خرید قسطی گوشی

تاریخ انتشار:
1403/2/3 18:11:12

کالای دیجیتال و به خصوص گوشی های موبایل به جزء جدایی ناپذیر از زندگی امروزی تبدیل شده اند. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین گوشی های موجود در بازار می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بهترین گوشی سامسونگ

نقش موثر گوشی ها در  زندگی امروزی

در زندگی مدرن امروزی که اغلب قریب به اتفاق افراد جامعه جهانی از گوشی های مختلف برای بیشتر کار های خود از بازی و سرگرمی گرفته تا انجام یک کسب و کار جدید و یا کارهای هنری مانند عکاسی استفاده می کنند، بالطبع شرکت های زیادی نیز شروه به تولید این محصولات می کنند.

همانطور که می دانید در بازار انواع مختلف گوشی ها با امکانات و طراحی های متنوعی وجود دارد و همه ساله تا حد زیادی به این تنوع افزوده می شود و با گذشت زمان گوشی های موبایل پیشرفته تری وارد بازار می شوند.

هر کس باید با توجه به نوع کارهایی که می خواهد با گوشی موبایل خود انجام دهد، مدل آن را انتخاب کند. البته در ماه های اخیر با افزایش قیمت کالاهای دیجیتال اغلب هم وطنان بیشتر قیمت را مورد توجه قرار می دهند و کیفیت در اولویت دوم قرار می گیرد. البته با راه اندازی قسطی کلاب که یک فروشگاه اینترنتی است این معضل تا حد زیادی از بین رفته است.

در قسطی کلاب کاربران می توانند انواع کالای دیجیتال اقساطی اعم از گوشی قسطی را با شرایط ویژه خریداری کنند. گوشی قسطی سامسونگ یکی از گوشی هایی است که در سایت قسطی کلاب در اختیاز کاربران قرار داده می شود.

معرفی گوشی های تولیدی سامسونگ

شرکت سامسونگ عرضه کننده انواع گوشی های هوشمند می باشند که با استفاه از تکنولوژی های جدید در تلاش برای ساخت گوشی های بالارده ای می باشد. با توجه به کیفیت بالای این گوشی ها شاهد آن می باشیم که این کمپانی طرفداران و خریداران بسیاری در ایران نیز دارد.

 اولین نکته ای که شما قبل از خرید گوشی های هوشمند باید به آن توجه کنید نوع کاری است که می خواهید با گوشی خود انجام دهید سپس اقدام به انتخاب گوشی مورد نظر کنید بسیاری از افراد برای انجام کارهای ساده همچون برقراری ارتباط یا حضور در شبکه های اجتماعی از موبایل استفاده می کنند، در چنین حالتی ما به شما گوشی های میان رده ای این کمپانی را پیشنهاد می کنیم.

ما در اینجا قصد داریم یکی از پرچمداران این شرکت یعنی گلکسی S9 پلاس را معرفی کنیم. صفحه نمایش 6.2 اینچی این گوشی از نوع صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED می باشد که قابلیت تشکیل 16 میلیون رنگ را دارد.

 رزولوشن این صفحه نمایش 1440 در2960 پیکسل می باشد محافظ صفحه نمایش این موبایل از نوع کورنینگ گوریلا گلس 5 است. این موبایل 189 گرم وزن دارد. این گوشی دارای تراشه Exynos 9810 Octa است پردازنده این گوشی 8 هسته ای می باشد و حافظه رم آن 6 گیگابایت است. حافظه داخلی موبایل 64.128.256 گیگابایت است که البته به وسیله کارت حافظه قابل ارتقاء می باشد.

 دوربین اصلی این گوشی 12+12 مگاپیکسل است که مجهز به فلش LED می باشد. این موبایل قابلیت فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز را دارد. همچنین دوربین ثانویه آن 8 مگاپیکسل است. این موبایل می تواند شبکه ارتباطی 4G را پوشش دهد ظرفیت باتری آن 3500 میلی آمپر بر ساعت است سیستم عامل گوشی نیز اندروید 8 اوریو می باشد.

خرید گوشی قسطی از سایت قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب عرضه کننده بهترین گوشی سامسونگ می باشد. شما با مراجعه به سایت ما می توانید اقدام به خرید گوشی کنید در صورت هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 fe با ارز دیجیتال

خرید قسطی گوشی s23 fe با ارز دیجیتال
برای خرید قسطی گوشی s23 fe با ارز دیجیتال به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی اپل واچse

خرید اقساطی اپل واچse
یکی از برترین گجت‌های پوشیدنی اپل مدل SE می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچse به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...