خرید اقساطی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/13 18:28:34

به تازگی برند ایکس ویژن از سری 8 تلویزیون‌های خود رونمایی کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن


معرفی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن

خرید اقساطی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن در سایت معتبر قسطی کلاب به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم از این محصول امکان پذیر شده است. برند ایرانی ایکس ویژن از جدیدترین محصول خود با نام تلویزیون سری 8 رونمایی کرده که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد. 

این تلویزیون استثنایی در چند سایز مختلف به اندازه‌های 55، 60 و 50 است و با توجه به متراژ خانه شما می‌توانید یکی از سایزهای تلویزیون ایکس ویژن را انتخاب کرده و به خانه خود نمایی زیبا ببخشید. 

در این مقاله قصد داریم در مورد این محصول بی‌نظیر ایکس ویژن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید تا شما را از نحوه خرید اقساطی و امکانات این تلویزیون مطلع کنید.

کیفیت بی‌نهایت

شرکت x.vision سالیان بسیاری است که در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند و در ساخت محصولات خود از فناوری روز دنیا بهره می‌برد. تلویزیون جدید ایکس ویژن دارای وضوح تصویر Ultra HD 4K می‌باشد و از بهترین پنل‌های موجود در بازار در ساخت این تلویزیون استثنایی استفاده شده است. 

تلویزیون سری 8 ایکس ویژن از 8.3 میلیون پیکسل رنگ برخوردار می‌باشد و وجود فناوری HDR10 طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها را به شما نمایش خواهد داد. خرید قسطی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن با شرایطی عالی در سایت معبتر قسطی کلاب امکان پذیر شد.

تلویزیون جدید ایکس ویژن با پنل LED IPS

همان طور که اطلاع دارید، تلویزیون‌های جدید را با هر زاویه‌ای و از هر طرفی که مشاهده کنید، تصویر واضح و مشخص است و تصاویر برای شما نا مفهوم نخواهند شد. فناوری که سبب این موضوع می‌شود، استفاده از تکنولوژی IPS است. 

خوشبختانه پنل تلویزیون جدید ایکس ویژن از نوع LED IPS می‌باشد و انعکاس نور بر صفحه تلویزیون اختلالی در دید شما بوجود نخواهد آورد. با وجود ذکر تمام ویژگی‌های مثبت این تلویزیون استثنایی اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات این سایت ایرانی نهایت لذت را ببرید.

تصاویری زنده با فناوری HDR10

در تلویزیون ایکس ویژن سری 8 از تکنولوژی HDR10 استفاده شده است. این فناوری سبب می‌شود که کنتراست رنگ‌های موجود را افزایش می‌دهد. این موضوع زمانی رخ می‌دهد که رنگ‌های روشن پر نورتر و رنگ‌های تیره به سمت سیاه مطلق تمایل داشته باشند.

Front speaker

یکی از ویژگی‌های مهم برای انتخاب یک تلویزیون مناسب، سیستم صوتی آن است. تلویزیون ایکس ویژن سری هشت دارای اسپیکر Front speaker می‌باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و چون در قسمت جلویی تلویزیون قرار گرفته شده است، صدا را مستقیم و بدون بازگشت به عقب برای مخاطب ارسال می‌کند. 

البته ناگفته نماند که در این تلویزیون استثنایی سیستم صوتی PureSound به کار رفته است که صدای دالبی استثنایی را در فضای خانه منتشر می‌کند. با خرید اقساطی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن از دیدن فیلم‌ها و ویدیوهای خود نهایت لذت را ببرید.

گارانتی دوساله شرکت مادیران!

همان طور که اطلاع دارید شرکت مادیران ضمانت محصولات ایکس ویژن را بر عهده دارد و تلویزیون جدید ایکس ویژن را تا 2 سال گارانتی می‌کند. بنابراین اگر به دنبال خرید یک تلویزیون ایرانی و باکیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید تلویزیون سری 8 ایکس ویژن می‌باشد.

شرایط خرید اقساطی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین سایت‌های موجود در ایران است که دارای مشتریان فراوانی است. اگر تمایل به خرید اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل یا کنسول بازی دارید، کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید قسطی مقرون به صرفه را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط دریافت اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ‌های موجود در سایت مطلع شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگی

خرید قسطی لوازم خانگی
اگر به دنبال خرید اقساطی لوازم خانگی با قیمتی عالی و شرایطی آسان هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از بخش لوازم خانگی خرید خود...

خرید کولرگازی هایسنس

خرید کولرگازی هایسنس
در روزهای گرم تابستان بهترین انتخاب خرید یک کولرگازی باکیفیت و مقرون به صرفه است. اگر تمایل به خرید اقساطی کولرگازی هایسنس دارید، به ...