خرید اقساطي گوشی s24 ultra چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/10 22:08:14

اگر تمایل به خرید اقساطي گوشی s24 ultra دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطي گوشی s24 ultra چکی


معرفی گوشی s24 ultra 

مشتریان بسیاری خواهان خرید قسطی گوشی s24 ultra هستند تا بتوانند با پرداخت هزینه ماهانه مناسب این گوشی را تهیه کنند. در واقع گوشی s24 ultra یکی از بهترین انواع گوشی‌ها می‌باشد و بر همین اساس همواره پرطرفدار است. گزینه خرید قسطي گوشی s24 ultra باعث شده تا بسیاری از افراد این گوشی راحت و باکیفیت را انتخاب کنند. با توجه به اینکه این گوشی باکیفیت و مناسب قابل خرید به صورت قسطی است، افرادی که بودجه کافی برای خرید این محصول را ندارند نیز می‌توانند با پرداخت هزینه ماهیانه کم این محصول را خریداری کنند.

کیفیت خوب و عملکرد عالی این محصول باعث محبوبیت آن در بین بسیاری از مصرف‌کنندگان شده است. این گوشی برای افرادی که قصد خرید گوشی با عملکرد خوب و قیمت مناسب را دارند پیشنهاد می‌شود. این گوشی تمام ویژگی‌های یک محصول کاربردی و باکیفیت را دارد و می‌توان از آن در موارد مختلف استفاده کرد.  

بهتر است قبل از خرید اقساطي گوشی s24 ultra از طراحی و کیفیت ساخت آن مطلع شوید. این محصول ظاهری مدرن دارد و همچنین برای نگهداری راحت است گوشی‌های سامسونگ با استفاده از ویژگی‌های فنی قدرتمند خود همواره توانسته‌اند نظر هر مخاطبی را به خود جلب کنند و همواره رقیبی سرسخت برای سایر برندهای فعال در این زمینه بوده‌اند و این بار نوبت به گوشی s24 ultra رسیده است تا قدرت خود را به نمایش بگذارد. گلکسی s24 ultra پرچمداری است که برای رقیبان یک حریف سرسخت است.

سامسونگ هیچ تغییر اساسی در طراحی این گوشی در نظر نگرفته و هیچ نشانی از صفحه نمایش خمیده در کناره آن دیده نمی‌شود، در این گوشی با صفحه نمایشی تخت و جذاب روبرو هستیم. صفحه نمایش 6.8 اینچی این گوشی با رزولوشن 1440 در 3120 قادر به نمایش 505 پیکسل در هر اینچ است و وضوح تصویری واضح، جذاب و چشم نواز را برای شما به ارمغان می‌آورد. به روزرسانی 120 هرتز در این گوشی به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها در فعالیت‌های روزمره، بلکه در بازی‌های سنگین و تماشای فیلم‌های با کیفیت بالا، عملکردی بسیار روان و بدون تاخیر را تجربه کنید. از دیگر مشخصات آن می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع 45 واتی اشاره کرد. برای خرید قسطي گوشی s24 ultra به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی گوشی s24 ultra 

مشتریان برای خرید قسطی گوشی s24 ultra باید با مشخصات این گوشی آشنا شوند. در واقع با شناخت کافی از این محصول می‌توانند با توجه به نیاز خود آن را انتخاب و خریداری کنند. سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر در کنار سنسور پریسکوپ 12 مگاپیکسلی، سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض برای قطعه پشت سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا در نظر گرفته شده است. با خرید اقساطي گوشی s24 ultra از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

در بخش عکاسی نگران نباشید، زیرا قطعاً با یک گوشی پرچمدار سروکار دارید که حتی نیازهای یک عکاس حرفه‌ای را برآورده می‌کند. یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی پیش بینی شده است. اما بدون شک تغییر اصلی این گوشی نسبت به نسل قبل، وجود پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 است. پردازنده به طور مستقیم بر عملکرد قسمت‌های مختلف این گوشی تاثیر می‌گذارد. از نظر انجام بازی‌های سنگین، می‌توانید مطمئن باشید که عملکردی روان، باکیفیت و بدون تاخیر را مشاهده خواهید کرد. 

خرید قسطي گوشی s24 ultra از قسطی کلاب

مشتریان می‌توانند برای خرید اقساطي گوشی s24 ultra در سراسر کشور به سایت قسطی کلاب مراجعه کنند. این سایت یکی از بهترین ارائه دهندگان انواع گوشی می‌باشد که به فروش قسطی انواع گوشی به صورت اینترنتی می‌پردازد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب محصولات اصلی و درجه یک را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این سایت در تلاش است تا این محصول را در اختیار افرادی قرار دهد که قدرت خرید نقدی آن را ندارند. 

خریداران می‌توانند مبلغی را به عنوان پیش قسط پرداخت کنند و مابقی قیمت این گوشی را به صورت ماهیانه پرداخت نمایند.شما می‌توانید جهت خرید اقساطی این گوشی در بخش کالای دیجیتال با ما در ارتباط باشید، همچنین برای کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت روز گوشی s24 ultra با مشاورین سایت تماس بگیرید. این محصول به سراسر کشور با هزینه بسیار مناسب ارسال می‌گردد و خرید آن مقرون به صرفه است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 12 پرومکس

خرید قسطی آیفون 12 پرومکس
گوشی هوشمند آیفون 12 پرومکس یکی از بهترین مدل‌های شرکت اپل می‌باشد. برای خرید قسطی آیفون 12 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس سفته ای

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال...