خرید نقدی سرخ کن فیلیپس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:56:46

سرخ کن فیلیپس جز برترین سرخ کن‌های موجود در بازار است که با حداقل روغن فعالیت می‌کند. برای خرید نقدی یا اقساطی سرخ کن فیلیپس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید نقدی سرخ کن فیلیپس

معرفی سرخ کن فیلیپس

همه ما به طور حتم عاشق فست فود و خوراکی‌های چرب و خوشمزه هستید. داشتن یک سرخ کن حرفه‌ای و مدرن در هر آشپزخانه‌ای مهم و ضروری است. 

کمپانی‌های بسیاری به طراحی و تولید لوازم خانگی و سرخ کن‌ها مشغول می‌باشند که یکی از بهترین آن‌ها برند فیلیپس است که تا کنون موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است و توانسته جز برترین کمپانی‌های دنیا شود.

کمپانی فیلیپس در طراحی و تولید محصولات لوکس و مدرن همیشه پیش قدم بوده است و برای افرادی که دیزاین آشپزخانه برای آن‌ها مهم است، پیشنهاد مناسبی می‌باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد خرید نقدی یا اقساطی سرخ کن فیلیپس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

بررسی سرخ کن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس دارای مدل‌ها و انواع مختلفی است که در این مقاله قصد داریم در مورد مدل Viva Collection صبحت کنیم و شما را با تمام ویژگی‌های این سرخ کن منحصر به فرد آشنا کنیم. از ویژگی‌های جالب این سرخ کن می‌توان به هوا پز بودن این سرخ کن اشاره کرد. 

یعنی سرخ کنی که با هوا کار می‌کند و به طور کامل بدون استفاده از روغن سیب زمینی‌ها را سرخ می‌کند. بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات بدن مربوط به چربی و استفاده از مواد غذایی نامناسب مثل سس، روغن و موارد دیگری است که هیچ ارزش غذایی ندارند. 

با کمک این سرخ کن می‌توانید غذاهای خوشمزه و سالمی را نوش جان کنید. با خرید نقدی یا اقساطی سرخ کن فیلیپس از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

طراحی ارگونومیکی سرخ کن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس بر عکس مدل‌های دیگر دارایی سبد مجزا می‌باشد که بسیار ارگونومیک طراحی شده است. این سبد باعث می‌شود که مواد غذایی یکدست و سالم سرخ شود و هیچ مواد غذایی به صورت خام باقی نماند. 

بهتر است بدانید که ظرفیت این سرخ کن استثنایی 0.8 لیتر است و توان مصرفی آن برابر با 1300 وات می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی سرخ کن فیلیپس از قسطی کلاب یک خرید موفق را تجربه کنید.

همچنین وزن کلی آن 5.3 کیلوگرم است و وزنی بسیار مناسب دارد. جالب است بدانید که سرخ کن فیلیپس دارای سیستم قطع خودکار می‌باشد و در تایم مشخص حتی اگر شما خونه نباشید به صورت خودکار خاموش شده و مانع از سوختگی و خراب شدن غذا خواهد شد. با خرید نقدی یا اقساطی سرخ کن فیلیپس یک غذای سالم و خوشمزه را نوش جان کنید.

طراحی کم جا و مدرن

یکی از بهترین طراحی‌های انجام شده در سرخ کن فیلیپس محفظه سیم آن است که پس از استفاده می‌توانید تمام سیم‌ها را جمع کرده و در داخل محفظه قرار دهید. از دیگر ویژگی‌های دیگر این سرخ کن می‌توان به بدنه سرد آن در حین فعالیت اشاره کرد.

اکثر سرخ کن‌ها در مواقعی که روشن می‌شوند به شدت بدنه آن‌ها داغ شده و نیاز به احتیاط بیشتر دارند، ولی خوشبختانه برند فیلیپس این مشکل را برای سرخ کن‌های خود بر طرف کرده است. با خرید نقدی یا اقساطی سرخ کن فیلیپس از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط فروش اقساطی کالا!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های فروش در ایران است که دارای مشتریان بسیاری می‌باشد. شرایط خرید اقساطی در قسطی کلاب بسیار آسان است و شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و وارد شدن به بخش خرید اقساطی می‌توانید تا سقف 150 میلیون تومان اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ‌های معتبر دریافت کنید. 

ناگفته نماند که خرید نقدی از قسطی کلاب با تخفیفات بسیاری همراه است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با خرید نقدی یا اقساطی سرخ کن فیلیپس از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی فرش ماشینی و دست بافت

خرید قسطی فرش ماشینی و دست بافت
خرید قسطی فرش ماشینی و دستبافت، فرش از جمله محصولات مهمی است که در خانه اکثر.......

خرید یخچال فریزر اسنوا

خرید یخچال فریزر اسنوا
شرکت اسنوا در سال های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است و توانسته محبوبیت خود را در بین ایرانیان به دست بیاورد. اگر تمایل به خرید یخچال فریزر ...