودرو را از جنبه‌های مختلف بررسی کنیم. با ما همراه باشید. قابلیت خرید اقساطی خودرو سمند در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی کابین

این سدان ایرانی از فضای زیادی در کابین خود برخوردار است. یک خانواده چهار نفری می‌توانند به راحتی در این ماشین بنشینند. هر چند که طراحی کابین ساده می‌باشد و متریال به کار برده شده در آن کیفیت متوسط دارد و با پلاستیک خشک، ساخته شده ولی در طراحی داشبورد به نحوی مطلوب عمل شده است. پشت آمپر، خروجی هوا و غربیلک فرمان با مدل اصلی سمند کمی تفاوت دارند.

 امکانات رفاهی ال ایکس نیز متوسط است و می‌توان به مواردی مثل وجود بلندگو در جلو و عقب خودرو، چراغ مه شکن جلو و عقب، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، شیشه‌های بالابر برقی، آینه‌های جانبی و سنسور دنده عقب اشاره کرد. با خرید اقساطی خودرو سمند کیفیت را مقایسه کنید!

طراحی بدنه

بدنه نیز طراحی ساده و تا حدی محافظه کارانه دارد. حجم پردازی‌ طراحی مناسب می‌باشد و جوان پسند به نظر می‌رسد. طراحی متفاوت جلو پنجره و سپر با مهارت خاصی ایجاد شده است. نمای عقب نیز کمی ساده به نظر می‌رسد. 

چراغ‌ها به صورت کشیده و دو تکه به نحوی ساده تعبیه شده‌اند و در کل طراحی قابل قبول است. با خرید قسطی خودرو سمند لذت رانندگی را تجربه کنید!

مشخصات فنی

در سمند ال ایکس با دو پیشرانه متفاوت رو به رو هستید. موتور XU7 با حجم 1.8 لیتر و موتور EF7 با حجم 1.7 لیتر عرضه می‌شوند. در موتور XU7 با قدرت 100 اسب بخار و گشتاور 153 نیوتون متر مواجه هستید. این خودرو از یک گیربگس پنج سرعته دستی استفاده می‌کند که نیرو را به جلو منتقل می‌سازد. این خودرو در مدت زمان 13 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

موتور EF7 یا موتور ملی، قدرتی معادل 113 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتون متر دارد و قادر است از طریق یک گیربگس پنج سرعته دستی نیرو را به جلو منتقل سازد. موتور ملی با همکاری شرکت F.E.V آلمان تولید شده و با وجود سوخت CNG قدرتش تنها 100 اسب بخار می‌باشد. گشتاور این پیشرانه برابر با 136 نیوتون متر است.

این خودرو در مدت زمان 14.5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. بیشینه سرعت این خودرو 185 کیلومتر بر ساعت است. سرعت سمند LX EF7 در صورت مصرف CNG سرعتی برابر با 190 کیلومتر بر ساعت دارد.

سوخت سمند ال ایکس

سمند LX سوخت ترکیبی معادل 8.3 لیتر در 100 کیلومتر مصرف می‌کند. در حالی که سمند LX EF7 در صورت مصرف سوخت CNG مصرف ترکیبی 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد. با خرید قسطی خودرو سمند سفرهای به یادماندنی داشته باشید!

تجربه رانندگی در سمند ال ایکس

میزان تسلط راننده این خودرو مطلوب است زیرا قرارگیری طراحی کابینت و ابعاد پنجره‌ها مناسب می‌باشد هر چند که ستون A در پشت فرمان سبب می‌شود تا در کناره‌های خودرو با کمی نقاط کور مواجه باشید. عایق‌بندی این خودرو نسبت به 405 مناسب‌تر است و با وجود چالاکی، پرشتاب محسوب نمی‌شود. به علاوه، مصرف سوخت و استهلاک کمی دارد.

 سیستم تعلیق نرم و قابل قبول است. وجود ترمزهای کاسه‌ای به جای دیسکی سبب می‌شود تا این خودرو در جاده‌های لغزنده با چالش مواجه باشد.

پیشنهاد خرید اقساطی خودرو سمند

اگر شما نیز دوست دارید تا یک خودروی ملی در رنج قیمتی اقتصادی داشته باشید، سمند ال ایکس یکی از مناسب‌ترین گزینههای پیش روی شما می‌باشد. 

برای تهیه این خودروی داخلی می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از لیزینگ‌های معتبر در این فروشگاه، برای دریافت وام و خرید اقساطی این ماشین اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی خودرو سمند از قسطی‌ کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو دنا

خرید اقساطی خودرو دنا
خودرو دنا یکی از جذاب‌ترین و بهترین محصولات ایران خودرو می‌باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. برای خرید اقساطی خودرو دنا به...

خرید قسطی خودرو کوییک s چکی

خرید قسطی خودرو کوییک s چکی
اگر تمایل به خرید قسطی خودرو کوییک s چکی دارید به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه...