خرید قسطی گوشی s21 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/22 00:04:45

یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برند سامسونگ بی‌شک مدل s21 ultra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a21 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s21 ultra


s21 ultra؛ بهترین تجربه استفاده از گوشی هوشمند

گوشی s21 ultra یکی از جدیدترین محصولات طراحی شده توسط سامسونگ است که این گوشی هوشمند تجربه‌‌ای متفاوت را در اختیار شما قرار خواهد داد. در شرایط کنونی می‌توان با خرید قسطی گوشی s21 ultra از امکانات بی‌نظیر این گوشی هوشمند برخوردار گردید. 

امروزه گوشی‌های هوشمند به یکی از پرطرفدارترین کالاهای دیجیتالی تبدیل شده‌اند، زیرا این دستگاه‌های دوست‌داشتنی قابلیت‌های گوناگونی را در اختیار افراد قرار می‌دهند. به عنوان مثال می‌توان از دوربین گوشی هوشمند خود جهت انجام فعالیت‌هایی نظیر استریم استفاده نمود؛ یا حتی می‌توان از گوشی هوشمند جهت انجام بازی‌های ویدیویی موبایل بهره‌گیری کرد. به طور کلی گوشی هوشمند یک کالای دیجیتال منحصر به فرد با قابلیت‌های گوناگونی می‌باشد که می‌توان از آن برای اهداف گوناگونی استفاده نمود. 

بهتر است بدانید در سال‌های اخیر طراحی گوشی‌های هوشمند دستخوش تغییرات گوناگونی بوده است. به عنوان مثال بسیاری از گوشی‌های هوشمندی که به بازارهای جهانی عرضه می‌گردند همگی از دوربین‌های دوگانه و بالاتر برخوردار هستند. گلکسی s21 ultra یکی از گوشی‌هایی بوده که خرید آن تمامی انتظارات شما را از تکنولوژی و امکانات برآورده خواهد کرد. در حال حاضر از میان سه عضو خانواده گلکسی s21 مدل ultra آن از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

به همین منظور می‌توان با خرید اقساطی گوشی s21 ultra یک نسخه از این گوشی منحصر به فرد را خریداری نمود، همچنین در صورت خرید قسطی گوشی s21 ultra می‌توان این گوشی هوشمند را با شرایطی مناسب ایده‌آل تهیه کرد. 

ویژگی‌های گوشی s21 ultra؛ ویژگی‌هایی که نظر شما را در مورد این گوشی عوض خواهد کرد!

شرکت سامسونگ گلکسی s21 ultra را به نمایشگری روشن‌، تراشه‌ای توانمند و دوربینی قدرتمند مجهز کرده است، اما آیا وجود این ویژگی‌ها در طراحی گلکسی s21 ultra می‌تواند کاربران را به خرید این محصول سامسونگ ترغیب نماید؟

بهتر است بدانید سامسونگ گلکسی s21 ultra را همراه با نمایشگر 6.8 اینچی و وزنی معادل با 227 گرم طراحی کرده است. گلکسی s21 ultra با در نظر گرفتن برخی فاکتورها به عنوان یک گوشی هوشمند بزرگ به شمار می‌رود.

این محصول سامسونگ به لطف عرض کم و فریم فوق‌العاده‌ای که دارد، بسیار خوش‌دست می‌باشد؛ حتی بسیاری از کارشناسان این گوشی هوشمند را از نظر جای‌گیری در دست، بهتر از آیفون 12 پرومکس می‌دانند.

نکته‌ای که جذابیت ظاهری s21 ultra را تا حد قابل توجهی افزایش داده، برآمدگی‌های موجود در قسمت دوربین این گوشی است. در نگاه اول شاید برآمدگی موجود در قسمت دوربین این گوشی هوشمند کمی عجیب به نظر برسد؛ اما با کمی بررسی می‌توان نتیجه گرفت که این برآمدگی نه تنها عجیب نمی‌باشد بلکه طراحی یکپارچه آن، موجب جذابیت بیشتر s21 ultra شده است. شرکت سامسونگ برای مقاومت بیشتر و همچنین افزایش جذابیت s21 ultra، این گوشی هوشمند را از جنس "گوریلا گلکس ویکتوس"طراحی کرده است. 

به گفته‌ی سازندگان این گوشی هوشمند، استفاده از این جنس شیشه می‌تواند s21 ultra را در برابر سقوط از ارتفاع 2 متری مقاوم نماید. با گذر از ویژگی‌های ظاهری این محصول سامسونگ نوبت به بررسی ویژگی‌های نرم افزاری آن می‌رسد. به همین منظور بهتر است بدانید گلکسی s21 به صورت پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید 11 همراه با رابط کاربری One UI استفاده می‌کند. شرکت سامسونگ برای عملکرد بهتر این گوشی هوشمند در قسمت رابط کاربری آن از نسخه One UI 3.1 بهره گرفته است. 

مشخصات گوشی s21 ultra؛ جدیدترین پرچمدار سامسونگ

گلکسی s21 ultra در قسمت سخت افزار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ به این ترتیب برخی از ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی هوشمند شامل موارد زیر می‌باشند.

• طراحی شده در دو مدل با تراشه‌های Snapdragon 888 و Exynos 2100

• دارای پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای بسیار قدرتمند

• طراحی شده در دو مدل مختلف همراه با پردازنده‌های گرافیکی Mali-G78 MP14 و Adreno 660

• طراحی شده در سه مدل مختلف با میزان حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت

• طراحی شده در دو مدل مختلف همراه با حافظه رم 12 و 16 گیگابایت

• دارای دوربین اصلی چهارگانه با میزان کیفیت 100، 10، 12 و 10 مگاپیکسل

• دارای دوربین سلفی 40 مگاپیکسل

خرید اقساطی گوشی s21 ultra از فروشگاه قسطی کلاب با شرایط ویژه

در حال حاضر این پرچمدار سامسونگ در بازارهای داخلی کشور با قیمتی در حدود 25 میلیون تومان به فروش می‌رسد. به همین منظور شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی s21 ultra این گوشی هوشمند را به بهترین شکل ممکن خریداری نمایید. بهتر است بدانید خرید اقساطی گوشی s21 ultra فشار کمتری را به بنیان اقتصادی شما وارد خواهد کرد. 

با توجه به شرایطی که قسطی کلاب برای فروش قسطی موبایل در نظر گرفته، می‌توان این گوشی هوشمند را با پیش پرداختی مناسب تهیه نمود. ناگفته نماند که اگر بودجه کافی برای خرید نقدی s21 ultra در اختیار دارید می‌توانید این محصول سامسونگ را با قیمتی مناسب از فروشگاه قسطی کلاب خریداری نمایید. پس فرصت را غنیمت شمرده و همین الان برای خرید اقساطی گوشی یا خرید نقدی آن از فروشگاه قسطی کلاب اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

هدفون وی مودا اقساطی

هدفون وی مودا اقساطی
هدفون ها اولین کالای ساخته شده جهت انتقال مستقیم صوت به گوش انسان هستند بدون آنکه صدا را در فضا پخش کنند. استفاده از هدفون ها در مدل های متنوع....

خرید اقساطی گوشی A73

خرید اقساطی گوشی A73
برای خرید اقساطی گوشی A73 بدون ضامن تنها کافیست به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...