فروش اقساطی لپ تاپ دل

تاریخ انتشار:
1403/2/29 17:12:06

یکی از بهترین لپتاپ‌های دنیا بی شک برند Dell است. برای خرید اقساطی لپ تاپ دل به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی لپ تاپ دل


لپ تاپ دل

دل DELL یک برند آمریکایی است که امروزه یکی از معتبرترین برندها در زمینه محصولات آی تی به حساب می‌آید. این شرکت به عنوان فروشنده مستقیم رایانه در جهان شناخته شده است و در زمینه توسعه، فروش، تعمیر و پشتیبانی محصولات کامپیوتری و کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. شرکت دل عرضه کننده انواع کامپیوترهای شخصی، سرورهای شبکه، لب تاپ، نمایشگرها به بازار است که معروف‌ترین محصول این شرکت، لپ تاپ است که در ادامه به معرفی انواع آن می‌پردازیم. برای خرید قسطی لپ تاپ دل به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لپ تاپ دل سری inspiron

این محصول جزو متنوع‌ترین لپ‌تاپ‌هایی است که در بازار قرار دارد. این کالای دیجیتال مورد استفاده دانش آموزان، دانشجویان، کاربران خانگی یا حتی اداری قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این سری می‌توان به قدرت بالا، قیمت مناسب و ضخامت کم اشاره کرد. یکی از مدل‌های این سری inspiron 17 5000  که به تازگی طراحی و بروز رسانی شده است. این لپ تاپ جدید دارای نمایشگر 15 و 17 اینچ FHD با کیفیت، پردازنده corei7، رنگ بندی متنوع، برخورداری از فناوری Ture color و دیگر خصوصیات بی نظیر است. با خرید اقساطی لپ تاپ دل می‌توانید مالک یک لپ تاپ خانگی باشید.

لپ تاپ دل سری Alienware

این سری از محصولات شرکت دل به دلیل استفاده از پردازنده گرافیکی سنگین انتظارات هر گیمری را برآورده می‌کند. لپ تاپ‌هایی که مخصوص بازی هستند توان سخت افزاری بالایی دارند و می‌توانند همزمان چندین عملیات محاسباتی پیچیده را انجام بدهند. مدل Alienware m15 r4 یک کامپیوتر گیمینگ است. برای این کالای دیجیتال پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX 3080 در نظر گرفته شده که بسیار پردازنده سنگینی است. نمایشگر این لپ تاپ قادر به نمایش تصاویر متحرک شفاف است و حافظه رم این مدل 32 گیگابایت است که بسیار ظرفیت قابل توجهی است. با خرید قسطی لپ تاپ دل بهترین و به‌روزترین گیم‌های دنیا را روی آن نصب کنید. 

لپ تاپ دل سری Latitude

این سری از لپ تاپ‌ها در اداره‌ها، سازمان‌ها و کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که طراحی بسیار شیک و به‌ روزی دارند و جزو بادوام‌ترین مدل‌ها محسوب می‌شوند. مدل Latitude 3510-5A یک لپ تاپ قدرتمندی است که بدنه محکم و مقاوم در برابر خط و خش دارد. رم این کالای دیجیتال 8 گیگ بوده و سرعت و قدرت بالایی برای پردازش اطلاعات دارد. روکش Anti-Glare روی صفحه نمایش آن قرار دارد که برای استفاده طولانی مدت مناسب است. با خرید اقساطی لپ تاپ دل از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

لپ تاپ دل سری XPS

با خرید قسطی لپ تاپ دل صاحب این دستگاه لوکس شوید. این مدل به دلیل ظرافت و طراحی خاص جزو خانواده لپ تاپ‌های لوکس قرار می‌گیرد. این دستگاه ظاهری شیک و مدرن دارد که از قیمت بالایی هم برخوردار است. یکی از مدل‌های این سری لپ تاپ XPS 13 است که هم مدل لمسی و هم مدل غیر لمسی دارد. این لپ تاپ دارای نمایشگر 4K است که قیمت آن را بسیار بالا می‌برد همچنین پردازنده آن Corei7 و کارت گرافیک استفاده شده در آن iris plus اینتل است و بسیار لپ تاپ با کیفیت و پرکاربردی است. 

خرید اقساطی لپ تاپ دل در قسطی کلاب

آیا می‌دانستید که قسطی کلاب علاوه بر کالاهای دیجیتال تضمین شده، فروش قسطی هم دارد؟ امروزه با افزایش قیمت کالای دیجیتال کمتر کسی می‌تواند خرید نقدی انجام دهد اما شما به راحتی می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را از قسطی کلاب تهیه کنید. به علاوه اینکه شما با خرید در این سایت می‌توانید تجربه خرید قسطی مجازی را هم داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی galaxy buds 2

خرید قسطی galaxy buds 2
اگر قصد خرید قسطی galaxy buds 2 با شرایطی آسان را دارید به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید اقساطی گوشي a22

 خرید اقساطی گوشي a22
یکی از جدیدترین گوشی‌های تولید شده توسط برند سامسونگ که از قیمت مناسبی برخوردار است، مدل گلکسی A22 می‌باشد. برای خرید اقساطی...