خرید اقساطي a54 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/15 04:16:34

اگر تمایل به خرید اقساطي a54 سامسونگ با چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطي a54 سامسونگ با چک


گوشی a54 سامسونگ

اگر به دنبال خرید یک گوشی میان‌رده با ویژگی‌هایی بسیار نزدیک به موبایل پرچم‌دار هستید، خرید قسطي a54 سامسونگ را از دست ندهید. این گوشی با مشخصات فنی بسیار جذاب و قیمت باورنکردنی، به راحتی می‌تواند شما را به دنیای دیجیتال در بالاترین کیفیت وارد کند. موبایلی که بتواند نیازهای یک بلاگر، گیمر یا تولیدکننده محتوا و حتی کاربر عادی را به راحتی برآورده کند، نشان از کیفیت بالای آن دارد. به همین دلیل در ادامه، گوشی a54 سامسونگ را با نگاهی ژرف‌تر و جذاب‌تر می‌نگریم تا بتوانید یک انتخاب کاربردی و مناسب داشته باشید. 

مشخصات فنی

گوشی a54 سامسونگ دارای مشخصات فنی قدرتمندی است که برای هر فردی می‌تواند کاربردی باشد. از کیفیت ساخت گرفته تا قیمت مناسب آن، همگی از ویژگی‌های بسیار خاصی می‌باشند که توجه به آن را بیشتر از قبل کرده‌اند. این موبایل از پردازنده Exynos 1380 با فرکانس چهار هسته‌ای 2.4 گیگاهرتز Cortex-A78 و چهار هسته‌‌ای 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55 بهره می‌برد که توسط پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 پشتیبانی می‌شود. با داشتن حافظه داخلی 256 گیگابایت و 8 گیگابایت RAM، این موبایل برای انجام کارهای چندگانه و اجرای برنامه‌های دلخواه، عالی عمل می‌کند. همچنین صفحه‌نمایش Super AMOLED با اندازه 6.4 اینچ و رزولوشن 1080x2340 پیکسل، با ویژگی‌هایی مانند نرخ تازه‌‌سازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10، تجربه تماشای بی‌‌نظیری را ارائه می‌دهد. با خرید اقساطي a54 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری باید به دوربین پشتی سه‌گانه با حسگر اصلی 50 مگاپیکسل به همراه دوربین واید 12 مگاپیکسل و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسل، اشاره کرد. این دوربین‌ها امکان عکس‌برداری با کیفیت بالا و فیلمبرداری 4K را فراهم می‌کنند. از لحاظ اتصالات، این موبایل از شبکه‌های 5G و امکاناتی مانند NFC و GPS با قابلیت‌های متنوع پشتیبانی می‌نماید. همچنین با خرید قسطي a54 سامسونگ به خاطر باتری با ظرفیت 5000 میلی ‌آمپر ساعت و قابلیت شارژ سریع 25 وات، از عمر باتری طولانی بهره می‌برید.

نقد و بررسی گوشی a54 سامسونگ

گوشی Samsung A54 با طراحی شبیه به گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، صفحه نمایشی بسیار با کیفیت و درخشان با نرخ نوسازی بالا و عملکرد باتری مناسب دارد. همچنین برخورداری از جدیدترین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI، تجربه‌ای خوب در استفاده از این گوشی را ارائه می‌دهد. بااین‌حال در قسمت پشتی، معماری خاصی برای قرارگیری سنسورهای دوربین مشاهده نمی‌شود و سه سنسور دوربین با چیدمان ستونی شکل، کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. همچنین، طراحی این گوشی با فریم پلاستیکی است و وزن 202 گرمی دارد که ممکن است در استفاده طولانی‌مدت، برای دست خستگی به‌ همراه داشته باشد. علاوه بر این، Galaxy A54 5G از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند که مقاومت در برابر آب و گردوغبار را تا عمق 1 متری و به مدت 30 دقیقه فراهم می‌نماید. برای خرید اقساطي a54 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کیفیت ساخت بالای گوشی A54

این موبایل با ویژگی‌های خوبی که دارد، به عنوان بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ طی سال‌های اخیر به حساب می‌آید. به همین دلیل خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ به‌صرفه است. پنل پشتی این گوشی شیشه‌ای بوده و کیفیت ساخت جذابی دارد و بسیار خوش‌دست و کاربردی می‌باشد. به خاطر صفحه‌نمایش مناسبی که دارد، شما می‌توانید از این موبایل در تمامی ساعات شبانه‌روز و با نورهای متفاوت استفاده کرده و لذت ببرید. در نهایت باید به ترکیب نرم‌افزاری این گوشی اشاره کرد که بهترین مدل در دنیا بوده و تجربه کاربری بسیار مناسبی همچون پرچم‌دار S23 را به شما اعطا می‌کند. درنتیجه با اطمینان و خیال راحت، برای خرید اقساطی این کالای دیجیتال اقدام کنید.

خرید قسطي a54 سامسونگ از قسطی کلاب

تمام آنچه درباره گوشی a54 سامسونگ گفتیم، می‌تواند دلیل واضح و روشنی بر انتخاب بی‌چون و چرای این موبایل باشد. بااین‌حال، فروشگاه قسطی کلاب توانسته شرایط فروش قسطی این گوشی جذاب را فراهم کند تا تمامی افراد بتوانند از تجربه کاربری آن بهره ببرند. خرید اقساطي a54 سامسونگ به جای خرید نقدی از قسطی کلاب بسیار ساده بوده و برای تمامی بازنشستگان، کارمندان و افراد با شغل‌های آزاد امکان‌پذیر می‌باشد. اقساط بلند مدت، عدم نیاز به پیش‌پرداخت و شرایط دریافت وام از ویژگی‌های این فروشگاه آنلاین است. همچنین امکان خرید برای تمامی رده‌های سنی و شغلی وجود دارد که در طرح‌های مختلف قابل دریافت می‌باشند. درنتیجه اگر قصد خریدی به‌صرفه و اقتصادی دارید، همین الان قیمت روز گوشی a54 را از سایت قسطی کلاب مشاهده کرده و خرید دلنشینی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی قسطی

خرید گوشی قسطی
ما در اینجا قصد داریم یکی از گوشی های شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 را به شما معرفی کنیم این گوشی دارای نمایشگر 5.8 اینچی می باشد که با تراکم...

فروش قسطی شیائومی نوت 9 پرو

فروش قسطی شیائومی نوت 9 پرو
برند شیائومی با معرفی بهترین و جذاب‌ترین گوشی هوشمند، امروزه جز پرچمداران تلفن همراه در دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی شیائومی نوت 9 پرو ...