خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته الکترونیکی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 17:59:27

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته الکترونیکی یا چک به بخشموبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته الکترونیکی


بررسی گوشی آیفون 14

خرید قسطی گوشی آیفون 14 یک راه حل عالی برای به دست آوردن این محصول ارزشمند برای افرادی است که هزینه خرید آن را ندارند. با توجه به قابلیت‌های ویژه‌ای که گوشی آیفون 14 دارد افراد بسیاری خواستار خرید این محصول هستند اما از آنجایی که قیمت گوشی آیفون 14 نسبتا بالا است، تمامی افراد بودجه خرید آن را ندارند. شرکت اپل از تولید کنندگان برتر و معروف گوشی‌های هوشمند است.

 این شرکت در تلاش است تا هر ساله گوشی‌های باکیفیت‌تر و با قابلیت‌های بیشتری را به بازار‌های جهانی ارائه دهد. گوشی آیفون 14 از به روز‌ترین گوشی‌های ارائه شده از شرکت اپل است که دارای مشخصات جدیدی می‌باشد. زیبایی ظاهری و وزن سبک این گوشی از مزایای عالی آن است. این گوشی زیبا و به روز بسیار مورد توجه و استقبال افراد بسیاری می‌باشد و با توجه به ویژگی‌های عالی که دارد توانسته است در بازار کشور ما جایگاه ویژه‌ای را به دست آورد. 

مشخصات گوشی آیفون 14

جهت خرید اقساطی گوشی آیفون 14 لازم است با ویژگی‌های این محصول آشنا شوید. گوشی آیفون 14 به گوشی آیفون 13 شباهت دارد، البته این گوشی دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است که در ادامه مطلب به آنها اشاره می‌کنیم. این گوشی از نظر کیفیت دوربین، پردازنده، ظاهر و موارد دیگر پیشرفت‌های قابل توجه‌ای دارد. 

گوشی آیفون 14 دارای دوربین پیشرفته‌ای است، همچنین یک شتاب سنج دارد که برای تشخیص تصادف و اتصال به ماهواره‌ها مناسب است. با دوربین این گوشی می‌توان عکس‌های باکیفیت را با کمترین نویز گرفت. عکس‌هایی که با دوربین آیفون 14 گرفته ‌می‌شود دارای جزئیات بیشتر و کنتراست عالی هستند. لازم به ذکر است که عکس‌هایی که با این دوربین گرفته می‌شود حجم‌ نسبتا زیادی دارند.

پردازنده گوشی آیفون 14 پیشرفت زیادی نسبت به نسل‌های قبلی دارد و کیفیت گوشی را به میزان زیادی ارتقا داده است. این گوشی برای انجام بازی‌های سنگین مناسب است و همچنین قابلیت نمایش فیلم‌های با گرافیک بالا را دارد.

این گوشی در برابر گرد و غبار از مقاومت بالایی برخوردار است. صفحه سرامیکی گوشی آیفون 14 ظاهر زیبا و استحکام بالایی دارد و از صفحه نمایش آن در برابر عوامل مختلف محافظت می‌کند. این صفحه در برابر خط و خش مقاوم است. صفحه نمایش گوشی آیفون 14 در زیر نور آفتاب هم به آسانی قابل مشاهده است و دارای رنگ‌های غنی و باکیفیت می‌باشد. این گوشی دارای باتری قوی است و با یک بار شارژ شدن برای چند روز نیازی به شارژ دوباره ندارد. 

روش خرید قسطی گوشی آیفون 14

خرید اقساطی گوشی آیفون 14از فروشگاه قسطی کلاب به راحتی انجام می‌گیرد و تمامی طرفداران این گوشی می‌توانند آن را با قیمت ویژه و بسیار مناسب به صورت اقساطی خریداری کنند. با توجه به اینکه گوشی آیفون 14 قیمت بالایی دارد بهتر است خرید اقساطی آن را انتخاب کنید. شما می‌توانید این گوشی را با مبلغ بسیار مناسب در بخش کالای دیجیتال خریداری کنید و هزینه خرید آن را در چند قسط پرداخت نمایید. با توجه به شرایط اقتصادی نامناسبی که در کشورمان وجود دارد بسیاری از مردم قدرت خرید نقدی این گوشی را ندارند و بر این اساس مجموعه‌هایی مانند قسطی کلاب در تلاش هستند تا این محصول را به صورت قسطی در اختیار طرفداران آن، قرار دهند. 

خرید قسطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب

برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب نیاز به پرداخت هزینه اولیه بسیار کم به عنوان پیش پرداخت است و مشتریان می‌توانند در چندین قسط هزینه خرید این گوشی را پرداخت نمایند. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات لازم برای خرید بهترین گوشی آیفون از فروشگاه بزرگ قسطی گلاب با مشاورین فروش این مجموعه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. آیفون 14 به دلیل کیفیت خوب و ساختار پیشرفته‌ای که دارد در بازارهای جهانی با قیمت بالایی به فروش می‌رسد.

به دلیل تحریم‌های اقتصادی که برای ایران وجود دارد، گوشی‌های اپل مانند آیفون 14 با قیمت بالاتر از قیمت جهانی در بازار کشورمان به فروش می‌رسند. البته هزینه‌های دیگر مانند هزینه گمرک، هزینه‌ ریجستری و غیره نیز به قیمت این محصول اضافه می‌شود. فروشگاه‌های مختلف با شرایط متفاوتی به فروش قسطی این گوشی آیفون می‌پردازند. برای خرید این گوشی بهتر است شرایط هر کدام از فروشگاه‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و فروشگاه‌هایی را برای خرید قسطی این گوشی انتخاب کنید که شرایط بهتری داشته باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 14 چکی

خرید قسطی آیفون 14 چکی
اگر تمایل به خرید قسطی آیفون 14 با شرایطی عالی دارید به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب ...

فروش اقساطی گوشی موبایل در رشت

فروش اقساطی گوشی موبایل در رشت
بسیاری از شما شرکت هایی چون سامسونگ و اپل را سازنده گوشی های رده بالا می دانید اما در سال های اخیر توازن تا حدی به هم خورده است به گونه ای که ما...