خرید قسطی ایرپاد سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 15:10:44

یکی از محصولات جذاب کمپانی سامسونگ گلکسی بودز می‌باشد که بسیار استثنایی طراحی شده است. برای خرید قسطی ایرپاد سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ایرپاد سامسونگ


هدفون گلکسی بودز

گلکسی بودز از جمله محصولات جدید سامسونگ هستند. در بسیاری از اسمارتفون‌های جدید دیگر جک 3.5 میلی‌متری صدا وجود ندارد، بنابراین ملزم هستید تا یکی از این هدفون‌های وایرلس را خریداری نمایید. در این بلاگ قصد داریم تا به معرفی یکی از مدل‌های گلکسی بودز بپردازیم. این مدل با یک باتری پیشگام در صنعت تجهیز شده است.

مدل SM-R175NZWAMEA

گلكسی بودز می‌تواند با بهترین کیفیت در نوع خود، صداها و تماس‌ها را به شما منتقل کند. از طرفی، شارژ این هدفون‌ها یک تجربه بهبود یافته می‌باشد. این مدل در رنگ‌های زیبای سفید، مشکی، صورتی و آبی تولید و به بازار عرضه شده، همچنین قابلیت خرید نقدی یا اقساطی هدفون در قسطی کلاب فراهم شده است. با این هدفون‌ها یک تجربه منحصر به فرد و و غیر قابل باور از صدا خواهید داشت.

بلندگوهای دوکاناله با کمک کمپانی معروف AKG طراحی شده و صدای عمیقی را به گوش شما خواهد رساند. سه میکروفون مختلف برای تطبیق پذیری تماس‌ها درون این هدفون‌ها تعبیه شده تا بتوانید صدایی شفاف را بشنوید. شارژ موجود در این دستگاه ماندگار است و در کل مجموع این قابلیت‌ها یک تجربه متفاوت و منحصر به فرد را برای شما فراهم می‌آورد.

با این هدفون‌ها بدون این که به استودیو بروید، یک کیفیت استودیوی خواهید داشت. قادر هستید از طریق یک درایور تقویت شده و یک سیستم قدرتمند دو کاناله طبیعی، صدا را بشنوید. با خرید اقساطی ایرپاد سامسونگ، نت‌های موسیقی با ضرب هماهنگ می‌شود و خود را با موسیقی رها خواهید کرد!

یک میکروفون داخلی و دو میکروفون خارجی قرار گرفته‌اند تا نویز کمتری را احساس کنید، بدون اینکه مجبور باشید صدایتان را بلند کنید، مکالمه نمایید. در مقابل نویزهای مزاحم محافظت شوید و لذت ببرید!

عملکرد بودز طوری است که صدا به صورت خودکار منطبق می‌شود. میکروفون کمک می‌کند تا صداهای مزاحم در محیط شنیده نشوند، بنابراین صدایی پر حجم و متوازن خواهید داشت و موسیقی با جزئیات کامل پخش می‌شود.

کیفیت استودیو صدایی خالص و لذت بخش به شما می‌دهد. می‌توانید به پادکست‌های مورد علاقه‌تان گوش فرا دهید. کتاب‌های صوتی را بشنوید و تماس‌های تلفنی لذت بخشی داشته ‌باشید. با خرید قسطی ایرپاد سامسونگ، پیوسته و پیوسته پخش کنید تا لذت ببرید!

دیگر نگران تمام شدن شارژ باتری هدفون خود نباشید!

تکنولوژی جدید به کار رفته در این هدفون‌ها موجب شده است که حدود 11 ساعت بدون وقفه به موسیقی گوش فرا دهید. به علاوه محفظه شارژ مخصوص گلکسی بودز کمک می‌کند تا 22 ساعت شارژ داشته باشید، همچنین در وقفه‌های کوتاه می‌توانید حتی با سه دقیقه شارژ از یک ساعت زمان پخش استفاده کنید.

شارژ بی‌سیم سازگار با تکنولوژی Qi نیز کمک می‌کند تا بتوانید از تلفن گلکسی خود نیز شارژ بگیرید، همچنین از زمان شارژ مجدد خود آگاه شوید، میزان شارژ باقی مانده را در هر هدفون ببینید و از زمان تقریبی شارژ مجدد مطلع شوید. با خرید اقساطی ایرپاد سامسونگ همیشه شارژ بمانبد!

با محیط پیرامون خود تعامل کنید و همچنان به موسیقی گوش دهید!

هدفون سامسونگ ارگونومی مناسبی دارند. باله‌های سر گوشی‌های آنها به راحتی و در مدت زمان طولانی بدون هیچ چگونه احساس ناراحتی در گوش شما باقی می‌ماند، بنابراین می‌توانید حتی در حین حرکت نیز از شنیدن موسیقی خود لذت ببرید. 

این امکان را دارید تا میزان صدای وارد شده از بیرون را تنظیم کنید. برای اینکه از حوادث و اتفاقات پیرامون خود مطلع شوید. بدون اینکه مجبور باشید هدفون ها را از گوش در بیاد بیاورید. با خرید قسطی ایرپاد سامسونگ با محیط اطرافتان تعامل برقرار کنید.

برای کنترل این هدفون‌ها تنها کافی است یک لمس ضربه‌ای به هدفون خود وارد کنید. میزان صدا را کم یا زیاد نمایید و یا عملکردی مستقیم را تنظیم کنید. برای مثال با یک ضربه، موسیقی در حال پخش را متوقف سازید. با دوبار ضربه آهنگ بعدی را گوش کنید، با سه بار ضربه به آهنگ قبلی خود بازگردید و برای انجام عملکردی که خودتان تنظیم می‌کنید آن را لمس و نگه دارید. 

می‌توانید خیلی راحت به حساب ابری سامسونگ خود سینک شوید. این قابلیت را دارید که به تلفن، ساعت، تبلت یا به دیگر دستگاه‌های سامسونگی خود متصل شوید. وزن این هدفون 6.3 گرم است و از حسگرهایی مثل اثرهال، مجاورتی و شتاب سنج استفاده می‌کند. با نسخه اندروید 5 و آیفون 7 سازگار است، همچنین از بلوتوث نسخه 5 نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. با خرید قسطی ایرپاد سامسونگ کیفیت را تجربه کنید!

هدفون گلکسی بودز

برای تهیه هدفون گلکسی بودز به قسطی‌ کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی این فروشگاه برخوردار شوید. می‌توانید درخواست اعتبار اقساط داشته باشید و این گوشی را به صورت قسطی خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ایرپاد سامسونگ از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی honor 50

خرید قسطی گوشی honor 50
گوشی‌های هوشمند بسیاری در دنیا وجود دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها متعلق به برند هوآوی است. برای خرید قسطی گوشی honor 50 به بخش...

خرید a21s سامسونگ

خرید a21s سامسونگ
بهترین و جذاب‌ترین گوشی میان‌رده سامسونگ مدل a21s می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی a21s سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت....