خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/14 11:44:25

پرفروش‌ترین و بهترین گوشی در سال‌های اخیر مدل آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرومکس


موبایل آیفون 13 پرومکس 

اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم در بین انواع کالای دیجیتال، گوشی‌های آیفون پر سر و صداترین هستند. اخیرا نیز با عرضه آیفون 13 پرومکس، دوباره اپل بر سر زبان‌ها افتاد. آیفون 13 پرومکس تقریبا می‌تواند تمامی توقعاتی را که از یک گوشی تلفن همراه داریم، برآورده سازد. 

این پرچمدار ممتاز، دارای صفحه نمایشی با نرخ به روز رسانی 120 هرتز است که سریع‌ترین عملکرد را در مقایسه با هر گوشی تلفن دیگری دارد و عمر باتری آن نیز خارق العاده است. اما این دوربین‌های آیفون 13 پرومکس هستند که این گوشی را در بالاترین سطح ممکن قرار می‌دهند.

این گوشی به طور کلی با توجه به ویژگی‌های مربوط به طراحی‌اش، از آیفون 12 پرومکس سنگین تر است. اما بریدگی روی صفحه نمایش 6.7 اینچیِ آن، کوچکتر است. اگر قصد دارید با ویژگی‌های آیفون 13 پرومکس و از شرایط خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرومکس مطلع شوید به خواندن ادامه دهید.

طرح و رنگ

آیفون 13 پرومکس لبه‌های صاف آیفون 12 پرومکس را حفظ کرده است، اما کمی متفاوت تر به نظر می‌رسد. برای مثال، صفحه‌ای که دوربین‌ها روی آن قرار می‌گیرند بزرگتر از قبل است. بنابراین مقدار فضای بیشتری را در پشت تلفن اشغال می‌کنند. برای خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

عملکرد صفحه نمایش

بزرگترین آپدیت صورت گرفته در صفحه نمایش آیفون 13 پرومکس و به طور کلی قابل توجه ترین آپدیت در مورد کل گوشی صفحه نمایش ProMotion جدید آن است. صفحه نمایشِ روشن تر آن نیز برای استفاده از گوشی در فضای باز مناسب تر است.

دوربین‌ها 

•حسگرهای جدید، نور بیشتری را برای ثبت تصاویر روشن‌تر دریافت می‌کنند.
•زوم اپتیکال 3 برابری / زوم دیجیتال 15 برابری
•حالت ماکرو مناسب و قانع کننده

همانطور که گفته شد، به دلایلی، آیفون 13 پرومکس فضای بیشتری را برای دوربین‌ها در نظر گرفته است. دوربین اصلی در این گوشی، هنوز هم همان دوربین 1.9 میکرومتری اپل است که نسبت به دوربین آیفون 12 پرومکس، بهبود عملکردی 49 درصدی داشته است. برای خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویدیو و مود سینماتیک

مود فیلمبرداری سینمایی در آیفون 13 پرومکس به قدری خوب است که احساس یک اسپیلبرگ کوچک بودن را خواهید داشت. با گرفتن چندین کلیپ با افکت بوکه و مشاهده اینکه چطور خودِ گوشی بسته به هر آنچه در کادر می‌گذرد فوکوس را روی سوژه‌های مختلف تغییر می‌دهد، این احساس را به خوبی تجربه خواهید کرد.

کارایی

A15 Bionic به راحتی روی گوشی‌های اندرویدی را کم می‌کند. به لطف این چیپست جدید، آیفون 13 پرومکس به طرز قابل توجهی عملکردی سریع تر دارد. اگر گیمر هستید، از عملکرد این گوشی در بازی‌ها شگفت زده خواهید شد. برای خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

عمر باتری و شارژ

حالا به یکی از بهترین قسمت‌های بررسی آیفون 13 پرومکس می‌رسیم: عمر باتری. به لطف باتری بزرگ‌تر و سایر پیشرفت‌های صورت گرفته، آیفون 13 پرومکس در تست باتری 12 ساعت و 16 دقیقه دوام آورد. هرچند که شارژ همچنان 20 وات بوده و گوشی فاقد درگاهUSB-C  است.

iOS 15

ios 15 مانند ios 14 پر از ویجت‌های جدید نیست، اما برخی امکانات هوشمندانه و سرگرم کننده جدید ارائه می‌دهد.

شرایط خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب

موارد گفته شده به طور کلی مهمترین نکات در مورد آیفون 13 پرومکس بودند. با توجه به قیمت بالای این گوشی در بازار، خرید نقدی آن برای بسیاری از افراد مقدور نیست. در نتیجه بررسی شرایط فروش قسطی این موبایل می تواند برای علاقه مندان به آیفون، گزینه بهتری باشد. قسطی کلاب این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید با پرداخت اقساط، صاحب این پرچم دار اپل شوید. برای خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A51

خرید اقساطی گوشی A51
یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2020 گوشی A51 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A51 به بخش کالای دیجیتال در ...

خرید اقساطی گوشی S22 اولترا

خرید اقساطی گوشی S22 اولترا
گوشی جدید سامسونگ از سری S است و کیفیتی بی نظیر دارد. برای خرید اقساطی گوشی S22 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...