خرید قسطی s20 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:32:38

یکی از گوشی‌های بالارده و مدرن برند سامسونگ مدل گلکسی s20 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی s20 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی s20 اولترا


نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S20 Ultra 5G

سامسونگ در سال 2020 میلادی از پرچمدار جدید و قدرتمند خود یعنی گلکسی S20 Ultra 5G رونمایی کرد. این گوشی توانست توجه بسیاری از طرفداران سامسونگ را به خود جلب کند و با فروش خوبی هم همراه بوده است. بسیاری از کاربران خرید قسطی s20 اولترا را گزینه بهتری می‌دانند و این مورد در خرید یک محصول امری سلیقه‌ای محسوب می‌شود.

کهکشانی سامسونگ باقابلیت‌های بسیار جذابی معرفی شد که مهم‌ترین آن را دوربین 108 مگاپیکسلی و قابلیت زوم بالای آن می‌دانیم. در ادامه با بررسی این گوشی جذاب با ما همراه باشید تا میزان ارزش خرید این گوشی را بسنجیم و ببینیم که آیا خرید اقساطی s20 اولترا ارزشمند است؟ و در ادامه با مشخصات فنی آن آشنا شویم.

طراحی و کیفیت ساخت

به طور یقین مهم‌ترین بخش در طراحی، ابعاد بزرگ دوربین این گوشی است که با توجه به کیفیتی که دارد می‌تواند تمام رقبا را به چالش بکشد. پنل پشت و جلوی گوشی با یک لایه گوریلاگلس 6 محافظت می‌شوند و فریم پیرامون آن از جنس آلومینیوم است. گواهی IP68 هم این گوشی سامسونگ را تا عمق 1.5 متری زیر آب و به مدت 30 دقیقه ضدآب کرده است.

انتخاب خرید نقدی یا خرید قسطی s20 اولترا با توجه به قیمت بالای این گوشی مسئله قابل تاملی است. این گوشی در رنگ‌های خاکستری، مشکی و سفید تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده است. وزن 222 گرمی S20 Ultra 5G را به یک گوشی سنگین تبدیل کرده است.

صفحه نمایش

اگر به دنبال خرید قسطی گوشی S20 Ultra 5G به طور قطع با یکی از بهترین نمایشگرهای بازار مواجه خواهید شد. بازی کردن و تماشای محتوای ویدیوئی در این نمایشگر 6.9 اینچی بسیار لذت‌بخش است. سامسونگ از نمایشگر Dynamic AMOLED 2X برای این گوشی استفاده کرده است. نرخ نوسازی این صفحه‌نمایش 120 هرتز است و استاندارد HDR10+ را نیز دارد. 

بیشینه روشنایی نمایشگر هم عدد 1400 نیت است که اگر همه این موارد را در کنار هم قرار دهیم به طور یقین با یکی از بهترین نمایشگرها روبه‌رو هستیم. رزولوشن نمایشگر S20 Ulrta 5G عدد 1440 در 3200 و میزان تراکم پیکسلی آن 511 پیکسل در هر اینچ است.

دوربین

و اما به مهم‌ترین بخش در بررسی این گوشی می‌رسیم. سامسونگ در گلکسی S20 Ultra 5G از چهار دوربین استفاده کرده است. دوربین اصلی این گوشی 108 مگاپیکسل، دوربین تله‌فوتو پیروسکوپی آن 48 مگاپیکسل، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل و دوربین TOF 3D آن 0.3 مگاپیکسل می‌باشد. دوربین این گوشی می‌تواند با کیفیت خارق‌العاده 8K فیلم‌برداری کند. از دیگر قابلیت‌های دوربین این گوشی می‌توانیم به لرزش گیر اپتیکال، ضبط فیلم با استاندارد HDR10+ و ضبط صدای استریو اشاره کنیم.

سامسونگ برای دوربین سلفی هم از یک سنسور 40 مگاپیکسلی استفاده کرده و با کیفیت 4K فیلمبرداری می‌کند. اسپیکرهای گوشی هم از نوع استریو هستند و کیفیت بسیار خوبی دارند. برای خرید اقساطی s20 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سخت افزار و نرم افزار

سامسونگ در دل این گوشی از پردازنده  Exynos 990 و پردازنده گرافیکی Mali-G77 استفاده کرده تا کاربران از توان پردازشی این گوشی خیالی آسوده داشته باشند. حافظه UFS 3.0 در اجرای سریع‌تر برنامه‌ها و بازی‌ها کمک شایانی به پردازنده این گوشی می‌کند. این گوشی با اندروید 10 با بازار عرضه شده ولی سامسونگ به‌روزرسانی اندروید 11 را هم برای کهکشانی دوربین محور خود عرضه کرده است. 

ذکر این نکته هم اهمیت زیادی دارد که این گوشی از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. برای خرید قسطی s20 اولترا می‌توانید روش‌های مختلف را در سایت قسطی کلاب بررسی کنید. این نکته را هم اضافه کنیم که گلکسی S20 Ultra در سه نسخه با حافظه‌های (128/12)، (256/12) و (512/16) گیگابایتی به بازارهای جهانی عرضه شده است.

باتری و امنیت

سامسونگ برای این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که می‌تواند با شارژر سریع 45 واتی شارژ شود و سرعت شارژ بسیار خوبی دارد. قابلیت شارژ به یسیم 15 وات و شارژ معکوس 4.5 وات از دیگر قابلیت‌های این گوشی در بخش باتری هستند. امنیت گلکسی S20 Ultra 5G از طریق حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر تامین می‌شود و سرعت و عملکرد این حسگر در بین سایر رقبا بسیار خوب است.

جمع بندی

قسطی کلاب تمام شرایط خرید اقساطی s20 اولترا را برای مشتریان محترم فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده این گوشی فوق‌العاده کارآمد و جذاب را تهیه کنید؛ گوشی که با دوربینی عالی، نمایشگری فوق‌العاده و طراحی جذاب در بین بهترین گوشی‌های تولیدشده توسط شرکت سامسونگ محسوب می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی F12 سامسونگ

خرید قسطی گوشی F12 سامسونگ
برند سامسونگ محصولات خود را با دسته بندی حروفی نام گذاری کرده است و هر سری نام به خصوص خود را دارند. برای خرید قسطی گوشی F12...

خرید قسطی گوشی m13 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m13 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ با نام m13 روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی m13 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...