خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/14 03:03:36

اگر به دنبال خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ با سفته به همراه تخفیف عالی هستید؛ به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ با سفته


بررسی Galaxy Watch 4

ساعت هوشمند سامسونگ یکی از جذاب‌‎ترین محصولات این برند است که دارای مدل‌های متنوعی می‌باشد. یکی از جدیدترین این مدل‌ها به نام گلکسی واچ 4 معرفی شده است که علاه بر ظاهر زیبایی که دارد، کارایی‌های منحصر به فردی را در خود جای داده است. در این مقاله قصد داریم در مورد این مدل محبوب گلکسی واچ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر به دنبال خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ با سفته هستید؛ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ترکیب بدنی خودت رو به سادگی ارزیابی کن!

امروزه ساعت‌های هوشمند دارای قابلیت‌های بسیاری هستند که بیشتر در خصوص سلامتی بدن طراحی شده‌اند. ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ 4 قابلیت‌های استثنایی بسیاری دارد.

به طور مثال این ساعت هوشمند توانایی ارزیابی درصد چربی بدن، میزان آب بدن، میزان عضلات، میزان حجم استخوانی و بسیاری موارد دیگر را شناسایی نماید؛ با این وجود قبل از ورزش و تصمیم بر گرفتن رژیم غذایی مخصوص بهتر است که از بدن خود اطلاعات بیشتری داشته باشید. شرکت سامسونگ با استفاده از تراشه Samsung BioActive Sensor امکان سنجش ترکیب بدن را امکان پذیر کرده است. این قابلیت گلکسی واچ 4 به شما کمک می‌کند که برای برنامه سلامتی خود تصمیم‌های درستی بگیرید.

 ناگفته نماند که با این ساعت هوشمند پرکاربرد تنها عرض 15 ثانیه می‌توانید BIA ( ارزیابی ترکیب بدنی) خود را اندازه گیری کنید. برای خرید قسطی ساعت هوشمند سامسونگ با سفته از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

انگیزه‌های جالب برای وزرش گروهی

برند سامسونگ یکی از برندهای موفق در دنیا است که به سلامت مشتریان خود بیشتر از هر چیزی اهیمت می‌دهد. در گلکسی واچ 4 شما می‌توانید تعداد گام‌ها و فعالیت‌های ورزشی خود را به سادگی مشاهده نمایید؛ همچنین با دوستان ورزشی خود یک گروه تشکیل داده با یکدیگر صحبت کنید؛ مسابقه و رقابت کنید و حتی برای مسابقات خود یک جام و پاداش در نظر بگیرید و میزان فعالیت بدنی دوستان خود را مشاهده نمایید. البته شما با کمک این ساعت استثنایی می‌توانید در نقشه فاصله خود با دوستانتان را مشاهده نمایید. 

شما می‌توانید با وجود اطلاعات تمام اعضای گروه؛ میزان فعایت همه را ارزیابی کنید، همچنین این ساعت قابلیت تشخیص دادن 90 نوع حرکت ورزشی نیز می‌باشد. با خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ با سفته از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

ساعتی که همیشه مراقب شماست!

یکی دیگر از ویژگی‌های ساعت هوشمند جدید سامسونگ قابلیت سنجش فشار خون و میزان تپش قلب را دارا می‌باشد. در این ساعت هوشمند از فناوری Samsung BioActive Sensor استفاده شده است.

این فناوری توانایی سنجش فشار خون لحظه‌ای را دارد؛ همچنین ناهنجاری‌های قلبی و میزان تپش نامرتب را به خوبی شناسایی می‌کند و حتی در هنگام خواب مراقب شما می‌باشد. ساعت هوشمند سامسونگ دارای بهترین سنجش میزان خواب و ناهنجاری‌ هنگام خواب مانند خروپف، میران خواب عمیق، میزان خواب سبک و موارد دیگر است. برای خرید قسطی ساعت هوشمند سامسونگ با سفته به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید با صرفه را تجربه کنید.

شرایط ویژه خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ با سفته از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در کشور است که دارای مشتریان بسیاری می‌باشد. سایت قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی انواع کالاهای ایرانی و خارجی از دسته بندی لوازم خانگی، موبایل، کنسول بازی و انواع کالای دیجیتال است. اگر تمایل به خرید اقساطی با چک یا سفته دارید؛ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید. شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب بسیار ساده است و نیازی به ضامن نخواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید قسطی ساعت هوشمند سامسونگ با سفته را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 13 سفته ای

خرید قسطی گوشی آیفون 13 سفته ای
اگر شما جز علاقه مندان به خرید قسطی گوشی آیفون 13 با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش موبایل آیفون در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی p50 pro

خرید اقساطی گوشی p50 pro
یکی از گوشی‌های پرفروش و جذاب برند هوآوی p50 pro می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی p50 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...