خرید اقساطی ps5 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/21 18:32:54

کنسول بازی پلی استیشن 5 دارای محبوبیت جهانی است و جز برترین کنسول‌های بازی دنیا محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی ps5 با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی مراجعه کنید.


خرید اقساطی ps5 با چک


با کنسول ps5 تمام بازی‌ها را به راحتی تجربه کنید!

کنسول پلی استیشن 5 آخرین و قدرتمند‌ترین کنسول بازی طراحی شده توسط سونی است که این کنسول بازی تمام انتظارات شما را برآورده خواهد ساخت. در وضعیت کنونی خرید اقساطی ps5، یکی از بهترین راه‌های موجود جهت تهیه این کنسول ارزشمند است. 

امروزه انجام بازی سرگرمی ویدیویی به یکی از تفریحات پرطرفدار جوامع مختلف تبدیل شده است. زیرا بازی‌های ویدیویی تجربیات متفاوتی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند. همچنین قرار گرفتن در محیط پر از هیجان بازی‌های ویدیویی، تجربه لذت بخشی را برای افراد به ارمغان خواهد آورد. 

این امر سبب شده تا انجام بازی‌های ویدیویی به یکی از محبوب‌ترین تفریحات موجود در جهان تبدیل شود. البته عوامل دیگری همچون گرافیک و مکانیزم واقع‌گرایانه بازی‌های ویدیویی در محبوبیت آن‌ها نقش اساسی را ایفا می‌کنند. به طور کلی در بازی‌های ویدیویی بازیکنان می‌توانند اتفاقاتی که تجربه آن‌ها در دنیای واقعیت امکان پذیر نمی‌باشد را تجربه نمایند.

استقبال بی‌شمار افراد از بازی‌های ویدیویی سبب شده تا همه روزه شاهد ابزارهای جدیدی برای انجام این گونه بازی‌ها باشیم. کنسول ps5 یکی از آخرین دستگاه‌های طراحی شده برای انجام بازی ویدیویی است. این دستگاه ارزشمند از جدیدترین سخت افزار موجود در جهان بهره‌ می‌برد که به وسیله آن می‌توان بازی های ویدیویی را به شکلی متفاوت تجربه نمود.

به همین منظور می‌توان با خرید قسطی ps5 یک نمونه از این وسیله ارزشمند را خریداری نمود. همچنین در صورت خرید اقساطی ps5 می‌توان بازی‌های ویدیوی را به شکل بهینه‌ شده تجربه کرد. 

کنسول ps5 دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

شرکت سونی پس از گذشت 7 سال از طراحی کنسول نسل هشتمی خود یعنی ps4، حالا به کنسولی جدید به میدان آمده است. کنسول ps5 جدیدترین محصول عرضه شده توسط شرکت سونی بوده که این کنسول بازی از سخت افزاری توانمند بهره‌ می‌برد. شرکت سونی در طراحی کنسول ps5 توانسته از رقیب دیرینه خود پیش بیافتد.

از جمله ویژگی‌های قابل توجه کنسول ps5 می‌توان به توان پردازشی بالا و عملکرد قابل قبول این کنسول اشاره نمود. همچنین مواردی همچون دسته های دوال سنس و رابط کاربردی بهبود یافته، نکاته دیگری هستند که نباید از آن ها غافل شد. به طور کلی موارد بهبود یافته کنسول ps5 را نمی‌توان محدود به یک الی دو مورد دانست. به طور کلی سونی کنسول ps5 را با بهبودهای چشمگیری نسبت به ps4 عرضه کرده است. 

بهتر است بدانید این کنسول بازی در سال 2020 به بازارهای جهانی راه پیدا کرد. در حال حاضر کنسول ps5 سونی در بازارهای جهانی با قیمتی در حدود 499 دلار به فروش می‌رسد. همچنین قیمت این کنسول بازی در بازارهای داخلی کشورمان با افزایشی چشمگیر به نزدیک 25 میلیون تومان رسیده است. سونی در طراحی کنسول ps5 از یک پردازنده نسل جدید و قدرتمند 8 هسته‌ای استفاده کرده که فرکانس پردازشی آن 5/3 گیگاهرتز می‌باشد. 

نکته‌‌ای که به کنسول ps5 قدرت زیادی بخشیده، پردازنده گرافیکی استفاده شده در پیکره این کنسول بازی است. کنسول پلی استیشن در دل خود، پردازنده گرافیکی قدرتمندی را با معماری RDNA2 جای داده است.

 این پردازنده گرافیکی قادر است تمامی جلوه‌های ویدیویی را با قدرت 10.28 ترافلاپس پردازش نماید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود به وسیله کنسول ps5 تمام بازی‌های ویدیویی را با حداکثر گرافیک ممکن اجرا نمایید. همچنین ps5 مجهز به 16 گیگابایت رم و 825 گیگابایت حافظه SSD می‌باشد. 

خرید قسطی ps5 با شرایط ویژه از قسطی کلاب

با این اوصاف اگر شما هم جزو آن دسته از علاقه‌مندان به انجام بازی های ویدیویی هستید می‌توانید با خرید اقساطی ps5 از امکانات این کنسول بازی بهره‌مند شوید. همچنین در صورت خرید اقساطی کنسول بازی، می‌توان تمامی هزینه‌های مربوط به خرید آن را در چندین قسط پرداخت نمود. به این ترتیب شما می‌توانید برای خرید قسطی ps5 به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید. 

بهتر است بدانید فروشگاه قسطی کلاب شرایطی منصفانه را برای فروش قسطی پلی استیشن در نظر گرفته است. همچنین شما عزیزان می‌توانید کنسول ps5 را به صورت نقدی نیز خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 سفته ای

خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش کنسول بازی سونی در دسته بندی بازی سرگرمی...

فروش اقساطی پی اس فور

فروش اقساطی پی اس فور
کنسول بازی پلی استیشن 4 با طراحی بی‌نظیر و گرافیک بالا، لذت یک بازی دلچسب را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای خرید اقساطی پی اس فور...