خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 00:21:25

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس چکی دارید به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس چکی


مشخصات آیفون 14 پرومکس

آیفون 14 یکی از تلفن ‌همرا‌ه‌های پیشرفته و بروز برند اپل است و قابلیت‌ها و مشخصات منحصر به فردی دارد. این تلفن همراه در سری‌های مختلفی مانند، آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرومکس تولید شده و به فروش می‌رسد. ما در این مقاله درباره مشخصات پرطرفدارترین مدل این سری گوشی اپل یعنی آیفون 14 پرومکس و نحوه خرید اقساطی آن صحبت می‌کنیم.

طراحی ظاهری

آیفون 14 پرومکس با صفحه نمایشگر 6.7 اینچی و طراحی متفاوت نسبت به آیفون 13 پرومکس یکی از جدیدترین مدل‌های تلفن همراه در بازار است. پنل‌های جلویی این مدل نسبت به سری‌های قبلی تغییرات جزئی داشته و به صورت هول پانچ بیضی شکل طراحی شده است. 

دوربین آیفون 14 پرومکس

بزرگ‌ترین تغییر آیفون 14 پرومکس مربوط به افزایش کیفیت لنز اصلی از 12 به 48 مگاپیکسل بوده و این قابلیت رضایت کاربران و طرفداران را به همراه داشت. در ذیل مشخصات دوربین آیفون 14 پرومکس را عنوان می‌کنیم.

•دوربین واید 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8
•دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.8
•دوربین اولترا‌ واید 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2
•دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9

بسیاری از کاربران برای تولید محتوای حرفه‌ای و با‌کیفیت از این تلفن‌همراه پیشرفته استفاده می‌کنند. خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس فرصتی استثنایی می‌باشد.

باتری آیفون 14 پرومکس

ظرفیت باتری این مدل گوشی آیفون 5000 بوده و تفاوت آن با مدل‌های قبلی مربوط به فست شارژ بودن آن است.

سخت‌‌‌افزار آیفون 14 پرومکس

یکی از مشخصات سخت افزاری منحصر به فرد این تلفن‌های همراه مربوط به وجود تراشه انحصاری قدرتمند A16 bionic می‌باشد. این قابلیت سرعت و عملکرد کلی دستگاه را بهبود بخشیده و قدرت آن را افزایش می‌دهد.

حافظه آیفون 14 پرومکس

شرکت اپل، آیفون‌های سری 14 را در چهار مدل مختلف یعنی، 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و یک ترابایت تولید و عرضه کرده است. علاوه حافظه داخلی این تلفن‌های همراه 6 گیگابایت حافظه خارجی یا رم هم دارند. برای اطلاع از شرایط فروش قسطی آیفون 14 پرومکس تا انتها همراه ما باشید.

مزایای خرید آیفون 14

پردازنده قدرتمند 

اپل هر ساله با افزایش قدرت پردازنده گوشی‌های آیفون کاربران را شگفت زده می‌کند. وجود تراشه A16 Bionic یک غول واقعی در آیفون سری 14 اپل می‌باشد.

نمایشگر با‌کیفیت

وضوح بالا، روشنایی بیشتر نسبت به مدل‌های قبلی، تصویرسازی 120 هرتزی، تصویر 120 هرتزی و... از ویژگی‌های صفحه نمایشگر آیفون 14 پرومکس هستند.

دوربین فوق العاده

ثبت عکس و فیلم باکیفیت در روز و شب یکی دیگر از مزایای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس است.

معایب آیفون 14

جزیره پویا

جزیره پویا یکی از ویژگی‌های جدید در آیفون 14 می‌باشد و شرکت اپل تبلیغات زیادی در رابطه با این قابلیت انجام داده است. اما با وجود همه این تبلیغات این ویژگی مورد استقبال کاربران قرار نگرفت.

وزن زیاد

آیفون 14 پرومکس 240 گرم وزن دارد و وجود قاب و دیگر لوازم وزن کلی آن را افزایش می‌دهد. به این ترتیب کا‌ر‌کردن با این تلفن همراه تنها با یک دست آن هم در ساعت‌های طولانی سخت خواهد بود.

سرعت شارژ کمتر نسبت به اندروید

سرعت شارژ گوشی‌های آیفون و ظرفیت آنها نسبت به گوشی‌های میان‌رده اندروید کمتر بوده و این مسئله یکی از معایب آنها محسوب می‌شود. 

قیمت بالا در ایران

قیمت گوشی‌های آیفون در ایران به دلیل افزایش نرخ دلار و سایر عوامل بسیار بالا بوده و کاربران برای خرید آنها باید هزینه زیادی پرداخت کنند. خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس یه فرصت ویژه برای داشتن بهترین تلفن همراه بازار محسوب می‌شود.

چرا آیفون 14 پرومکس بخریم؟

با وجود اینکه سیستم عامل اندروید روز به روز در حال پیشرفت و تغییر و تحولات چشمگیری است اما باز هم کاربران بسیاری طرفدار گوشی‌های آیفون هستند. آیفون 14 پرومکس جدیدترین مدل گوشی‌های اپل است و جزئیات و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. سابقه درخشان اپل و رضایت کاربران از گوشی‌های آیفون خود بیانگر همه چیز می‌باشد. دوربین باکیفیت و خارق‌العاده برای عکاسی در این تلفن‌های همراه توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین سخت افزار قدرتمند و داشتن جزئیات بروز از دیگر ویژگی‌های آیفون 14 می‌باشد و خرید آن بدون شک تجربه‌ جدیدی را برای شما رقم می‌زند.  

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس

در این مقاله به بررسی ویژگی‌های آیفون 14 پرومکس پرداختیم. اگر قصد خرید این تلفن‌همراه محبوب را با بهترین شرایط و امکانات از مجموعه‌ای معتبر دارید بهترین انتخاب برای شما وب سایت قسطی کلاب است. قسطی کلاب، فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و تجهیزات هوشمند است و تمامی محصولات آن به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رسند. خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس یک فرصت بی‌نظیر و عالی برای داشتن یک تلفن‌همراه باکیفیت و پیشرفته است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل a52

خرید اقساطی موبایل a52
یکی از جذاب‌‌ترین گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی a52 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل a52 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی آیفون 14

خرید اقساطی آیفون 14
به زودی شرکت اپل از گوشی جدید خود با نام آیفون 14 رونمایی می‌کند. شما می‌توانید خرید اقساطی آیفون 14 را بعد از ورود به ایران از بخش...