خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 55 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/23 09:26:49

برند جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 55 اینچ


معرفی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ!

این روزها دغدغه اکثر خانواده‌ها مخصوصا زوج‌های جوان، داشتن یک تلویزیون با اندازه مناسب، زیبا و هوشمند است که صرفه اقتصادی هم داشته باشد. ما نیز خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 55 اینچ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما قبل از این پیشنهاد، می‌خواهیم به صورت خلاصه و مفید، به معرفی این تلویزیون بپردازیم، پس با ما همراه باشید. 

سوال اینجا است که چرا ما به شما خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 55 اینچ را پیشنهاد دادیم؟! امروزه با پیشرفت تکنولوژی، خانواده‌های ایرانی بیش از پیش به لوازم خانگی منزل اهمیت می‌دهند، به طوری که در برخی مواقع ظاهر محصول از دیگر ویژگی‌ها پیشی می‌گیرد. همان طور که مشخص است، ابعاد این تلویزیون 55 اینچ است، یک تلویزیون LED  با ظاهری مدرن و جذاب که نمای خانه یا محل کار شما را زیباتر می‌کند. 

تلویزیون جی پلاس 55 اینچ، تصاویر 4K با رزولوشن 3840*2180 پیکسل پخش می‌کند و علاوه بر اینها دارای زاویه دید Wide Viewing Angle است. یعنی از هرکجای منزل که قصد داشته باشید به صفحه تلویزیون نگاه کنید، هیچ تغییری در وضوح آن حس نمی‌شود. همچنین این تلویزیون هوشمند است و سیستم عامل اندورید 4.4 روی آن نصب می‌باشد. 

مزایا و برتری‌های تلویزیون جی پلاس 55 اینچ 

بزرگترین مزیت این تلویزیون قیمت مناسب و شرایط فروش اقساطی آن است. اما بهتر است قبل از خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 55 اینچ اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانید تا بلکه بیشتر شما را راهنمایی کند.

بیشترین برتری این تلویزیون مربوط به قابلیت‌های اتصال آن است. علاوه بر وضوح تصویر خوب، تلویزیون جی پلاس 55 اینچ، دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI است. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت از طریق دو پورت LAN و اتصال WiFi را نیز دارد. این تلویزیون به لطف داشتن اندروید 4.4 به راحتی می‌تواند شما را به موبایل و لپ تاپ‌های دیگر متصل کند و حتی می‌توانید از قابلیت اشتراک تصویر یا Screen Share بهره ببرید. یعنی تصویری که روی موبایلتان است را روی صفحه تلویزیون با اندازه بزرگتر مشاهده خواهید کرد.

با کمک سیستم عامل اندروید این تلویزیون شما قابلیت نصب انواع شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های کاربردی اندروید را نیز روی تلویزیون خود دارید. مزایای این تلویزیون به همینجا ختم نمی‌شود و یک درگاه RGB برای اتصال به کیس کامپیوتر هم وجود دارد تا عزیزانی که می‌خواهند از مانیتور 55 اینچ لذت ببرند، بی بهره نمانند. 

این تلویزیون بقیه اتصالات رایج نظیر: اتصالات فلش مموری، هارد اکسترنال را هم دارد. تلویزیون جی پلاس مجهز به گیرنده دیجیتال است تا شما فقط با یک اتصال آنتن بتوانید تمامی شبکه‌های صدا و سیما را در اختیار داشته باشید. 

با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 55 اینچ از قابلیت‌های دیگری مثل: قابلیت اتصال به خروجی صوتی سینمای خانگی، کاهش دهنده خودکار نویز، جابجایى زمانى تصویر درحال موسوم به قابلیت Timeshift، بهره مند شوید. لذت داشتن چنین تلویزیونی با چنین امکانات و آپشنی را با خرید اقساطی دوچندان کنید. 

خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 55 اینچ از قسطی کلاب 

برای سفارش و خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 55 اینچ شما فقط کافی است بدون هیچ دغدغه فکری و مالی روی دکمه خرید کلیک کنید تا ظرف مدت چند روز، یک تلویزیون جی پلاس 55 اینچ را تحویل بگیرید. قسطی کلاب با بوجود آوردن شرایط خرید قسطی، علاوه بر رفع نیاز مشتری، به سلیقه شما احترام میگذارد و سعی دارد که اوقات خوشی را در کنار خانواده و دیگر عزیزان داشته باشید. آرزوی ما لبخند رضایت مشتری است. در ضمن شما می‌توانید علاوه بر این تلویزیون، برای فروش نقدی یا فروش قسطی دیگر لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب، بدون هیچ دغدغه‌ای اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا چکی

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا چکی
اسنوا برندی شناخته شده و ایرانی با محصولاتی مدرن و به روز طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا چکی به بخش...

خرید قسطی فر توکار

خرید قسطی فر توکار
برای زیبایی بیشتر آشپزخانه توصیه می‌شود که از فر توکار استفاده کنید. برای خرید قسطی فر توکار به بخش لوازم خانگی در سایت ...