خرید قسطی a22

تاریخ انتشار:
1403/2/26 05:43:47

گوشی‌های سامسونگ دارای امکانات و ویژگی‌های بسیار عالی هستند. شما می‌توانید برای خرید قسطی a22 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی a22


گوشی a22 سامسونگ

گوشی a22 سامسونگ یکی از گوشی‌های میان رده برند سامسونگ می‌باشد که در تاریخ سوم ژوئن سال 2021 معرفی گردید. شما با خرید قسطی a22 می‌توانید از قابلیت‌های این گوشی از جمله صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 1600*720 پیکسل آن بهره ببرید. این صفحه نمایش قادر است در هر اینچ 274 پیکسل را به نمایش بگذارد که به خوبی جزئیات و وضوح تصویر قابل مشاهده می‌باشد.

خرید اقساطی a22 به شما این امکان را می‌دهد تا از پنل با کیفیت سوپر امولد آن استفاده کنید علاوه بر این صفحه این گوشی توانایی ارائه نرخ بروز رسانی 90 را هم دارا می‌باشد. نمایش تصاویر با حداکثر روشنایی 600 نیت باعث شده تا در شرایط مختلف تابش نور و حتی زیر تابش نور خورشید بتوانید تصاویری را با کیفیتی عالی داشته باشید. 

مزایای خرید قسطی a22 سامسونگ

گوشی a22 سامسونگ طراحی زیبایی دارد، حاشیه‌های کم و باریک آن باعث شده است تا 84.5 درصد به صفحه روبه رویی آن اختصاص یابد. با خرید اقساطی a22 می‌توانید از این گوشی قدرتمند که از تراشه Mediatek Helio G80 ، 12 نانومتری سامسونگ استفاده می‌کند، بهره ببرید. این تراشه با پردازنده هشت هسته‌ای A75 وCortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 ارائه شده است. این پردازنده قوی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید چندین برنامه را به طور هم زمان باز کنید و ویدئو تماشا نمایید. 

مزایای خرید گوشی a22 سامسونگ

با خرید اقساطی موبایل از جمله گوشی a22 سامسونگ می‌توانید ساعت‌ها بازی کنید و سرگرم شوید. گفتنی است این گوشی قادر است بازی‌های نه چندان سنگین را اجرا نماید و برای اجرای بازی‌های سنگین توصیه می‌شود تا تنظیمات را بر روی حالت high performanc تنظیم نکنید تا تجربه بهتری از بازی کردن داشته باشید. مصرف بالای انرژی این پردازنده نسبت به پردازنده‌های 10 و 8 نانومتری یکی دیگر از ایرادات این گوشی برند سامسونگ می‌باشد.

خرید قسطی a22 سامسونگ به شما امکان استفاده از حافظه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و کارت حافظه جانبی را می دهد. در قسمت قاب پشتی این گوشی دوربینی چهارگانه تعبیه شده است که دارای لنز عریضی با رزولوشن 48 مگاپیکسل، لنز عریضی با رزولوشن 5 مگاپیکسل و یک حسگر عمیق 2 مگاپیکسلی و هم چنین سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو است. علاوه براین در قسمت بالای صفحه نمایش آن یک لنز 13 مگاپیکسلی عریض قرار داده شده است.

دوربین‌های گوشی a22 سامسونگ

گوشی a22 سامسونگ انرژی خود را از باتری نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپری تامین می‌کند که از تکنولوژی شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌نماید. برند سامسونگ این گوشی را با قابلیت‌ها و امکانات زیادی به بازار ارائه نموده است تا بتواند با سایر گوشی‌های میان رده رقابت کند.

گوشی a22 سامسونگ در ابعاد 8.4*73.6*159.3 میلی متری و با وزن 186 گرم طراحی شده است. جنس بدنه آن از پلاستیک می‌باشد و این امر باعث شده تا در وزن کمی ساخته شود و شما بتوانید بدون خستگی دست ساعت‌ها از آن استفاده کنید. برای خرید اقساطی a22 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایت قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در زمینه ارائه انواع کالای دیجیتال می باشد که انواع لوازم دیجیتال اعم از گوشی‌های موبایل را به صورت نقدی و اقساطی عرضه می‌کند. این فروشگاه با فروش قسطی گوشی به شما این امکان را می‌دهد تا با صرف هزینه کمی گوشی مورد نظر خود را خریداری کنید و از استفاده آن لذت ببرید. از مزایای خرید از این فروشگاه می‌توان به ارائه انواع کالاها با قیمت‌های مناسب و اورجینال اشاره کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی ایفون se

خرید گوشی ایفون se
یکی از دلایل خرید نقدی یا اقساطی گوشی ایفون se را می‌توان بهره‌مندی از بایونیک a13 دانست. این پردازنده در گوشی های گران قیمت ایفون هم به....

خرید اقساطی گوشی s21 ultra

خرید اقساطی گوشی s21 ultra
گوشی جذاب سامسونگ مدل ای 21 اولترا یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند سامسونگ است. برای خرید اقساطی گوشی s21 ultra به بخش موبایل...