خرید قسطی گوشی A04 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 22:07:46

یکی از گوشی‌های جدید مقرون به صرفه سامسونگ با نام a04s روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی A04 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی A04 سامسونگ


آشنایی با گوشی a04 سامسونگ

اسم شرکت سامسونگ برای علاقه مندان به دنیای علم و تکنولوژی و کالای دیجیتال بسیار آشنا و شناخته شده است. این شرکت در زمینه تولید و فروش کالای دیجیتال مختلف مانند گوشی‌های هوشمند نیز فعالیت می‌کند. در ادامه می‌خواهیم به معرفی و خرید قسطی گوشی a04 سامسونگ بپردازیم. این کالای دیجیتال در 24 آگوست سال 2022 میلادی به بازار عرضه شد. 

صفحه نمایش

صفحه نمایش این کالای دیجیتال که یکی از نقاط قوت آن است از نوع pls lcd است. صفحه نمایش این گوشی دارای کیفیت نسبتا خوبی است و برای تماشا کردن فیلم‌های با کیفیت بسیار مناسب است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش این گوشی 270 پیکسل در اینچ است. برای خرید اقساطی گوشی A04 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی

وزن این کالای دیجیتال 192 گرم است که وزن بسیار خوبی برای این گوشی می‌باشد. جنس صفحه پشت این گوشی پلاستیک فشرده است و دارای کیفیت ساخت نسبتا خوبی است. اما جنس صفحه جلوی این گوشی شیشه‌ای و با کیفیت ساخت بسیار بالایی است. اما فریم این کالای دیجیتال از جنس پلاستیک است. دلیل به کار بردن پلاستیک در این قسمت این است که وزن گوشی مقداری کمتر شود. گوشی a04 سامسونگ در 4 رنگ متنوع به بازار عرضه شده است، این رنگ‌ها عبارتند از:

مشکی
سفید
سبز
مسی

رابط کاربری

شرکت سامسونگ گوشی a04 را با اندروید 12 به بازار عرضه کرد که در آن زمان اندروید 12 یکی از جدیدترین نسخه‌های اندروید موجود در بازار بوده است. رابط کاربری این گوشی که ساخته خود شرکت سامسونگ است در هنگام عرضه One UI core 4.1 بوده است. با خرید قسطی گوشی A04 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

پردازنده

مدل دقیق پردازنده این گوشی عبارت است از: Unisoc SC9863A. این پردازنده 28 نانومتری است و در اجرای برنامه‌های سنگین می‌تواند رضایت شما را تا حدودی جلب کند. جالب است بدانید این پردازنده دارای هشت هسته است و همین باعث می‌شود سرعت این گوشی دوچندان شود.

رم و حافظه داخلی

اگر شما هنگام خرید اقساطی این گوشی نگران مقدار حافظه و رم این کالای دیجیتال هستید باید به شما گفت که لازم نیست نگران باشید، زیرا این گوشی با حافظه‌های مختلف به بازار عرضه شده است. این حافظه‌ها عبارتند از:

32 گیگابایت / 4 گیگابایت رم.
64 گیگابایت / 4 گیگابایت رم.
64 گیگابایت / 6 گیگابایت رم.
128 گیگابایت / 4 گیگابایت رم.
128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم. 

دوربین

دوربین گوشی a04 سامسونگ را می‌توان جز نقاط قوت این گوشی به حساب آورد. این دوربین دارای یک لنز 50 مگاپیکسلی واید است که دارای کیفیت بسیار مناسبی برای عکاسی می‌باشد. لنز تشخیص عمق این گوشی دارای کیفیت 2 مگاپیکسل است که در گرفتن عکس‌های حرفه‌ای به شما کمک می‌کند. دوربین فیلمبرداری این گوشی می‌تواند با کیفیت فول اچ دی و با 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند که کیفیت مقبولی برای دوربین این گوشی نیز می‌باشد. اما دوربین سلفی این گوشی دارای 5 مگاپیکسل است که دارای کیفیت نسبتا خوبی است. با خرید اقساطی گوشی A04 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

خرید قسطی گوشی a04 سامسونگ از قسطی کلاب

اگر خرید نقد این کالای دیجیتال برای شما سخت و مشکل است می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a04 سامسونگ از شرکت‌هایی که اقدام به فروش قسطی‌ کالای دیجیتال می‌نمایند کمک بگیرید. یکی از این شرکت‌ها قسطی کلاب است. این شرکت برای رفاه مشتریان و تنوع در خرید قسطی، شرایط فروش قسطی مختلفی برای آنها در نظر گرفته که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

طرح‌ فروش قسطی پارسیان قسطی کلاب و مزایای استفاده از این طرح

خرید اقساطی از این طرح تا مبلغ 50 میلیون تومان کالای دیجیتال است.
خرید اقساطی در محدوده سنی 18 تا 65 سال قادر به استفاده از این طرح می‌باشند.
فروش قسطی پارسیان بلند مدت اقساط طرح پارسیان 36 ماه یا همان 3 سال است.
پرداخت اقساط هر 2 ماه یک بار، و در بعضی موارد هر 3 ماه یکبار ارائه چک معتبر به شرکت قسطی کلاب.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ با چک
خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ خریدی به‌صرفه است که امکان بهره‌مندی از تکنولوژی گوشی‌های درجه اول را با هزینه کمتر فراهم می‌کند. برای...

خرید نقدی موبایل سامسونگ

 خرید نقدی موبایل سامسونگ
امروزه در ایران خرید نقدی موبایل سامسونگ با مدل های متنوع امکان پذیر شده است. اگر تمایل به خرید نقدی و اقساطی موبایل سامسونگ دارید، به بخش....