خرید قسطی گوشی S21 fe سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/25 01:54:25

برای خرید قسطی گوشی S21 fe با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی S21 fe سفته ای


گوشی S21 fe

کمپانی سامسونگ از شرکت‌های بزرگ تولید گوشی‌های هوشمند در جهان می‌باشد که همواره تولید گوشی‌های اقتصادی و با کیفیت، برای استفاده کاربران از سیاست‌های اصلی این شرکت به حساب می‌آید. در همین راستا سامسونگ گوشی‌های سری fe را به عنوان نمونه‌ای از محصولات اقتصادی گوشی‌های پرچم‌دار تولید نموده و به بازار عرضه کرده است. این کالای دیجیتال جدید شرکت سامسونگ، ضمن برخورداری از مشخصات فنی قدرتمند، دارای قیمت بسیار مناسبی می‌باشد. گوشیGalaxy S21 FE  به عنوان یکی از این محصولات سامسونگ شناخته می‌شود که برای آشنایی با آن و شرایط خرید قسطی گوشی S21 feاز مجموعه قسطی کلاب می‌توانید مطالب این صفحه را دنبال کنید.

مشخصات ظاهری گوشی S21 fe

پنل جلویی این کالای دیجیتال محل قرار گیری صفحه نمایش آن می‌باشد که در حدود 86.7 درصد از نمای ظاهری گوشی را به خود اختصاص داده و توسط گلس Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. در مقابل پنل پشتی گوشی از جنس پلاستیک فشرده با کیفیتی ساخته شده و فریم آن از متریال آلومینیوم می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است این کالای دیجیتال با رنگ‌بندی‌های متنوعی از قبیل خاکستری، سبز، بنفش و سفید به بازار عرضه شده است. علاوه بر آن از دیگر مشخصات Galaxy S21 FE می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

•برخورداری از سنسورهای حسگر اثر انگشت، شتاب‌سنج، ژيروسکوپ، حسگر مجاورت و قطب‌نما
•برخورداری از گواهینامه استاندارد IP68
•مقاومت در برابر گرد و غبار
•امکان استفاده در عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه
•دارای باتری پلیمری با ظرفیت4500  میلی‌آمپر
•برخورداری از شارژر سریع 25 واتی
•پشتیبانی از فناوری  USB Power Delivery 3.0
•دارای شارژر بی‌سیم15  وات
•برخورداری از فناوری شارژ معکوس
•دارای بلوتوث ورژن 5.0 همراه با  A2DP LE
•برخورداری از قابلیت USB On-The-Go  یا OTG
•استفاده از دو سیم کارت نانو به صورت همزمان

مشخصات صفحه نمایش کالای دیجیتال S21 fe

این کالای دیجیتال صفحه نمایشی 6.4 اینچی با کیفیتی از نوع Dynamic AMOLED 2X دارد که از رزولوشنی معادل 1080×2340 پیکسل برخوردار است. نرخ به روز رسانی در این صفحه نمایش در حدود 120 هرتز بوده و دارای تراکم 403 پیکسل به ازای هر اینچ می‌باشد. علاوه بر آن گوشی  S21 feدارای مشخصات دیگری از قبیل صفحه نمایش HDR با استاندارد + HDR10 و صفحه‌ای هموراه روشن است. برای خرید اقساطی گوشی S21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات پردازنده S21 fe

کالای دیجیتال جدید سامسونگ دارای پردازنده Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G Exynos 2100 با فرآیند ساخت 5 نانومتر می‌باشد. بر روی این تراشه که در دو نسخه اسنپدراگون و اگزینوس عرضه شده، تراشه قدرتمند گرافیکی Mali-G78 MP14 قرار دارد. علاوه بر آن Galaxy S21 FE دارای پردازنده مرکزی8  هسته‌ای متشکل از یک هسته‌ 2.9 گیگاهرتزCortex-X1، سه هسته‌ 2.80 گیگاهرتز Cortex-A78 و چهار هسته‌ 2.2 گیگاهرتز Cortex-A55 نسخه گلوبال می‌باشد.

لازم به ذکر است گوشی S21 FE دارای سیستم عامل Android 12  بوده که قابلیت ارتقاء به آپدیت‌های جدیدتر را نیز خواهد داشت. همچنین این کالای دیجیتال دارای نسل چهارم رابط کاربری One UI است که از ویژگی‌های آن می‌توان به سهولت و بهبود اشتراک‌گذاری اطلاعات، شخصی‌سازی اعلان‌ها و افزایش امکانات کیبورد اشاره نمود. در نهایت باید بدانید این محصول جدید سامسونگ دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت از نوع UFS 3.1 و رم 8 گیگابایت می‌باشد. با خرید قسطی گوشی S21 fe از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات دوربین گوشی S21 fe

کمپانی سامسونگ برای این کالای دیجیتال خود از سه دوربین 12 مگاپیکسل واید، 8 مگاپیکسل تله فوتو و دوربین 12 مگاپیکسل اولترا واید استفاده کرده است. به طوری‌که دوربین اصلی 12 مگاپیکسل واید این گوشی از فناوری فوکوس خودکار دوگانه، 1.76 میکرومتر سایز پیکسل، لرزشگیر اپتیکال  OISبا دریچه دیافراگم 1.8 برخوردار است. همچنین دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی آن دارای مشخصاتی مانند سایز پیکسلی معادل 1.12 میکرومتر، سایز سنسور برابر با 1/3.0 اینچ و گشودگی دریچه دیافراگم 2.2 می‌باشد.

علاوه بر آن کالای دیجیتال جدید سامسونگ دارای لنز8  مگاپیکسلی تله فوتو با مشخصات 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، دیافراگم 2.4، لرزشگیر اپتیکال و فناوری فوکوس خودکار است. در خصوص مشخصات دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی این گوشی می‌توان به مشخصات فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر با گشودگی دیافراگم f/2.2 اشاره نمود. برای خرید اقساطی گوشی S21 fe به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است تمامی دوربین‌های گوشی S21 FE می‌توانند تصاویری با کیفیت 4k و سرعت 60 یا 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند. دیگر مشخصات لنزهای Galaxy S21 FE عبارتند از:

•قابلیت تشخیص چهره و ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها
• قابلیت خودکار عکاسی HDR
•قابلیت عکاسی و فیلمبرداری همزمان به صورت پانوراما
•زوم اپتیکال 3 برابری

شرایط خرید قسطی گوشی S21 fe

همانطور که اشاره نمودیم گوشی Galaxy S21 FE از قیمت مناسبی نسبت به گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ برخوردار است. ولی با این وجود بسیاری از کاربران تمایل دارند، به جای خرید نقدی از تسهیلات خرید اقساطی گوشی‌های سامسونگ برای تهیه آن استفاده نمایند. در همین راستا می‌توانید به سایت مجموعه قسطی کلاب که از شرکت‌‌های معتبر فروش قسطی کالاهای دیجیتال است مراجعه نموده و از بین طرح‌های مختلفی که برای این منظور در نظر گرفته شده، اقدام به خرید اقساطی گوشی S21 feنمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ساعت هوشمند شیائومی

خرید نقدی ساعت هوشمند شیائومی
داشتن یک ساعت هوشمند زیبا تاثیرزیادی بر ظاهر و استایل شما می‌گذارد. اگر علاقه‌مند به خرید ساعت هوشمند باکیفیت هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید ..

خرید اقساطی s23 سامسونگ

خرید اقساطی s23 سامسونگ
جدیدترین محصول سامسونگ با طراحی بی نظیر روانه بازار شد. برای خرید اقساطی s23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...