خرید اقساطی مانیتور جی پلاس 32 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/4 15:17:51

مانیتورهای جی پلاس جز بهترین مانیتورهای ایرانی می‌باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس 32 اینچ به بخش مانیتور در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید اقساطی مانیتور جی پلاس 32 اینچ

مانیتورهای جی پلاس

شرکت جی پلاس، یک شرکت ایرانی است. نماینده ی پر آوازه گلدیران پس از سال‌ها انجام نمایندگی برند ال جی، حالا لوازم خانگی با برند اختصاصی خود یعنی جی پلاس که مخفف گلدیران پلاس است، را تولید و روانه بازار ایران کرده است. جی پلاس یک شرکت متفاوت ایرانی است که برای تولیدات لوازم خانگی و کالای دیجیتال از قطعات ساخت کشورهای مختلف استفاده می‌کند. خرید قسطی مانیتور جی پلاس 32 اینچ یک فرصت استثنایی می‌باشد.

یک نکته قابل اهمیت در مورد کیفیت محصولات جی پلاس این است که شرکت گلدیران با تجربه سال‌ها همکاری با شرکت‌های کره‌ای همچون ال جی توانسته محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه کند. 

همچنین سابقه درخشان شرکت گلدیران در زمینه خدمات پس از فروش محصولات ال جی نیز می‌تواند دلیلی برای کیفیت این محصولات باشد. مانیتور جی پلاس مدل GGM-K327QN سایز 32 اینچ دارای ویژگی‌ها و استانداردهای مورد تایید است که در ادامه به آن می‌پردازیم. با خرید اقساطی مانیتور جی پلاس 32 اینچ از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

ویژگی مانیتور جی پلاس مدل GGM-K327QN سایز 32 اینچ

مانیتور یکی از قطعه‌های سخت افزار رایانه است که کیفیت آن بسیار پر اهمیت می‌باشد. به این دلیل که امروزه افراد، برای انجام کارهای روزمره و همچنین کودکان و نوجوانان برای انجام بازی‌های رایانه‌ای ساعت‌ها به آن خیره می‌شوند. درواقع یک مانیتور با کیفیت می‌بایست دارای استانداردهایی باشد که به سلامت چشم ما آسیب نرساند. مانیتور گیمینگ جی پلاس مخصوص کسانی است که به بازی‌های رایانه‌ای علاقه زیادی دارند و می‌خواهند بازی خود را با بهترین و واقعی‌ترین صفحه‌نمایش انجام دهند.

با خرید قسطی مانیتور جی پلاس 32 اینچ از کیفیت منحصر به فرد آن بهره ببرید. این مانیتور برای انجام بازی‌های رایانه‌ای(گیمینگ) طراحی شده است.که علاوه بر انجام بازی رایانه‌ای می‌توان به کارهای ادیت و عکاسی هم پرداخت. مانیتور گیمینگ جی پلاس مدل GGM-K327QN از ویژگی‌های برجسته‌ای همچون، سایز 32 اینچ و کیفیت تصویر QHD و نوع VA و زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه‌ای برخوردار است.

این مانیتور قادر به شناسایی و تشخیص  تعداد 16.7 میلیون رنگ است. که این قابلیت می‌تواند به عکاس‌های حرفه‌ای کمک کند تا عکس‌ها را با کیفیت و وضوح بی‌نظیری به نمایش بگذارند.

_ رزولوشن پنل این محصول 1440× 2560 و نسبت تصویر 16:9 می‌باشد.

_ حداکثر روشنایی این محصول 300 نیت است و کنتراست استاتیک 1000:1 می‌باشد.

_ زاویه دید افقی 178 درجه و زاویه دید عمومی 168 درجه است.

_ نرخ بازارسازی تصویر 155 هرتز است و پوشش صفحه نمایش مات می‌باشد.

از دیگر قابلیت‌های این محصول بی‌نظیر می‌توان به فناوری AMD freesync و نور آبی کم برای محافظت از چشم و همچنین فناوری حذف پرش تصویر اشاره کرد. با خرید اقساطی مانیتور جی پلاس 32 اینچ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

ویژگی‌های درگاه‌های ارتباطی:

_ تعداد درگاه USB یک عدد

_ تعداد درگاه HDMI یک عدد

_ تعداد درگاه Displayport دو عدد

_ تعداد درگاه D-Sub یک درگاه می‌باشد.

_ خروجی هدفون دارد.

_ خروجی صدای دیجیتال ندارد.

_ ورودی 3.5 میلی متری ندارد. 

خرید قسطی مانیتور جی پلاس 32 اینچ

قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگترین سایت‌های معتبر فروش نقد و اقساط کالای دیجیتال و لوازم خانگی فعالیت می‌کند. که با عرضه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات، جای خود را در میان فروشندگان کالا باز کرده است و شما می‌توانید به دریافت وام خرید اقساطی از این سایت بپردازید. قسطی کلاب سایت فروش قسطی مانیتور و کالاهای دیگر بوده که شرایط ویژه‌ای برای خرید نقد و اقساط قائل است. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس 32 اینچ و همچنین صدها کالای دیگر می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي ردمی نوت 11 پرو

خرید اقساطی گوشي ردمی نوت 11 پرو
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشي ردمی نوت 11 پرو دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی لپتاپ ایسوس 2021

خرید قسطی لپتاپ ایسوس 2021
برند ایسوس یکی از بهترین برندهای دنیا است. برای خرید قسطی لپتاپ ایسوس 2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...