خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/22 00:41:30

شرکت سونی کنسول‌های بازی بسیار باکیفیتی دارد. برای خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو


کنسول بازی ps4 pro؛ کنسولی که انجام بسیاری از بازی‌ها را امکان پذیر می‌کند!

کنسول بازی ps4 pro آخرین عضو از خانواده ps4 است؛ همچنین این کنسول نسل هشتمی از سخت افزاری توانمند برخورداری می‌باشد. به این ترتیب می‌توان با خرید اقساطی پلی استیشن 4 پرو بسیاری از عناوین ویدیویی را با کیفیت بسیار بالا تجربه نمود.

امروزه بازی‌های ویدیویی به یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌های موجود در جهان تبدیل شده‌اند، زیرا بازی سرگرمی ویدیویی به علت برخورداری از ویژگی‌های خاص، احساس مملو از هیجان و نشاط را به مخاطبان خود القا می‌نمایند؛ احساسی که سبب می‌شود تا مخاطبان این گونه بازی‌ها، ساعت‌های طولانی را به انجام بازی مورد علاقه خود بپردازند.

اگر شما جزو علاقه‌مندان به انجام بازی‌های ویدیویی هستید؛ به خوبی می‌دانید که این گونه بازی‌ها محتوایی توام با هیجان، استرس، ترس، غم، شادی را برای مخاطبان خود فراهم می‌کنند. این موضوع سبب می‌شود تا بازیکنان در هر لحظه از بازی، احساسی متفاوت را تجربه نمایند، اما برای تجربه بازی‌های ویدیویی با بالاترین استانداردهای موجود، باید از ابزارهای مناسبی برای این امر استفاده شود. 

کنسول بازی ps4 pro یک نمونه از محصولاتی بوده که استفاده از آن، تجربه‌ای کامل از یک بازی ویدیویی را در اختیارتان قرار خواهد داد. همچنین این ps4 pro جدیدترین کنسول نسل هشتمی عرضه شده توسط سونی است. به همین منظور شما می‌توانید با خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو، بسیاری از بازی‌های ویدیویی را با بالاترین گرافیک ممکن انجام دهید. همچنین خرید اقساطی پلی استیشن 4 پرو تا چندین سال شما را از خرید یک کنسول بازی، بی‌نیاز خواهد کرد. 

با کنسول بازی ps4 pro بازی ها را با کیفیت 4k تجربه کنید!

در هنگام استفاده از کنسول ps4 pro یکی از مواردی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، سخت افزار توانمند این کنسول بازی است. شرکت سونی برای طراحی کنسول ps4 pro تمام تلاش خود را به کار بسته تا آخرین عضو از خانواده ps4 را به صورت کاملا بهینه شده عرضه نماید. سونی برای بهبود عملکرد این کنسول بازی از یک پردازنده مرکزی فوق‌العاده با هسته‌های سفارشی Jaguar استفاده کرده است.

 این پردازنده توسط شرکت مطرح AMD طراحی شده که در دل آن از 8 هسته توانمند با فرکانس کاری 2.1 گیگاهرتز بهره‌گیری شده است. به گفته شرکت سازنده، این پردازنده می‌تواند بسیاری از فرآیندهای پردازشی را با قدرتی مناسب انجام دهد، اما نکته‌ای که قدرت پردازشی کنسول ps4 pro را با افزایش چشمگیری روبرو کرده، استفاده از یک پردازنده گرافیکی بهینه‌شده در پیکره این کنسول است.

 لازم است بدانید شرکت سونی در طراحی این محصول خود از یک پردازنده گرافیکی یکپارچه‌شده بهره‌گرفته است. این پردازنده گرافیکی دارای قدرتی معادل با 4.2 ترافلاپس بوده که بسیاری از بازی‌های ویدیویی را با کیفیت مطلوب، پردازش خواهد کرد. 

به این ترتیب شما می‌توانید با استفاده از کنسول ps4 pro بسیاری از عناوین موجود در دنیای گیم های ویدیویی را با کیفیت 4k تجربه نمایید، اما شرکت سونی برای بهبود عملکرد این کنسول بازی در طراحی آن از 8 گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است. همچنین کنسول بازی ps4 pro مجهز به 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی می‌باشد که به وسیله آن می‌توان بازی های مورد علاقه خود را ذخیره سازی نمود. 

قیمت کنسول ps4 pro

شرکت سونی برای عرضه کنسول بازی ps4 pro قیمتی در حدود 399 دلار را در نظر گرفته است، همچنین این کنسول بازی در بازارهای داخلی کشور با قیمتی در حدود 17 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو از فروشگاه قسطی کلاب با شرایط مناسب

در حال حاضر بسیاری از افراد به دنبال خرید اقساطی پلی استیشن 4 پرو هستند تا به این طریق هزینه آن را به صورت ماهیانه پرداخت نمایند. به همین منظور شما می‌توانید برای خرید قسطی ps4 pro از خدمات فروشگاه قسطی کلاب استفاده کنید. بهتر است بدانید فروشگاه قسطی شرایط مناسبی را برای فروش قسطی پلی استیشن در نظر گرفته که با مراجعه به وب سایت قسطی کلاب قابل مشاهده می‌باشد. 

شما همراهان همیشگی می‌توانید همین الان برای خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو یا خرید نقدی آن اقدام نمایید. ناگفته نماند که قسطی کلاب خریدی مطمئن و تضمین شده را برای شما فراهم خواهد کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطي ps4

فروش اقساطي ps4
کنسول‌های بازی بسیاری در سرتاسر دنیا تولید شده‌اند که یکی از بهترین آن‌ها کنسول بازی پلی استیشن 4 می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید ...

کنسول بازی ps4 اقساطی

کنسول بازی ps4 اقساطی
در چند سال اخیر با پیشرفت فناوری و هم چنین تغییر زیر ساخت های اینترنتی در جوامع و کاربرد اینترنت در همه مشاغل و....