خرید قسطی a21

تاریخ انتشار:
1403/2/23 20:49:47

یکی از گوشی‌های جذاب و خوش قیمت برند سامسونگ مدل گلکسی a21 می‌باشد. برای خرید قسطی a21 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی a21

بررسی گوشی a21

اگر قصد خرید قسطی a21 سامسونگ را دارید باید بدانید این موبایل یکی از پرطرفدار ترین موبایل‌هایی است که شرکت سامسونگ به بازار تکنولوژی معرفی کرده است. این موبایل در ماه آوریل سال 2020 توسط شرکت کره‌ای سامسونگ معرفی شده است و در ماه ژوئن همان سال،  فروش این مدل از گوشی‌های سری a سامسونگ شروع شد. این موبایل رده پایین‌تر و نسخه قدیمی‌تر a22 می‌باشد. 

یکی از مسائلی که باعث شده موبایل a21 تبدیل به یکی از مدل‌های بسیار پرطرفدار گوشی‌های رده a سامسونگ شود؛ دوربین سلفی این موبایل می‌باشد. اغلب تلفن‌های همراه هم رده a 21 دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با لنز واید می‌باشند. این دوربین شاید نتواند انتظارات افرادی که علاقه زیادی به گرفتن عکس‌های سلفی با کیفیت دارند را برآورده کند.

باید گفت دوربین سلفی a21 نقطه قوت و برتری این موبایل محسوب می‌شود. دوربین سلفی این موبایل یک لنز 13 مگاپیکسلی عریض دارد. در نتیجه می‌توان بدون تردید گفت این دوربین سلفی برای افرادی که علاقه زیادی به گرفتن عکس سلفی دارند؛ می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. برای خرید اقساطی a21 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات و ویژگی‌های a21

قبل از خرید قسطی a21 باید با مشخصات و ویژگی‌های این محصول آشنا شوید. نمایشگر a21 از نوع LCD می‌باشد. رزولوشن آن نیز 270 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. وزن A21 از نسخه جدیدتر خود کمتر است و این مسئله می‌تواند به عنوان یک برتری و مزیت برای این موبایل محسوب شود. وزن این موبایل 193 گرم و جلوی موبایل شیشه‌ای و باقی بخش‌های آن از جنس پلاستیک می‌باشند. 

سیستم عامل این موبایل مانند بسیاری از موبایل‌های دیگر اندروید می‌باشد. نسخه اندروید به کار رفته برای گوشی سامسونگ a21 اندروید 11 می‌باشد. حافظه داخلی این موبایل 32 و رم آن 3 گیگابایت می‌باشد. این مسئله می‌تواند برای بعضی از افراد ناخوشایند باشد، اما باید بدانید این موبایل از حافظه خارجی پشتیبانی می‌کند. دوربین این موبایل از 4 لنز تشکیل شده که شامل یک لنز 16 مگاپیکسلی واید، یک لنز 8 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی می‌باشد. برای خرید اقساطی a21 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

از دیگر امکانات دوربین این موبایل تصویربرداری HDR و پانوراما، همچنین فلش LED می‌باشد. باتری به کار رفته در این موبایل 4000 میلی آمپر ساعت می‌باشد که مانند باتری‌های موبایل‌های دیگر سامسونگ غیر قابل تعویض می‌باشد. 

این موبایل دارای حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، شتاب سنج و سنسور مجاورت نیز می‌باشد، همچنین باید گفت این موبایل دارای GPS، بلوتوث نسخه 5، یو اس بی و رادیو می‌باشد. این موبایل تنها دارای رنگ مشکی عرضه شده و فاقد تنوع رنگی می‌باشد. 

چگونگی خرید قسطی a21

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی a21 را برای شما فراهم کرده است. شما می توانید برای خرید اقساطی موبایل‌های گوناگون از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید.

شما می‌توانید از بین گزینه‌های موجود که شرکت مشخص کرده است؛ مدت زمان بازپرداخت و همچنین مبلغ اقساطی که باید برای گوشی a21 بپردازید را انتخاب کنید. سایت قسطی کلاب فقط کار  فروش قسطی گوشی‌های گوناگون را انجام نمی‌دهد در نتیجه شما می‌توانید از این سایت انواع کالای دیجیتال را خریداری کنید.

نکته‌ای که لازم است به آن توجه کنید این است که موبایل a21 نسبت به امکانات خود قیمت بسیار مناسبی دارد. در نتیجه با توجه به مناسب بودن قیمت گوشی سامسونگ a21 می‌توانید این گوشی را به صورت نقدی خریداری کنید. خرید نقدی این گوشی موبایل پروسه کوتاه تری و آسان ترین نسبت به خرید اقساطی دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی هدفون شیائومی

خرید قسطی هدفون شیائومی
هدفون‌های شیائومی یکی از بهترین هدفون‌های دنیا است که با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد. برای خرید اقساطی هدفون شیائومی به سایت ....