فروش اقساطی جارو برقی پارس خزر

تاریخ انتشار:
1403/2/20 15:36:55

برند پارس خزر یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی جارو برقی پارس خزر به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش اقساطی جارو برقی پارس خزر
شرکت پارس خزر

شرکت پارس خزر، شرکت ایرانی و صنعتی الکترونیک می‌باشد. این شرکت در اسفندماه سال 1347 در استان رشت بنا نهاده شده است. این شرکت بیشتر سعی دارد تا لوازم خانگی ضروری و مورد نیاز را تولید کند. شرکت پارس خزر، کالاهایی را مانند: اتو بخار، پنکه، توستر، چای ساز، لامپ، کتری برقی، تصفیه کن، پلوپز، بخارپز، جاروبرقی می‌باشد. برای خرید قسطی جارو برقی پارس خزر باید در مورد شرایط اقساط، اطلاع داشته باشید. 

جاروبرقی پارس خزر

جاروبرقی، یکی از لوازم ضروری منزل است که کاربرد روزانه دارد. امروزه تنوع جاروبرقی‌های مختلف در بازار، موجب شده تا انتخاب جاروبرقی خوب برای مصرف کننده بسیار دشوار شود. یکی از بهترین جاروبرقی‌های ایرانی که در انواع مختلف خود تولید می‌شود، جاروبرقی پارس خزر می‌باشد که نظافت و پاکیزگی خاصی را در منزل شما ایجاد می‌کند. جاروبرقی‌های مختلفی در بازار وجود دارد، اما ما می‌خواهیم فقط به جارو برقی پارس خزر بپردازیم. 

یکی از انواع مدل مختلف جاروبرقی پارس خزر نوع کمپرسور آن می‌باشد که چنانچه قصد خرید جاروبرقی دارید بی‌شک جاروبرقی پارس خزر باید یکی از اولویت‌های شما باشد. برای خرید اقساطی جارو برقی پارس خزر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قدرت موتور جاروبرقی های پارس خزر

قدرتمندترین جاروبرقی پارس خزر، موتور آن 25 هزار وات قدرت دارد و همین قدرت بالا و فوق‌العاده آن سبب شده تا هنگام جارو کردن، قدرت مکش آن را مشاهده نمایید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که قدرت بالای موتوری سبب مصرف بالای انرژی می‌شود، اما نگران این مسئله نباشید. 

رتبه مصرف انرژی جارو برقی پارس خزر A+ می باشد به همین دلیل، در حین کار کردن کمترین مصرف انرژی و بیشترین قدرت را دارا می‌باشد. در کنار موتور پر قدرت جاروبرقی پارس خزر، یک محافظ قرار داده شده، تا در هنگام کار کردن زیاد از بروز مشکل جلوگیری می کند. برای خرید قسطی جارو برقی پارس خزر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فیلتر هپا

فیلتر هپا، یک فیلتر بسیار قوی و پرکاربرد می‌باشد که در انواع جاروبرقی پارس خزر موجب تصفیه هوای خروجی می‌شود. فیلتر هپا، علاوه بر تصفیه هوا موجب جلوگیری از ایجاد آلودگی و گرد و غبار می‌شود به همین علت، برای افرادی که دچار آسم، آلرژی و یا دیگر مشکلات تنفسی می‌باشند این مدل جاروبرقی بسیار مناسب می‌باشد.

مکش جاروبرقی، باعث جمع آوری تمام ذرات و گرد و غبار می‌شود و خروج آن‌ها، باعث آلودگی هوا می‌شود، ولی با قرار گرفتن فیلتر هپا و چند لایه بودن، آن از خروج گرد و غبار جلوگیری می کند. 

سهولت کار کردن جارو برقی پارس خزر

کار کردن این مدل از انواع لوازم خانگی، با قابلیت چرخش 360 درجه باعث می شود تا بتوانید تمام نقاط منزل را به‌ راحتی جارو کنید. سیم برق 5 متری آن، سبب شده تا شما بتوانید تا محدوده بیشتری را جارو کنید و مجبور نباشید آن را به پریزهای مختلف منزل وصل نمایید. لوله خرطومی پلاستیکی آن، تا شعاع 8 متری را جارو می‌کند و پلاستیک به کار رفته در لوله خرطومی از بهترین پلاستیک می‌باشد. برای خرید اقساطی جارو برقی پارس خزر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

صدای جاروبرقی پارس خزر

صدای انواع جاروبرقی در هنگام کار کردن، باعث بروز مشکل می‌شود و بسیار آزاردهنده است، ولی صدای کم و استاندارد جاروبرقی پارس خزر، موجب شده تا توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند. 

طراحی منحصر به فرد جاروبرقی پارس خزر

طراحی ظاهری زیبا و منحصر به فرد جاروبرقی‌های برند پارس خزر، موجب شده تا در بازار فروش بالا داشته باشد. رنگ بندی زیبای جاروبرقی‌های پارس خزر، موجب شده تا شما در حین خرید بتوانید رنگ آن را با دیگر وسایل منزل خود ست نمایید. خرید قسطی جارو برقی پارس خزر، موجب شده تا خرید آن راحت‌تر شود. 

خرید اقساطی جارو برقی پارس خزر و شرایط آن

جاروبرقی یکی از لوازم خانگی ضروری است. از این رو خرید اقساطی جارو برقی، برای مشتری بسیار بهتر است. در سایت قسطی کلاب، فروش قسطی جاروبرقی ایرانی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید به صورت قسطی و یا به صورت خرید نقدی جاروبرقی پارس خزر را خریداری نمایید و قبل از خرید از مشاوران سایت کمک بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت محصولات خانگی

قیمت محصولات خانگی
محصولات خانگی در ایران با توجه به علاقه هر ایرانی به داشتن یک خانه مجهز و زیبا، فروش زیاد و تجارت قدرتمندی دارند. به همین دلیل برند های معروف ...

خرید چرخ گوشت هاردستون

خرید چرخ گوشت هاردستون
برند هاردستون با محصولاتی عالی و استثنایی چرخ گوشت جذابی را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی چرخ گوشت هاردستون با قیمتی ...