فروش اقساطی هود اخوان

تاریخ انتشار:
1403/2/15 01:06:22

هود یکی از وسایل مهم و اساسی در آشپزخانه است که مانع پخش بوی غذا در داخل خانه می‌شود. شما می‌توانید برای خرید اقساطی هود اخوان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطی هود اخوان

معروف‌ترین برند هود در ایران

در هر خانه‌ای لوازم خانگی متنوعی وجود دارد یکی از این لوازم خانگی که در اغلب آشپزخانه هر خانه‌ای وجود دارد؛ هود است. وظیفه هود جذب چربی، بخار آب، بوی غذا و بوی سوختگی غذا است. اگر از هود خوب و باکیفیت استفاده کنیم هم آشپزخانه تمیز تری داریم و هم بوی غذا در خانه نمی‌پیچد و باعث بی‌اشتهایی نمی‌شود. هود را می‌توانیم به صورت نقدی و هم به صورت قسطی تهیه کنیم. در مقاله زیر راجع به خرید قسطی هود اخوان و مشخصات هودهای اخوان توضیح می‌دهیم.

انواع هود اخوان

1- هود مخفی اخوان

این هود با نام هود توکار نیز شناخته شده است. هود مخفی کمترین فضا را در آشپزخانه اشغال می‌کند و باعث حفظ یکپارچگی کابینت‌ها می‌شود. این نوع هود دارای موتور پرقدرت توربو است و صدای بسیار کمی دارد. طول استاندارد هودهای مخفی 70 سانتی‌متر و عمق 30 سانتی‌متر می‌باشد. برای خرید اقساطی هود اخوان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

2- هود زیر کابینتی

این مدل هود زیر کابینت و بالای گاز نصب می‌شود. بدنه ی آن از استیل می‌باشد و مکش بسیار خوب و صدای بسیار کمی دارد. این هود دارای دو فیلتر آلومینیومی چند لایه می‌باشد و قابلیت نصب فیلتر ذغالی نیز دارد. هود زیر کابینتی فاقد ریموت کنترل، صفحه نمایش و سنسور است. در دکوراسیون قدیمی و کلاسیک از این نوع هودها استفاده می‌شود.

3- هود شومینه‌ای اخوان

هود شومینه‌ای اخوان یک دودکش شومینه مانند در بالای خود دارد که به صورت عمودی قرار می‌گیرد و قابل تنظیم می‌باشد. این هود دارای موتور قدرتمند و کنترل از راه دور است. فیلتر استفاده شده در این هود از نوع آلومینیومی است و قابل شستشو می‌باشد.

لامپ‌های استفاده شده در هود شومینه‌ای اخوان از نوع SMD است که زیبایی منحصر به فرد این هود را در هنگام شب دو برابر می‌کند. شکل ظاهری آن از شیشه یا استیل و شیشه می‌باشد؛ در ساخت آن از شیشه‌های مقاوم و استیل باکیفیت استفاده شده است.

4- هود مورب اخوان

نوع طراحی این هود و شکل ظاهری که دارد این هود را نسبت به بقیه مدل‌ها متمایز کرده است. جنس این نوع هود از شیشه نشکن و استیل براق است. این هود دارای قدرت مکش بالا، صدای کم و کنترل از راه دور می‌باشد. لامپ به کار گرفته شده در هود مورب اخوان SMD است که نورپردازی خاصی دارد. با خرید اقساطی هود اخوان از قسطی کلاب بک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

راهنمای خرید قسطی هود اخوان

با بالا رفتن قیمت ارز و سخت شدن شرایط اقتصادی جامعه بیشتر خریداران به خرید قسطی روی آورده‌اند؛ زیرا  سبب حفظ پول نقد و پس‌انداز کردن آن می‌شود؛ خریداران می‌توانند با خرید قسطی یک محصول بهتر و باکیفیتی داشته باشند.

یکی از سایت‌های قابل دسترس برای خرید نقدی و همچنین خرید قسطی هود اخوان سایت قسطی کلاب است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی هود اخوان به بخش لوازم خانگی این سایت مراجعه کنید. این سایت تنوع بالایی از محصولات را دارد و همچنین مشخصات فنی و عمومی هر کالا را بیان کرده است؛ که این موضوع به مشتری امکان مقایسه محصولات و انتخاب بهترین محصول را می‌دهد.

مراحل فروش قسطی هود در سایت قسطی کلاب توضیح داده شده است. پس از ثبت نام و دریافت پیامک از طرف سایت برای گرفتن مدرک و تایید ثبت نام، محصول طی 3 الی 5 روز به مشتری تحویل داده می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی
وجود یک ماشین ظرفشویی با برندی معتبر برای هر خانه‌ای لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی به بخش لوازم خانگی در ...

خرید محصولات بوش

خرید محصولات بوش
با شرایطی اقساطی که قسطی کلاب برای مشتری های خود فراهم کرده است، خرید محصولات بوش بسیار آسان شده است. برای خرید لوازم خانگی بوش...