خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/26 18:16:23

محصولات اسنوا در ایران و خاورمیانه طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا

معرفی یخچال ساید اسنوا

برند ایرانی اسنوا یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی می‌باشد. کیفیت محصولات تولیدی این برند در حدی است که با رقبای خارجی نیز برابری می‌کند. قیمتی مقرون به صرفه دارد و از تنوع محصول برخوردار است. محصولات گوناگونی مانند انواع لباس‌های ظرفشویی، لباسشویی، یخچال فریزر، کولر، تهویه هوا، لوازم صوتی و تصویری مثل تلویزیون و پخش کننده‌های صوتی می‌پردازد. در ادامه قصد داریم به معرفی یخچال ساید این برند بپردازیم. قابلیت خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال و فریزر اسنوا مدل S8-2261S

این مدل از یخچال اسنوا، مدل ساید بای ساید می‌باشد كه 110 کیلوگرم وزن دارد. این یخچال از گنجایشی معادل 591 لیتر و یا 27 فوت برخوردار است. گنجایش یخچال به تنهایی 394 لیتر و گنجایش فریزر 197 لیتر می‌باشد. ارتفاع این یخچال ساید 1816 میلی‌متر، عرض آن برابر 720 میلی‌متر و پهنایش برابر با 916 میلی‌متر است.

ساختار ساید اسنوا

این یخچال از نوع یخچال‌های نوفراست یا بدون برفک است که 4 طبقه معمولی و 4 طبقه درون درب دارد، همچنین دارای 2 کشو می‌باشد. از یک لامپ داخلی برخوردار است. جهت باز شدن درب به سمت راست می‌باشد. به علاوه، دارای کشویی با قابلیت تنظیم دما و رطوبت است که از این كشوی مخصوص می‌توانید برای نگهداری میوه‌جات و سبزیجات تازه استفاده نمایید. 

فریزر بدون برفک نیز دارای چهار طبقه اصلی و دو طبقه در درب است، همچنین دو کشو دارد. جهت باز شدن فریزر به سمت چپ است. با خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا یک دستگاه مدرن و جادار خواهید داشت.

ویژگی‌ها و خصوصیات ساید اسنوا

یخچال این ساید دارای یخساز اتوماتیک است که به آب شهری متصل می‌شود. از جمله ویژگی‌های این یخچال فریزر، داشتن قفل کودک است، بنابراین اگر در منزل کودکانی کنجکاو دارید، می‌توانید از این گزینه استفاده نمایید. سیستم اخطار باز ماندن درب کمک می‌کند تا اگر پس از چند ثانیه درب یخچال را باز نگه دارید و یا آن را به درستی نبندید با یک آلارم صوتی به شما هشدار داده شود. با خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا غذاها سالم و بهداشتی خواهند ماند!

آبسردکن موجود در یخچال به شما آبی فیلتر شده و بهداشتی به صورتی گوارا و سرد ارائه می‌دهد، بنابراین در تمامی لحظات خود از یک لیوان آب گوارا برخوردار خواهید بود. میزان صدای تولید شده در این یخچال، تنها در حدود 38 دسیبل است. این یخچال هیچ لرزشی ندارد، صدایش محسوس نیست و برای یک آشپزخانه امروزی مناسب است. با خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا همیشه آب گوارا بنوشید!

از دیگر قابلیت‌های این یخچال، وجود سیستم هوشمند سرمایش دوگانه است. این قابلیت كمک می‌كند تا در سرتاسر یخچال از جریان هوایی یكنواخت برخوردار باشید و تمامی مواد غذایی شما ماندگار باشند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این یخچال، مجهز بودنش به محفظه بار می‌باشد. این یخچال از یک نمایش نیز برخوردار است و همچنین فیلتری برای تصفیه آب دارد. با خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا یک بار اختصاصی برای خود خواهید داشت!

در تولید این یخچال از موتور قدرتمند كمپرسور اینونتر استفاده شده است. این موتور قادر است در مصرف بهینه انرژی صرفه جویی به عمل بیاورد، علاوه بر این كه از كیفیت و ماندگاری بالایی نیز، برخوردار می‌باشد. حسگرهای شش‌گانه هوشمند این یخچال، سرمایشی یكنواخت را به صورت خودكار در این یخچال فراهم می‌كند.

پیشنهاد خرید یخچال ساید اسنوا

برای تهیه این یخچال ساید بای ساید می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش لوازم خانگی به صورت اقساطی برخوردار گردید. از طریق یکی از لیزینگ‌‌های معتبر موجود در سایت اقدام به گرفتن اعتبار اقساطی نمایید. این کالا را سفارش دهید و پس از آن اقساط خود را پرداخت کنید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 65

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 65
برند اسنوا برندی شناخته شده در ایران می‌باشد که محصولات پرفروشی دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 65 به بخش تلویزیون در دسته بندی...

خرید تلویزیون شهاب

خرید تلویزیون شهاب
شرکت شهاب یکی از قدیمی ترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید تلویزیون است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون شهاب دارید به بخش لوازم خانگی ...