فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/17 12:31:45

در شرایط اقتصادی امروز خرید نقدی کالاها از جمله لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال برای اغلب مردم سخت شده است. برای خرید اقساطی می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه و از شرایط ویژه ارائه شده در این سایت بهره مند شوید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

معرفی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

امروزه فروشگاه های اینترنتی تقریباً جای فروشگاه های سنتی را گرفته اند و اغلب مردم برای خرید کالاهای مورد نیاز خود به جای گشتن در خیابان ها به اینترنت و فروشگاه های آنلاین مراجعه می کنند.

با توجه به علاقه مردم به فروشگاه های اینترنتی، شرکت های زیادی راه اندازی شده اند که به فروش اینترنتی مشغولند. این تعداد زیاد فروشگاه های اینترنتی باعث به وجود آمدن رقابت بین این شرکت ها شده است.

هر کدام از فروشگاه های اینترنتی تلاش می کنند که خدمات بهتری ارائه دهند تا بتوانند  سهم بیشتری از بازار را از آن خود کنند. با وجود شرایط اقتصادی فعلی که خرید کردن برای اغلب مردم سخت است، می توان گفت فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین راه حل ها را در پیش گرفته است.

قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی است که از سال ۱۳۹۷ راه اندازی شده است و در این مدت کوتاه به قدری خوب عمل کرده است که توانسته رضایت کاربران را تا حد زیادی به دست آورد.

به طور کلی روش کار فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به این صورت است که در ابتدا کاربر یک کالا را انتخاب می کند و سپس مدارک خواسته شده را ارسال می نماید. قسطی کلاب مدارک ارسالی را بررسی و اعتبار سنجی انجام می دهد. پس از اعتبار سنجی اگر کاربر تأیید شد، کالا در عرض ۳ تا ۵ روز کاری به دست مشتری می رسد.

شرایط خرید قسطی از قسطی کلاب

گفتنی است که در این فروشگاه اینترنتی هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه تعیین کند. میزان سود دریافتی در این فروشگاه اینترنتی برای خرید های قسطی ۲٫۵ درصد ماهانه است. بدیهی است که هر چه تعداد ماه های اقساط کمتر باشد میزان سود دریافتی توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب کمتر می شود.

در قسطی کلاب به طور کلی دو نوع مشتری تعریف شده است:

  • مشتریانی که کارمند هستند و یا به نحوی حقوق ثابت دارد: این مشتریان فیش حقوقی خود را ارائه می دهند و لازم نیست که به ازای هر قسط خود چک بدهند. در عوض برای ضمانت از این نوع مشتری سفته گرفته می شود.
  • مشتریانی که شغل آزاد دارند: این مشتریان لزوما باید به ازای هر قسط خود چک بدهند.

نکته ای که باید در رابطه با فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بدانید این است که این فروشگاه کاملا آنلاین است و هیچ کالایی در هیچ انباری ندارد. پس از سفارش مشتری کالا را به قیمت روز بازار خریداری کرده و در درب منزل به مشتریان خود تحویل می دهد.

کالاهایی که توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خریداری می شود، همه از برند های معتبر و دارای گارانتی های معتبر هستند.

همچنین خدمت دیگری که در سایت قسطی کلاب ارائه می شود این است که بخشی به نام سفارش کالای نا موجود در این سایت قرار داده شده است که کاربران می توانند کالای مورد نیاز خود را در صورت عدم وجود میان کالاهای نا موجود، از طریق آن سفارش دهند.  

با وجود قسطی کلاب در این شرایط اقتصادی کاربران می توانند تمام اقلام مورد نیاز خود را با کمترین فشار مالی خریداری کنند. تنوع محصولی زیاد و دسته بندی خوب انجام شده در سایت فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند اقلام مورد نیاز خود را به سادگی پیدا و خریداری کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت قسطی سامسونگ

خرید تبلت قسطی سامسونگ
در شرایط اقتصادی کنونی خرید کالای دیجیتال مانند تبلت مخصوصا از برندهای معتبری چون سامسونگ برای عموم مردم سخت شده است. برای خرید اقساطی انواع تبلت...

لپ تاپ قسطی

لپ تاپ قسطی
امروزه لپ تاپ ها را می توان جایگزین کامپیوترها دانست در واقع لپ تاپ ها به دلیل قابل حمل بودن در بسیاری از مکان ها استفاده می شوند و کارایی بالایی...