خرید قسطی کولرگازی جی پلاس ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/16 02:44:24

برند جی پلاس برندی موفق و عالی در حوزه تولید لوازم خانگی ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی کولرگازی جی پلاس به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کولرگازی جی پلاس ویژه کارمندان


در خرید کولر گازی خوب به چه نکاتی باید توجه کرد!

برای خرید هر نوع لوازم خانگی، به خصوص لوازم برقی باید تحقیقات و بررسی های لازم را قبل از خرید انجام داد. خرید قسطی کولرگازی جی پلاس از این قضیه مستثنا نیست. کولرهای گازی از جمله لوازم خانگی نسبتا گران قیمت می‌باشد. بنابراین هیچ جای اشتباه و خطایی وجود ندارد. اگر در هنگام خرید نکات زیر را به دقت تحت بررسی قرار دهید، انتخابی درست و دقیق خواهید داشت:

از اجزای اصلی کولر گازی، کمپرسور می‌باشد. از بین سه نوع کمپرسور روتاری، اسکرال و پیستونی دو نوع اول مصرف برق کمتری دارند. کمپرسور اسکرال در مقایسه با دو نوع دیگر کمترین مصرف انرژی را دارد. اما قیمت آن نیز به مراتب بالاتر از دو نوع دیگر است.
کولرهای گازی که دارای گارانتی معتبر و اصل هستند را انتخاب نمایید.
تعداد اسپلیت‌های کولر گازی باید با در نظر گرفتن تعداد اتاق، شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی ساختمان نسبت به طلوع و غروب خورشید انتخاب شود.  
کولرهای گازی که مجهز به اینورتر هستند، خریداری شوند. وجود اینورتر به کاهش چشمگیر مصرف برق کمک می‌کند.
صدای پایین یک کولر گازی از جمله نقاط قوت آن به شمار می‌رود. اگر میزان صدای خروجی کولر گازی پایین‌تر از 50 دسی بل باشد، کولر بی صدا شناخته می‌شود.

انواع مدل‌های کولر گازی جی پلاس

کولرهای گازی جی پلاس در مدل‌ها و ظرفیت‌های متنوعی تولید می‌شوند. در خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس باید توجه ویژه‌ای به ظرفیت آن داشت. در سایت قسطی کلاب نیز نمونه‌های مختلفی از کولر گازی وجود دارد که می‌توانید با توجه به ابعاد اتاق مورد نظر یکی از آنها را انتخاب کنید.

چرا خرید قسطی کولرگازی جی پلاس پیشنهاد می‌شود؟

یکی از ملزومات فصل گرما خرید و تهیه کولر گازی مناسب می‌باشد. در بین انواع کولرهای گازی موجود در ایران، خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس به شدت توصیه می‌شود. ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر بفرد کولر گازی جی پلاس، سبب می‌شود تا افراد بیشتری به خرید آن ترغیب شوند. اغلب کولرهای گازی برند جی پلاس از امکانات زیر برخوردار می‌باشند:

•ضمانت نامه 5 ساله برای سلامت موتور را دارا می‌باشند.
•قابلیت پرتاب باد و هوای خنک به چهار سمت را دارد.
•از کمپرسور اینورتر جهت کاهش مصرف برق استفاده شده است.
•دارای ویژگی تایمر خواب می‌باشد.
•امکان ذخیره سازی تنظیمات با توجه به سلیقه شخصی دارد.
•از ظاهری زیبا، ظریف و شکیل برخوردار هستند. برخی از نمونه‌های کولر گازی جی پلاس نیز پره‌های خوش رنگ طلایی رنگ دارند.
•ویژگی توربو (turbu) در همه مدل‌های کولر گازی جی پلاس فعال و موجود می‌باشد.
•کولرهای گازی جی پلاس دوستدار محیط زیست هستند و هیچ گونه آلودگی زیست محیطی برای کره زمین ایجاد نمی‌کنند.
•کولرهای گازی جی پلاس استفاده دو منظوره دارند. یعنی هم به عنوان کولر و هم به عنوان بخاری می‌توانید از آن استفاده کنید.
•هوای موجود در محیط داخلی را تصفیه می‌کند.
•نصب سریع و آسانی دارد و به کانال کشی نیاز ندارد. 

خرید قسطی کولرگازی جی پلاس از سایت قسطی کلاب

با ورود هوای گرم به تمامی مناطق کشور، آمار خرید و استفاده از تجهیزات خنک کننده به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. بسیاری از خانواده‌ها در خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس دچار شک و تردید می‌شوند. چرا که تعداد کالاهای تقلبی و غیر اصل در بازار بسیار زیاد می‌باشد. در نتیجه در به در دنبال خرید لوازم برقی اصل و با کیفیت می‌باشند. 

یکی از معتبر ترین و با سابقه‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش قسطی محصولات، سایت قسطی کلاب می‌باشد. با مهیا بودن خرید قسطی کولر گازی جی پلاس در این سایت، همه خانواده‌ها با هر میزان بودجه، قادر به تهیه کولر گازی خواهند بود. با خرید اقساطی یا نقدی کولر گازی جی پلاس از سایت قسطی کلاب در کمترین زمان ممکن صاحب بهترین و با کیفیت ترین سیستم خنک کنندگی خواهید شد.

سایر بلاگ های مرتبط

سایت لوازم خانگی

سایت لوازم خانگی
از آنجایی که این روزها شرکت های تولید کننده لوازم خانگی متفاوت، محصولات متفاوتی را تولید می کنند یا به عبارتی دیگر تنوع لوازم خانگی بسیار ...

فروش قسطی یخچال جی پلاس

فروش قسطی یخچال جی پلاس
کمپانی جی پلاس در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت گسترده‌ای دارد و جایگاه رتبه محصولات ایرانی را بالا برده است. برای خرید قسطی یخچال جی...