فروش قسطی ps5 دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/11 01:46:50

کنسول بازی پلی استیشن 5 در دو نوع متفاوت به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی ps5 دیجیتال به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


فروش قسطی ps5 دیجیتال


آشنایی با ps5 دیجیتال؛ کنسول قدرتمند سونی

کنسول ps5 دیجیتال جزو جدیدترین محصولات عرضه شده توسط شرکت سونی است که این کنسول انجام تمامی بازی‌ها را امکان پذیر خواهد کرد. در شرایط کنونی خرید قسطی ps5 دیجیتال یکی از مناسب‌ترین راه‌های موجود جهت تهیه این کنسول بازی است. امروزه انجام بازی‌های ویدیویی به یکی از سرگرمی‌های مفرح افراد جهان تبدیل شده است.

به این علت که بازی‌های ویدیویی با داستان‌سرایی متنوعی که دارند همه روزه محتوای جدیدی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. از طرفی بازی‌های جدید با وجود جلوه‌های ویژه و گرافیک خیره کننده‌ای که دارند، بازیکنان را در دنیای پر فراز و نشیب خود غرق می‌نمایند، همچنین انجام بازی سرگرمی ویدیویی حس و حال بهتری را به مخاطبان خود القا می‌کند. 

تمامی این موارد دست در دست هم داده‌اند تا بازی‌های ویدیویی به یکی از بهترین تفریحات موجود تبدیل شوند. این موضوع کمپانی های فعال در عرصه گیم های ویدیویی را وادار به ارائه محصولات جدید کرده است. شرکت سونی جزو آن دسته از شرکت های پیش‌رو در حوزه بازی‌های ویدیویی بوده که همه روزه با ارائه محصولات بی‌نظیری مخاطبان خود را شگفت زده می‌کند. 

کنسول ps5 دیجیتال یک نمونه از محصولات طراحی شده توسط شرکت سونی است که این وسیله در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. به این ترتیب می‌توان با خرید قسطی ps5 دیجیتال از امکانات قابل توجه این کنسول بازی برخوردار گردید، همچنین خرید اقساطی ps5 دیجیتال شرایط بهتری را برای تهیه این کنسول بازی فراهم خواهد کرد. 

ویژگی‌های پلی استیشن 5 دیجیتالی

همانطور که می‌دانید شرکت سونی یکی از غول‌های صنعت طراحی کنسول‌های بازی است. این شرکت با طراحی محصولاتی منحصر به فرد همراه با کیفیت و کارایی بالا، توانسته رضایت تمامی مخاطبان خود را بدست آورد. کمتر از یک سال از عرضه کنسول ps5 توسط شرکت سونی می‌گذرد و کماکان شاهد فروش بالای این کنسول بازی در نقاط مختلف جهان هستیم. 

شرکت سونی برای رضایت کاربران خود کنسول ps5 را در دو نسخه معمولی و دیجیتالی عرضه نموده است. شاید برایتان این سوال ایجاد شده باشد که نسخه معمولی با دیجیتالی چه تفاوتی دارد؟ در پاسخ به این سوال لازم است بدانید کنسول معمولی ps5 قابلیت اجرای بازی‌های فیزیکی را دارا می‌باشد. به عبارتی دیگر شما با خرید این کنسول می‌توانید تمامی بازی های خود را به صورت فیزیکی و دیجیتالی انجام دهید.

در مقابل کنسول ps5 دیجیتال فاقد درایو نوری بوده و با کمک آن انجام بازی‌های ویدیویی به صورت دیجیتالی امکان پذیر خواهد بود. همچنین طراحی ظاهری و مشخصات کنسول دیجیتالی با نسخه معمولی آن، تفاوت آنچنانی ندارد.

مشخصات کنسول بازی ps5 دیجیتالی

شرکت سونی برای افزایش قدرت این کنسول بازی از یک پردازنده 8 هسته‌ای قدرتمند در طراحی آن استفاده کرده است. این پردازنده به عنوان قلب تپنده کنسول ps5 دیجیتال قادر است تمامی فرآیندهای پردازشی را با فرکانس 3.5 گیگاهرتز انجام دهد. اما موردی که قدرت پردازشی این کنسول بازی را افزایش داده، پردازنده گرافیکی سفارشی شده RDNA 2 می‌باشد.

بهتر است بدانید در طراحی کنسول ps5 دیجیتالی از یک پردازنده قدرتمند با قدرت پردازشی 10.28 ترافلاپس استفاده شده است. به این ترتیب می‌توان تمامی بازی‌های نسل هشتم و نهم را با کیفیت 4k یا 8k تجربه نمود، همچنین کنسول بازی ps5 دیجیتالی دارای 16 گیگابایت حافظه رم و 825 گیگابایت حافظه SSD است. 

خرید اقساطی ps5 دیجیتال با شرایط عالی

همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان گردید خرید قسطی ps5 دیجیتال یکی از بهترین راه‌های موجود برای تهیه این کنسول بازی است، زیرا با خرید اقساطی ps5 دیجیتال می‌توان بخشی از هزینه مربوط به خرید این کنسول را پس‌انداز نمود.

خرید اقساطی کنسول بازی به شما کمک می‌کند تا قدرت خرید خود را افزایش دهید. با این شرایط شما همراهان همیشگی می‌توانید برای خرید این کنسول بازی به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

به خاطر داشته باشید که فروشگاه قسطی کلاب یکی از مطمئن‌ترین فروشگاه‌های فعال در حوزه فروش قسطی ps5 است، همچنین این فروشگاه شرایط فوق‌العاده‌ای را برای خرید قسطی کنسول بازی فراهم کرده است. علاوه بر آن در فروشگاه قسطی کلاب امکان خرید نقدی کالا نیز وجود خواهد داشت.

سایر بلاگ های مرتبط

پلی استیشن 5

پلی استیشن 5
جدیدترین کنسول بازی کمپانی سونی PS5 نام دارد که بسیار پر طرفدار است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 با قیمتی عالی به ...

فروش قسطی وسایل بازی سرگرمی

فروش قسطی وسایل بازی سرگرمی
فروش قسطی وسایل بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب برای خریداران و طرفداران خرید چنین محصولات و وسایلی انجام می‌شود. بیشتر مخاطبان و ...