فروش قسطی اسپرسو ساز دلونگی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 22:33:36

برند اسپرسو ساز که شهرت بالایی داشته باشد بی شک از آن دلونگی است. برای خرید قسطی اسپرسو ساز دلونگی به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی اسپرسو ساز دلونگی


مقدمه

قهوه و انواع آن یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های گرم در جهان می‌باشد. اسپرسو هم یکی از انواع محبوب این نوشیدنی می‌باشد. در صورت خرید قسطی اسپرسو ساز دلونگی چه به عنوان لوازم خانگی و چه به عنوان قهوه ساز برای کافی شاپ‌ها بسیار می‌تواند مناسب باشد. در این بخش به بیان ویژگی‌های مشترک این محصول با کیفیت در مدل‌های مختلف خواهیم پرداخت:

1.جنس بدنه این دستگاه از استیل با کیفیت می‌باشد. این ماده دارای مقاومت و دوام بالا در برابر رطوبت، حرارت و سایش می‌باشد.

2.با خرید اقساطی اسپرسو ساز دلونگی از دستگاهی با ابعاد حدودی 300x150x330 میلی متر و وزن حدودی 5 کیلوگرم بهره مند خواهید شد. البته این ابعاد در مدل‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

3. این دستگاه در مدل‌های مختلف دارای سیستم کاپوچینو ساز نیز می‌باشد. کاپوچینو نیز مانند اسپرسو دارای طرفداران خاص خود می‌باشد. با خرید این دستگاه امکان تولید آن را نیز خواهید داشت.

4.این دستگاه قابلیت تعیین غلظت قهوه را دارد. با این امکان شما می‌توانید برای ذائقه و سلیقه‌های مختلف قهوه تهیه نمایید. 

5.برق مصرفی این دستگاه در انواع مختلف برابر 1350 وات می‌باشد.

6.با خرید قسطی اسپرسو ساز دلونگی شما قابلیت استفاده از پودر قهوه را نیز برای تولید انواع قهوه را خواهید داشت.

7.این محصول شرکت دلونگی در مدل‌های دارای نازل بخار، دارای فشار بخاری برابر 15 بار می‌باشد.

8.این محصول فاقد آسیاب قهوه می‌باشد. پس از دانه قهوه در این دستگاه نمی‌توان برای ساخت قهوه استفاده کرد.

9.ظرفیت مخزن این قهوه ساز در مدل‌های مختلف مابین 1.1 تا 1.2 لیتر می‌باشد. که این میزان هم برای مصارف خانگی و هم تجاری مناسب به نظر می‌رسد.

10. در این دستگاه‌ها امکان تنظیم نازل تخلیه و لیوان وجود دارد. حداکثر ارتفاع مجاز برای تنظیم در این دستگاه‌ها 12 سانت می‌باشد.

11. با استفاده از خرید اقساطی اسپرسو ساز دلونگی می‌توانید نوشیدنی‌های اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو، آمریکانو, هات چاکلت را به راحتی تهیه کنید. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سینی چکه گیر، 2 عدد خروجی برای قهوه، حالت استندبای و خاموش اتوماتیک، نشانگر سطح آب، نمایشگر دیجیتال، گرمکن ظرف و قابلیت تولید فوم شیر می‌باشد. 

ویژگی‌های یک سایت مناسب فروش اینترنتی

به جرات می‌توان گفت که این سایت یکی از بهترین‌ها در زمینه خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی می‌باشد. در این بخش به ویژگی‌های خاص این سایت اشاره خواهیم کرد:

1.با توجه به عدم توانایی اکثر مردم در خرید نقدی این سایت جزو اولین فروشگاه‌هایی بود که فروش قسطی را برای تکریم ارباب رجوع در دستور کار خود قرار داد.

2.در این سایت علاوه بر خرید قسطی اسپرسو ساز دلونگی کاربر قادر خواهد بود تا بسیاری از لوازم خانگی، دیجیتال، لپ تاپ، کنسول بازی و حتی لوازم جانبی را به صورت قسطی خریداری نماید.

3.تمامی محصولات موجود در این سایت اصل بوده و از برندهای معتبر جهانی می‌باشند.

4.این سایت دارای نماد اطمینان الکترونیکی می‌باشد. به همین دلیل کاربران به راحتی می‌توانند خریدهای خود را از این سایت انجام دهند. 

برای خرید اقساطی اسپرسو ساز دلونگی بهتر است به کدام مرکز مراجعه کنیم؟

برای خرید اقساطی این محصول و هر محصول دیگری باید حتما از مرکز معتبر و سایت مورد اطمینان خرید انجام دهید. اگر قصد خرید آنلاین را دارید این احتیاط بایستی بسیار بیشتر شود. با توجه به وضعیت اقتصادی مردم و گرانی‌های موجود، اقبال مردم به خرید اقساطی انواع محصولات زیاد شده است. به همین دلیل سو استفاده در این زمینه نیز افزایش یافته است. ما به شما فروشگاه آنلاین قسطی کلاب با سابقه بالا و تجربه مناسب که از هر نظر مورد اطمینان می‌باشد را پیشنهاد می‌کنیم.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباس شویی هیمالیا با چک

خرید اقساطی لباس شویی هیمالیا با چک
برند هیمالیا جز برترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید اقساطی لباس شویی هیمالیا با چک به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...

خرید قسطی ماشین لباس شویي بست

خرید قسطی ماشین لباس شویي بست
اگر قصد خرید قسطی ماشین لباس شویي بست را دارید به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت...