خرید قسطی اپل واچ 7

تاریخ انتشار:
1403/2/24 18:25:00

اپل واچ یکی از گجت‌های پوشیدنی برند اپل است که مدل‌های گوناگونی دارد و جدیدترین مدل آن سری 7 می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ 7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی اپل واچ 7


ویژگی‌های اپل واچ سری 7 

ساعت‌های تولید شده شرکت اپل که به اپل واچ معروف هستند یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های دنیا هستند. این ساعت‌ها کاربردهایی فراتر از ساعت‌های معمولی دارند. ساعت‌های هوشمند قابلیت‌ها زیادی اعم از: برقراری تماس، دریافت اعلان‌های گوشی، ارسال پیام، کنترل ضربان قلب، قطب نما، انجام تمرینات ورزشی دارند. شرکت اپل به تازگی سری 7 اپل واچ را معرفی نموده است.

این ساعت‌ها تغییرات ظاهری و نرم افزاری اندکی با نسل قبل خود دارند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های اپل واچ سری 7 و خرید قسطی اپل واچ 7 آشنا شوید.  

شرکت اپل از سال 2015 شروع به ساخت اپل واچ نمود و هر ساله مدل‌های جدید اپل واچ را روانه ی بازار می‌نماید. اپل واچ‌های سری 7 جدیدترین مدل اپل واچ هستند که در سال 2021 روانه ی بازار شده‌اند. اپل واچ سری 7 که به همراه آیفون 13 رونمایی شده است، توجه کاربران را به خود جلب نموده است. اگرچه شاهد تغییرات ظاهری زیادی در مقایسه با سری‌های قبل نیستیم، اما اپل در ساعت‌های سری 7 خود از نمایشگرهای بزرگتری استفاده نموده است. سایر ویژگی‌های اپل واچ سری 7 به شرح زیر می‌باشد:

1. برای خرید اقساطی اپل واچ 7 می‌توانید یکی از سایزهای 41 و یا 45 میلیمتری را انتخاب نمایید.

2. یکی از مهمترین تغییراتی که سری 7 اپل واچ نسبت به سری قبل دارد بزرگتر شدن صفحه نمایش و تمام صفحه شدن نمایشگر است. اپل در تولید سری 7 اپل واچ حاشیه نمایشگر را کمتر نموده و در نتیجه شاهد صفحه نمایشی بزرگتر و رابط کاربری بهتر خواهیم بود. در قسمت پایین تصویری از مقایسه ی صفحه نمایش سری 7 و سری قبل موجود می‌باشد. 

3. همانطور که در تصویر بالا مشاهده کردید اپل واچ سری 7 قابلیت نمایش 50 درصد نوشته بیشتر را دارد.

4. همچنین شرکت اپل ادعا نموده که نور صفحه نمایش سری 7 بیشتر از سری قبلی است.

5. اپل در ساخت اپل واچ‌های سری 7 از مقاوم‌ترین و قوی‌ترین روکش کریستالی استفاده کرده است. این روکش کریستالی 50 درصد از نسل قبل خود ضخیم تر است و در مقابل هرگونه خط و خش مقاوم می‌باشد.  

6. اپل واچ سری 7 دارای استاندارد ip6X ( ضد گرد و غبار) و 50 در صد مقاومت در مقابل آب می‌باشد. بنابراین با خرید قسطی اپل واچ 7 از وجود یک ساعت هوشمند ضد آب و ضد گرد و غبار بهره مند خواهید شد. به همین علت از این ساعت به عنوان ساعت مناسب برای شنا یاد می‌شود.

7. جنس اپل واچ سری 7 سرامیک، آلومینیوم و شیشه می باشد.

8. حافظه ی داخلی این اپل واچ‌ها 32 گیگابایت و حافظه رم آن نیز 1 گیگابایت می‌باشد.

9. سیستم عامل به کار رفته در اپل واچ سری 7 watch os 8.0 می‌باشد.

10. بهبود کیفیت باتری یکی از ویژگی‌هایی است که اپل واچ‌های سری 7 دارند. سرعت شارژ اپل واچ سری 7 در مقایسه با سری قبل 33 درصد بالا رفته است. پس در صورتی که به دنبال اپل واچ‌هایی با کیفیت باتری بالا هستید پیشنهاد ما خرید اقساطی اپل واچ 7 است.

11. برنامه +Fitness برای اولین بار در سری 7 اپل واچ به کار رفته است. با وجود این برنامه کاربران می‌توانند در گروه‌های ورزشی آنلاین شرکت نمایند. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توان ورزش‌هایی مانند: پیلاتس، یوگا و... را انجام داد. بنابراین خرید قسطی اپل واچ 7 به ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش پیشنهاد می‌شود.

12. از دیگر ویژگی‌های اپل واچ سری 7 می‌توان به مواردی مانند: اندازه گیری اکسیژن خون، نوار قلب، ضربان قلب، گام شمار، تمرین ذهن، پایش خواب، اندازه گیری فعالیت روزانه، اندازه گیری کالری اشاره کرد. 

خرید اقساطی اپل واچ 7 از قسطی کلاب

یکی از فروشگاه‌هایی که اقدام به فروش نقدی اپل واچ سری 7 می‌نماید، قسطی کلاب است. با مراجعه به این سایت می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین خرید نقدی اپل واچ و هر نوع کالای دیجیتال را انجام دهید.

اپل واچ یکی از کالاهای گران قیمت است که خرید نقدی آن دشوار خواهد بود. فروشگاه قسطی کلاب در برنامه‌های فروش خود علاوه بر فروش نقدی دارای شرایط فروش قسطی ساعت هوشمند نیز می‌باشد. آن دسته افرادی که توانایی خرید نقدی را نداشته باشند می‌توانند با مراجعه این سایت خرید اقساطی اپل واچ را انجام دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي ایفون 14 با چک

خرید اقساطی گوشي ایفون 14 با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشي ایفون 14 با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی گوشی s23 با سفته

خرید قسطی گوشی s23 با سفته
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s23 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...