خرید اقساطی ps5 بدون درایو

تاریخ انتشار:
1403/2/15 08:42:28

اگر تمایل به خرید اقساطی ps5 بدون درایو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی ps5 بدون درایو


ورود به دنیای بازی‌های هیجان آور با Ps5 

هیجان و سرگرمی همیشه در دنیای بیرون نیست. گاهی دنیای کنسول‌های بازی زندگی شما را تسخیر می‌کنند. این ویژگی بازی و سرگرمی، امروز در Ps5 خودش را به نمایش گذاشته است. دنیایی با کیفیت از هیجانات متنوع و امکانات باورنکردنی که می‌تواند شما را ساعت‌ها بلکه روزها در برابر مانیتور میخکوب کند. اما آشنایی با ویژگی‌های این ابزار هیجان انگیز سرگرمی شاید بتواند نظر مخاطبان علاقمند به دنیای کنسول‌های سونی را به خود جلب کند. Ps5 در سال‌های اخیر میدان دار بلامنازع بازی و سرگرمی‌های دیجیتال و سرگرمی‌های جذاب بوده است.

اولین ویژگی خیره کننده Ps5 سرعت آن است. امری که در دنیای بازی و سرگرمی بسیار حائز اهمیت است. اجرای خیره کننده بازی‌ها در نسل جدید Ps5 بدون درایو باعث بهت و حیرت گیمرهایی شده که تا پیش از این با چالش‌های ایکس باکس کنار می‌آمدند. درایو جامد Ps5 با حجم 825 گیگابایت ظرفیت بسیار زیادی را در اختیار علاقمندان به بازی و سرگرمی دیجیتالی قرار می‌دهد. برای خرید قسطی ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

البته فاقد درایو نوری بودن این نسل از Ps5 مزیت آن بحساب می‌آید. قیمت ارزانتر در کنار دریافت منابع بازی و سرگرمی بصورت آنلاین از محاسن این نسل بدون درایو است. هرچند به دلیل ظرفیت 825 گیگابایتی درایو جامد ممکن است گیمرها به تردید بیافتند اما این نوید را به شما می‌دهیم که با اضافه کردن درایو SSD کلاس NVMe PCIe 4.0 امکان افزایش ظرفیت وجود دارد. با خرید اقساطی ps5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

اینجا بازی و سرگرمی معنای دیگری دارد!

صدا و تصویر شاید مهمترین بخشی باشد که گیمرهای حرفه‌ای روی آن حساس هستند. بازی و سرگرمی در دنیای صدا و تصویر است که معنا دارد و Ps5 این مهم را برآورده کرده است. موتور صوتی Tempest گوش‌های شما را با صد منبع صوتی نوازش می‌دهد. امکان حیرت انگیزی که شاید تصور آن هم پیش از این سخت بود. این ویژگی زمانی که شما مشغول بازی و سرگرمی چند نفره یا ترسناک هستید، چشمگیر تر است.

کنترل گر دوال سنس نیز از دیگر امکانات خارق العاده‌ای است که فضای بازی و سرگرمی شما را قطعا تحت تاثیر قرار خواهد داد. اینبار قرار است با حسگرهای لامسه Ps5 دنیای هیجان انگیز بازی‌ها را با گوشت و پوست خودتان لمس کنید. حس لمس زه کمان در لحظه پرتاب تیر شاید در دنیای واقعی هم نصیبتان نشود، اما Ps5 این موقعیت را برای شما بوجود آورده است. برای خرید قسطی ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوال سنس درون Ps5 ظرفیت فرمان صوتی و ارتباط با دوستانتان را فراهم می‌کند. فضای بازی و سرگرمی در Ps5 با این فناوری خیره کننده تا جایی پیش رفته است که شما می‌توانید در هر بازی حس لامسه متفاوتی را تجربه نمایید. اما در کنار ویژگی‌های فوق بسیار مهم است که Ps5 بدون درایو حداقل برای شما تا سقف 100 دلار صرفه جویی بوجود خواهد آورد. در حالی که هیچ کدام از لذت‌های فوق را از دست نخواهید داد. 

خرید اقساطی Ps5 بدون درایو از قسطی کلاب 

ویژگی‌های شگفت انگیز Ps5 قیمت‌های شگفت انگیزی نیز دارد. اما نگران نباشید. قسطی کلاب امکان خرید قسطی Ps5 بدون درایو را بصورت خرید اقساطی و نقد را برای شما فراهم کرده است. این یک فرصت استثنائی است. فروش قسطی کنسول بازی سونی در قسطی کلاب در چهار طرح گنجانده شده است. 

طرح پایا در قالب خرید اقساطی تا سقف 50 میلیون تومان، طرح هامرز (حامی) در قالب خرید اقساطی تا سقف 80 میلیون تومان، طرح بایچک تا سقف 150 میلیون تومان با اخذ چک و در نهایت طرح پارسیان تا سقف 100 میلیون تومان با دریافت کمترین پیش پرداخت همه اقشار از جمله کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد را در بر می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید اقساطی Ps5 بدون درایو می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایکس باکس سری x

خرید قسطی ایکس باکس سری x
کنسول بازی ایکس باکس یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی شرکت مایکروسافت می‌باشد. برای خرید قسطی ایکس باکس سری x به بخش کنسول...

فروش اقساطی ماشین شارژی

فروش اقساطی ماشین شارژی
ماشین شارژی از لوازم سرگرمی مدرن حساب می شود شما می توانید این کالا را به طور اقساطی از سایت قسطی کلاب تهیه کنید.