خرید قسطی airpods pro

تاریخ انتشار:
1403/2/24 00:58:39

اگر تمایل به خرید قسطی airpods pro دارید به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی airpods pro


مقدمه

استفاده از هندزفری از گذشته معمول بوده است. با وارد شدن این کالای دیجیتال به بازار مورد استقبال فراوان کاربران قرار گرفت. شرکت‌های بزرگ دیجیتال نیز بعد از این استقبال یک به یک این هندزفری‌های بی‌سیم خود را به بازار دیجیتال معرفی کردند. یکی از بهترین محصولات در این زمینه محصولات آیفون می‌باشد. در صورتی که کاربران بتوانند خرید قسطی airpods pro را انجام دهند بسیار عالی و ایده آل خواهد بود. 

بررسی تخصصی airpods pro

1.این دیوایس جدید با ابعاد 30.9 × 21.8 × 24 میلی‌متر دارای وزنی برابر 5.4 گرم می‌باشد. که یکی از سبک ترین هندزفری‌های بلوتوثی در حال حاضر می‌باشد.

2.این هندزفری بی‌سیم تولید شرکت اپل دارای دو عدد گوشی می‌باشد. هردو گوشی کاربری و امکانات مشابه دارند و می‌توان از هر کدام از آنها به صورت تکی یا هر دو همزمان استفاده کرد. برای خرید اقساطی airpods pro به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

3.این ایرپادها برای ارتباط با سایر دیوایس‌ها از فناوری بلوتوث ورژن 5 استفاده می‌کنند که جدیدترین تکنولوژی در این زمینه می‌باشد. این تکنولوژی سرعت و کیفیت مثال زدنی برای این گجت فراهم خواهد آورد.

4.این هدفون‌ها دارای خاصیت واتر رسیست یا خاصیت مقاومت در برابر آب می‌باشد. این محصول دارای گواهی IPX4 بوده که مربوط به همین مورد می‌باشد. از این هندزفری می‌توان در مناطق رطوبی و پربارش بدون هیچ مشکلی استفاده کرد.

5.مجهز به تراشه اصلی از نوع Apple H1 می‌باشد که جدیدترین چیپست شرکت اپل در این زمینه می‌باشد. برای خرید قسطی airpods pro به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

6.این هندزفری به وسیله محفظه شارژ مخصوص خود که یک باکس لایتینگ می‌باشد، شارژ می‌شود. همچنین قابلیت شارژ با تکنولوژی بی‌سیم Qi نیز از ویژگی‌های این محصول می‌باشد.

7.باتری این هندزفری بی‌سیم حداکثر قابلیت 5 ساعت پخش صدا بدون استفاده از نویز کنسلینگ می‌باشد. البته این قابلیت پخش صدا در صورت در نظر گرفتن قدرت شارژ محفظه شارژ به 24 ساعت افزایش می‌یابد که واقعا ایده آل خواهد بود. خرید اقساطی airpods pro در صورتی که امکان پذیر باشد بسیار برای کاربر خود مفید می‌باشد.

8.از تکنولوژی‌های خاصی که در این گجت کوچک استفاده شده می‌توان به: سنسور Motion-detection accelerometer یا شتاب سنج، قابلیت مچ شدن با سیری دستگاه صوتی محصولات اپل یا Speech-detection accelerometer، استفاده از تکنولوژی Transparency یا شنیدن شفاف صدای محیط و مهمترین و کاربردی ترین تکنولوژی استفاده از Noise Cancelling Microphone یا میکروفون با قابلیت نیز گیری می‌باشد.

9.در جعبه گشایی این محصول بایستی: محفظه شارژ مخصوص، سر گوشی با سایز کوچک متوسط و بزرگ به تعداد 3 عدد، کابل مخصوص لینک کردن USB-C به لایتنینگ و دفترچه راهنمای این محصول موجود باشد.

10.قیمت این کالای دیجیتال در بازار امروز در محدوده 5.5 تا 6 میلیون تومان می‌باشد. 

از کدام فروشگاه می توانیم خرید قسطی airpods pro داشته باشیم؟

برای خرید به این صورت مشتریان عزیز می‌توانند از سایت www.ghesticlub.com خرید انجام دهند. در این مرکز فروش علاوه بر امکان خرید اقساطی ایرپاد پرو می‌توانید سایر مدل‌ها با برندهای متفاوت را نیز خریداری کنید. 

خرید از این سیاست را با اطمینان خاطر انجام دهید، زیرا خرید از این سایت هم از طریق خود سایت و هم از طریق مراجع قانونی قابلیت پیگیری را خواهد داشت. همانطور که مستحضرید محصولات شرکت اپل در کشور ما گران قیمت بوده و جز محبوب ترین گجت‌های موجود در بازار می‌باشد. 

همه خانواده‌ها قادر به خرید این محصولات به صورت یکجا با پول نقد نمی‌باشند. سایت www.ghesticlub.com با ایجاد امکان خرید اقساطی airpods pro توانسته قدمی بزرگ در رابطه با توانمندی خانواده‌ها در استفاده از تکنولوژی روز دنیا بردارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی هوآوی

خرید اقساطی گوشی هوآوی
با افزایش چند برابری قیمت گوشی بسیاری از مردم جامعه توان مالی خرید گوشی های هوشمند را ندارند از این رو ناگزیر به سمت خرید اقساطی....

فروش اقساطی لپتاپ گیمینگ

فروش اقساطی لپتاپ گیمینگ
لپ‌تاپ‌های متنوعی با کاربری‌های متفاوت طراحی و تولید شده‌اند که یکی از پرفروش‌ترین آن‌ها لپتاپ‌های گیمینگ است. برای خرید اقساطی لپتاپ...