فروش قسطی مانیتور جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 11:43:10

برند جی پلاس دارای سبد محصولاتی بسیار کاملی می‌باشد و یکی از محصولات پرفروش آن، مانیتور است. برای خرید قسطی مانیتور جی پلاس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی مانیتور جی پلاس


مانیتور جی پلاس

جی پلاس برند ایرانی و نماینده ایرانی کمپانی ال جی توسط گلدیران در بازار ایران معرفی شده است. در این بلاگ قصد داریم تا به معرفی یکی از جدیدترین مانیتورهای این شرکت بپردازیم. با ما در معرفی این محصول همراه باشید. قابیلیت خرید قسطی مانیتور جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

ملاک خرید مانیتور

قبل از خرید یک مانیتور باید دقت کنید که این محصول نیازهای شما را پوشش می‌دهد. برای مثال مانیتوری که گیمرها از آن استفاده می‌کنند، باید توانایی پاسخگویی در زمانی کمتر از یک میلی ثانیه را داشته باشد، همچنین بتواند تصاویر را با نرخ سرعت حداقل 144 هرتز به‌روزرسانی کند، علاوه بر این قابلیت‌ سینک خوبی داشته باشد. 

درحالی که یک گرافیست برای خرید یک مانیتور مناسب، به هیچ کدام از این قابلیت‌ها نیازی ندارد! برای یک گرافیست مهم است تا از یک مانیتور با حداکثر روشنایی، کنتراست بالا، دقت مناسب، وضوح در رنگ تصاویر و رزولوشن بالا استفاده کند. پس با توجه به مطالبی که گفته شد باید در انتخاب یک مانیتور، هدف از کاربرد خود را ملاک خرید قرار دهید.

فناوری در مانیتورهای امروزی

فناوری‌های موجود در مانیتورهای امروزی بیشتر LED و LCD می‌باشند. نمایشگرهای کریستال مایع توسط جریان برق فعال می‌شوند و با تاباندن نور در زاویه‌ای خاص، رنگ‌های متفاوت و متنوعی را نمایش می‌دهند. ضخامت کمی دارند و سبک هستند. نمایشگرهای LED نیز شباهت زیادی به نمایشگرهای LCD دارند، زیرا صفحات آنها تخت است و از یک تکنولوژی استفاده می‌کنند.

تنها فرق این دو مربوط به منبع نوری است که درون LED  قرارداد. در حالی که LCD از لامپ‌های فلورسنت برای تولید نور استفاده می‌کنند، صفحات LED دیودهای نوری را به کار می‌برند. با خرید اقساطی مانیتور جی پلاس یک مانیتور مناسب با نیاز خود تهیه کنید!

مانیتور جی پلاس مدل GDM-245JN

این مانیتور 24 اینچی ابعادی برابر با 538x38x316 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 2 کیلوگرم دارد. همراه با این محصول از یک آداپتور و یک کابل HDMI نیز برخوردار خواهید شد. با خرید قسطی مانیتور جی پلاس یک مانیتور با قیمت مناسب و ویژگی‌های مطلوب داشته باشید!

مشخصات نمایشگر

صفحه نمایش این تلویزیون، دارای پنل IPS است، بنابراین قادر خواهید بود تا با یک زاویه دید افقی یا عمودی 178 درجه نیز به تماشای محتواهای این تلویزیون بپردازید. صفحه نمایش مات این دستگاه تلویزیونی دارای سیگنال‌های ویدیویی آنالوگ و دیجیتال می‌باشد.

زمان پاسخگویی برابر 5 میلی ثانیه و شدت روشنایی معادل 250 کندل بر متر مکعب می‌باشد. این دستگاه قادر است تا در حدود 16.7 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. 

کنتراست استاتیک و داینامیک مناسبی دارد، همچنین دارای رزولوشنی برابر1080 × 1920 پیکسل می‌باشد. کیفیت تصاویر در این تلویزیون به صورت Full HD است و با نورپردازی زمینه LED تصاویر را به شما نمایش می‌دهد. با خرید اقساطی مانیتور جی پلاس دقت و کیفیت را تجربه کنید!

درگاه‌های ارتباطی

در این تلویزیون با انواعی از پورت‌ها مواجه هستید. شما امکان استفاده از دستگاه‌های جانبی بی‌شماری مانند هاردهای اکسترنال، فلش مموری‌ها و پخش کننده‌های متنوع را دارید. این دستگاه دارای یک ساب یا پورت VGA می‌باشد که از درگاه HDMI پشتیبانی به عمل می‌آورد و دارای یک خروجی هدفون است. با خرید قسطی مانیتور جی پلاس یک مانیتور با کاربرد اداری و عمومی خواهید داشت!

پیشنهاد خرید مانیتور جی پلاس

برای خرید یک مانیتور مناسب، با توجه به نیازتان می‌توانید از مانیتور جی پلاس استفاده کنید. برای تهیه این مانیتور به قسطی ‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات خرید نقدی و اقساطی لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال بهره‌مند شوید. از طریق یکی از لیزینگ‌های‌های موجود در سایت اقدام به گرفتن وام کنید. وسایل مورد نیازتان را سفارش دهید و اقساط آن را بپردازید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مانیتور جی پلاس از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اپل واچ سری 8 با چک

خرید قسطی اپل واچ سری 8 با چک
اگر به دنبال خرید قسطی اپل واچ سری 8 با چک هستید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید لپ تاپ لنوو

خرید لپ تاپ لنوو
برند لنوو یکی از پیشگامان تکنولوژی در زمینه طراحی و تولید لپ تاپ است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ لنوو دارید به بخش کالای دیجیتال در ...