فروش اقساطی تبلت لنوو

تاریخ انتشار:
1403/2/5 22:31:44

اگر به دنبال خرید اقساطی تبلت لنوو با قیمتی عالی هستید، به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادمانی را تجربه کنید.


فروش اقساطی تبلت لنوو


طراحی و لوازم جانبی

با خرید قسطی تبلت لنوو P11 Pro متوجه می‌شوید که طراحی آن از سنگ‌های ارزان و پلاستیکی اندرویدی که بازار را تحت سلطه خود درآورده است، فاصله می‌گیرد. قاب تک بدنه این کالای دیجیتال از آلومینیوم ساخته شده است. ابعاد آن نیز 10.4 در 6.8 در 0.3 اینچ و وزن آن 500 گرم است. با خرید اقساطی تبلت لنوو می‌توانید از صفحه نمایشی با نسبت کنتراست عالی و رنگ‌های زنده استفاده کنید. 

وضوح تصویر 2560 در 1600 پیکسل و تراکم 264ppi است. لبه بالایی تبلت دارای دو دکمه تنظیم صدا است. مجموعه‌ای از پین‌های پوگو در پایین قرار دارند. یک دکمه روشن/خاموش با حسگر اثر انگشت یکپارچه، یک اسلات microSD/SIM در سمت چپ، درگاه شارژ USB-C در سمت راست و دو جفت بلندگوی JBL در لبه‌های چپ و راست قرار گرفته‌اند.

با خرید اقساطی تبلت لنوو می‌توانید از لوازم جانبی آن که شامل یک کیبورد با پایه و قلم بهره ببرید. کیبورد و پایه به صورت مغناطیسی به تبلت متصل می‌شوند و در مواقعی که از تبلت استفاده نمی‌شود به عنوان محافظ عمل می‌کنند. قسمت بیرونی کیبورد با رنگ خاکستری شیک و بادوام پوشانده شده است. پایه آن نیز محکم و 180 درجه حرکت می‌کند.

روی میز به خوبی قرار می‌گیرد اما برای استفاده روی پا عالی نیست. Precision Pen 2  مانند یک مداد آلومینیومی بزرگ به نظر می‌رسد و از طریق یک نگهدارنده کوچک به بالای پایه می‌چسبد. از آنجایی که این یک قلم فعال است، یک پورت شارژ USB-C در لبه بالایی وجود دارد. همچنین دو دکمه برای کارهایی مانند Erase و Select Text در کنار قلم وجود دارد. 

بررسی عملکرد و خرید تبلت لنوو

با خرید قسطی تبلت لنوو P11 Pro از پلتفرم موبایل کوالکام اسنپدراگون 730G بهره مند می‌شوید. این تبلت با دو مدل پایه 4 گیگابایت و 6 گیگابایت رم uMCP، با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. با microSD می‌توانید تا 1 ترابایت حافظه خارجی اضافه کنید. سخت افزار آن نیز برای کارهای پیچیده و فشرده، از جمله پخش جریانی و چند وظیفه‌ای، سریع و پاسخگو است.

با خرید اقساطی تبلت لنوو می‌توانید از باتری 8600 میلی آمپر ساعتی آن به راحتی یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنید. تبلت لنوو P11 Pro  از باند محدودی برای شبکه‌های 4G، AT&T و T-Mobile پشتیبانی می‌کند. 

بررسی بلندگو و دوربین تبلت لنوو

این کالای دیجیتال دارای چهار بلندگوی JBL است و عملکرد صوتی بسیار خوبی ارائه می‌دهد. همچنین بلندگوها با تنظیم Dolby Atmos صدای قوی تری را ارائه می‌دهند. حداکثر صدا 100 دسی بل است و بلندگوها یک صحنه صوتی همه جانبه را برای فیلم و تلویزیون ارائه می‌دهند. کیفیت پخش با میانه‌های متعادل و باس قوی است. جک هدفون 3.5 میلی‌متری وجود ندارد، اما لنوو یک دانگل USB-C  3.5 میلی ‌متری در جعبه قرار داده است.

با خرید اقساطی تبلت لنوو P11 Pro می‌توانید از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی که در پشت قرار دارد برای عکس برداری و ضبط فیلم استفاده کنید. در قسمت جلویی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی با قابلیت باز کردن قفل با چهره خواهید دید. با این حال همه آنها حتی با استانداردهای دوربین تبلت، عملکرد نسبتا ضعیفی دارند. 

بررسی بهره وری و خرید قسطی تبلت لنوو

حالت بهره وری تبلت لنوو زمانی فعال می‌شود که یک صفحه کلید به آن متصل شود. در زمان فعال بودن یک نوار وظیفه در پایین صفحه با نماد پیمایش و برنامه‌‌های رایج ظاهر می‌شود. این ویژگی در ظاهر عالی به نظر می‌رسد، اما در عمل کاملا ناشیانه است.

وقتی یک برنامه را در حالت بهره وری باز می‌کنید، احتمال کمی وجود دارد که در حالت تمام صفحه باز شود. در اکثر برنامه‌ها، گزینه maximize را پیدا نمی‌کنید و باید اندازه پنجره‌های کوچکی که روی دسکتاپ ظاهر می‌شوند را به صورت دستی تغییر دهید.

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب شرایط فروش قسطی تبلت لنوو را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. شما می‌توانید کالای دیجیتال مورد نظر خود را به صورت نقد و اقساط از این فروشگاه خریداری کنید. برای خرید اقساطی تبلت لنوو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي a53

خرید اقساطی گوشي a53
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمتی بی نظیر مدل A53 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a53 به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی آنر x8a

خرید قسطی گوشی آنر x8a
اگر به دنبال خرید قسطی گوشی آنر x8a با قیمتی مناسب هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...