فروش اقساطی یخچال دیپوینت

تاریخ انتشار:
1403/2/29 13:16:44

اگر به دنبال خرید یک یخچال به روز و باکیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی یخچال دیپوینت می‌باشد. همین الان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از بخش لوازم خانگی خرید مورد نظر خود را انجام دهید.


فروش اقساطی یخچال دیپوینت


بررسی یخچال دیپوینت

بیشتر از بیست سال از فعالیت شرکت گل‌آسای سرما می‌گذرد. محصولات خلاقانه دیپوینت، یکی از باکیفیت‌ترین یخچال‌های داخلی هستند که قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارند. هوشمندی یکی از جدیدترین گزینه‌هایی است که در ساخت این کالاها در نظر گرفته می‌شود. 

یخچال‌های دیپوینت، علاوه بر هوشمند بودن دارای امکانات دیگری مثل داشتن محفظه نگهداری یخ، وجود یخساز اتوماتیک، برخورداری از ظرفیت کافی، نوفراست بودن و به کارگیری مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها می‌باشد. 

در تولید محصولات جدید دیپوینت، هوشمندسازی، بهینه‌سازی مصرف انرژی، کم بودن صدا و لرزش، موتور ماندگار و قطعات باکیفیت استفاده شده، همچنین قابلیت خرید اقساطی یخچال دیپوینت در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال و فریزر دیپوینت مدل T7

این یخچال استیلی رنگ، دارای نمودار مصرف انرژی با برچسب A می‌باشد. این یخچال یک یخچال کمبی است که فریزر در قسمت بالا و یخچال در قسمت پایین آن قرار دارد. یکی از خصوصیات برند دیپوینت داشتن فضاهایی مناسب است.

فضای یخچال به تنهایی 422 لیتر و گنجایش فریزر 148 لیتر است و گنجایش کلی این یخچال 570 لیتر می‌باشد، همچنین این گنجایش برای یک خانواده پرجمعیت مناسب است. 

ارتفاع این یخچال برابر 1840 میلی‌متر عمق آن 730 میلی‌متر و پهنای معادل 860 میلی‌متر است. این یخچال از قابلیت نوفراست یا بدون برفک برخوردار می‌باشد و هیچ برفکی بر روی یخچال یا فریزر تشکیل نمی‌شود. با خرید قسطی یخچال دیپوینت فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی خواهید داشت.

ساختار یخچال فریزر

یخچال دارای چهار طبقه اصلی است. بر روی درب یخچال هم جایگاه‌های متعددی برای انواع بطری، ترشی و مربا، جا تخم مرغی، پنیر و سس قرار دارد. دو محفظه کوچک در بسته هم در بالاتر قرار گرفته، همچنین دو کشوی مخصوص به نگهداری میوه‌جات و سبزیجات تازه با قابلیت تنظیم دما و رطوبت وجود دارد. با خرید اقساطی یخچال دیپوینت از موادی سالم و بهداشتی برخوردار خواهید بود.

فریزر بدون برفک نیز دارای دو طبقه درون فریزر و دو طبقه در پشت درب است، ولی از هیچ کشویی برخوردار نمی‌باشد. جهت باز شدن درب فریزر و یخچال راستگرد می‌باشد. این یخچال دارای قفل کودک است، بنابراین اگر در منزلتان کودک خردسالی دارید که ممکن تنظیمات فریزر یا یخچال را به هم بریزد، دیگر هیچ نگرانی نخواهید داشت!

ویژگی‌های یخچال فریزر

میزان صدای تولیدی در این مدل یخچال تنها در حدود 40 دسیبل است. سیستم هوشمند ذوب برفک در این یخچال به شکل اتوماتیک عمل می‌کند. در این یخچال از یک آبسردکن با تانکر داخلی و یک یخساز دستی استفاده خواهید کرد و کنترل پنل باریک این دستگاه در بین فضای یخچال و فریزر قرار گرفته و طراحی منحصر به فردی دارد.

این پنل لمسی دارای فناوری LED می‌باشد. روشنایی درون این یخچال توسط یک لامپ ال ای دی کوچک انجام می‌شود. با خرید قسطی یخچال دیپوینت یک محصول فوق‌العاده خواهید داشت.

داشتن قابلیت‌هایی مثل سرمایش و انجماد سریع در این دستگاه کمک می‌کند تا هر چیزی را به سرعت درون یخچال و فریزر در این دو مود قرار دهید. سیستم گردش هوای اجباری نیز به صورت فن‌دار به خوبی انجام می‌شود، علاوه بر این یخچال از یک فیلتر بهداشتی تازه استفاده می‌کند.

این یخچال مصرف انرژی کمی دارد و به یک سیستم هوشمند دیجیتالی مجهز شده است. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال دیپوینت یک محصول با مصرف انرژی بهینه خواهید داشت. طرز کار یخساز اتوماتیک در این یخچال به صورتی است که با چرخش ساعتگرد، یخ‌ها را به درون محفظه مخصوص خود می‌ریزد تا یخ‌ها خارج شوند. 

دستگیره درب طراحی خلاقانه‌ای دارد. فضای کافی در این یخچال موجود است. هوای یکنواختی در جهات چندگانه در یخچال جریان دارد. دریچه متعادل کننده رطوبت به حفظ و تازگی مواد درون یخچال فریزر کمک می‌کند. 

به علاوه وجود یک LED با مصرف کم و طول عمری زیاد، روشنایی را درون یخچال فراهم می‌سازد. ضمن این که فیلتر بهداشتی می‌تواند نزدیک 100 درصد از باکتری‌های موجود در یخچال را از بین ببرد. 

خرید اقساطی یخچال دیپوینت از قسطی کلاب!

برای داشتن این یخچال فریزر با فضای کافی به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروشی نقدی یا اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. از طریق یکی از لیزینگ‌‌های موجود در این سایت اقدام نمایید و وام دریافت کنید، سپس این یخچال را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی یخچال دیپوینت از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا

خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا
برند اسنوا به تازگی سبد محصولاتی خود را افزایش داده و ماشین ظرفشویی زیبا و جذابی را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی...

فروش اقساطی سماور برقی

فروش اقساطی سماور برقی
یکی از وسایل برقی مورد نیاز در آشپزخانه بی شک سماور برقی می‌باشد. برای خرید اقساطی سماور برقی به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم...