خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/26 00:47:09

اگر تمایل به خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو دارید، به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو ویژه کارمندان


خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو چه مزایایی نسبت به نسخه قبل از خود دارد؟ 

کمپانی‌های سازنده کنسول بازی مثل تمام شرکت‌های سازنده گوشی و رایانه‌ها نسخه ارتقا یافته سری قبل خود را، به نام پرو به بازار عرضه می‌کنند. پلی استیشن 4 پرو نیز نسخه ارتقا یافته با قدرت بالاتر و کیفیت بیشتر نسبت به سری قبل خود یعنی پلی استیشن 4 روانه بازار شده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا با بررسی مشخصات فنی و سخت افزاری این پلی استیشن آشنا شوید و معیارهایی که این کنسول بازی را در دسته با کیفیت ترین و پر قدرت ترین پلی استیشن‌ها قرار داده است بررسی کنیم و خرید بهتری داشته باشید. 

مشخصات پلی استیشن 4 پرو

شما با خرید اقساطی پلی استیشن 4 پرو دستگاهی را خواهید داشت که از نظر ظاهری با نسخه قبل خود یعنی پلی استیشن 4 تفاوت چندانی ندارد. اما طبیعی است که در بعضی مشخصات ارتقا پیدا کرده باشد. پلی استیشن 4 پرو نسبت به پلی استیشن 4 یک مقدار بزرگ تر و پهن تر است. خب قاعدتا با ابعادی که دارد از پلی استیشن 4 سنگین تر خواهد بود.

کناره‌های پلی استیشن 4 پرو کمی تیزتر از نسخه قبلی است و بدنه آن از سه لایه نازک درست شده است. این کنسول بازی در جلو و عقب خود دو پورت یو اس بی دارد که وظیفه شارژ دسته‌ها، اتصال عینک مجازی و همگام سازی را به عهده دارد. برای خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

برای خرید یک کنسول بازی به اولین چیزی که باید خیلی توجه کنید و اهمیت زیادی دارد دسته‌های آن است. کمپانی سونی در این مدل از پلی استیشن نسبت به نسخه قبلی تغییراتی را داشته است. دسته های پلی استیشن 4 پرو به شکلی طراحی شده است که شما هم از طریق بلوتوث و هم از طریق یو اس بی می توانید به دستگاه متصل شوید.

قابلیت بی سیم بودن این دستگاه باعث می‌شود که شما با خیال راحت تری بازی کنید. یکی از ویژگی‌های این دسته پلی استیشن این است که، شما می‌توانید از طریق دکمه share که در آن تعبیه شده است قسمتی از بازی خود را به صورت ویدیویی یا تصویری با مخاطب و دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. 

آیا شما تمایل به خرید اقساطی پلی استیشن 4 پرو دارید؟

این کنسول بازی دارای رزولوشن 4k ، دینامیک بالا و وای فای جدید و غیره می‌باشد. دور از انتظار نیست با توجه به این امکانات شما هم آرزوی داشتن این پلی استیشن را داشته باشید و قصد خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو داشته باشید. خیلی از افراد ممکن است با خود فکر کنند با این مقدار پول نقد نمی‌توانند این پلی استیشن را خریداری کنند. 

ما در در این مقاله به شما می‌گوییم که می‌توانید با خرید اقساطی آرزوی خود را به واقعیت تبدیل کنید. و شما هم یک پلی استیشن 4 پرو داشته باشید. فقط کافی است به سایت قسطی کلاب که سال‌های زیادی است در فروش قسطی کالا فعالیت می‌کند مراجعه کنید. به این صورت که شما به صورت آنلاین وارد سایت کلاب می‌شوید و شرایط خرید قسطی را مطالعه می‌کنید.

شما از طریق این سایت هرکجا که باشید با هر مقدار پولی که دارید می‌توانید اقدام به خرید کنید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که سایت قسطی کلاب با توجه به تجربه و سال‌های فعالیت خود در این زمینه کالای اصل را به شما تحویل دهد و شما از این بابت نگرانی نداشته باشید. و یک پلی استیشن 4 پرو با ضمانت اصل بودن دریافت کنید. با خرید اقساطی پلی استیشن 4 پرو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اسکیت قسطی

خرید اسکیت قسطی
خرید اسکیت قسطی به شما کمک می‌کند که سرگرمی جدیدی برای فرزندانتان فراهم کنید. اسکیت بازی کردن علاقه مشترکی بین اکثر بچه‌ ها است. این ...

فروش نقدی ps4

فروش نقدی ps4
شرکت سونی یکی از قدرتمندترین شرکت های سازنده کنسول بازی در دنیا می باشد. به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی ps4...