خرید قسطی لباسشویی سام

تاریخ انتشار:
1403/3/1 09:27:17

یکی از بهترین وسایل برقی هر آشپزخانه بی شک لباسشویی است. برای خرید قسطی لباسشویی سام به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لباسشویی سام


لباسشویی سام

آیا تا به حال اسم شرکت سام به گوشتان خورده است؟ آیا قصد خرید قسطی لباسشویی سام را دارید؟ ممکن است هنگام تحقیق درباره ماشین لباسشویی، چشمتان به برند ماشین لباسشویی سام خورده باشد. اما واقعیت این است که کمتر کسی درباره کیفیت این برند لباسشویی آگاه باشد. در این مطلب قصد داریم تا شما عزیزان را با ویژگی‌های این مدل ماشین لباسشویی بیشتر آشنا کنیم.

برند خوشنام سام جزو برندهای مطرح بازار است که بعد از برندهای دیگر همانند سامسونگ، ال جی فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی شروع کرد، در حقیقت شرکت سام که پشتیبان برند با سابقه و معتبر سامسونگ بود.

بعد از خروج برند سامسونگ، شرکت سام با تاسیس برند سام الکترونیک فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی شروع کرد. این برند تازه و مطمئن با تامین تعدادی از قطعات اصلی و مهم خود از شرکت معتبر سامسونگ توانسته است که بیشتر خریدارانی که تمایل به خرید برند سامسونگ دارند به راحتی به خود اختصاص دهد. با خرید اقساطی لباسشویی سام از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

برخی از امکانات و ویژگی‌های ماشین لباسشویی سام

بیشتر افراد در هنگام خرید اقساطی ماشین لباسشویی، به دنبال ماشین لباسشویی هستند که علاوه بر طراحی زیبا و شیک، بیشترین امکانات را داشته باشد. در حقیقت ماشین لباسشویی سام یکی از باکیفیت ترین و زیباترین ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار است. این برند ماشین‌های خود را در دو رنگ بسیار زیبا (سفید و طوسی) تولید و عرضه بازار کرده است. در متن زیر به برخی از امکانات خاص این لوازم خانگی کاربردی می‌پردازیم:

•* برنامه‌های شست و شوی بسیار متعددی دارد.
•* امکان شستن انواع لباس‌ها.
•* دارای صفحه نمایشگر ال ای دی.
•* وجود موتور اینتورتر در ماشین‌های لباسشویی سام باعث شده تا هنگام کار کردن کمترین لرزش و صدا را داشته باشد.
•* طراحی بسیار زیبا و شیکی دارند.
•* جنس مخازن ماشین‌های لباسشویی سام از استیل بسیار مقاوم و ضد زنگ می‌باشد.
•* بدنه ماشین‌های لباسشویی سام در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم است.

عملکرد بهینه و مطمئن موتور ماشین لباسشویی سام سبب شده تا خریدارن ماشین لباسشویی به راحتی بتوانند به این برند اعتماد کنند. به جرات میتوان گفت که ماشین لباسشویی سام  بهترین ماشین لباسشویی‌های ساخته شده به وسیله این برند است.

برخی از امکانات این مدل لباسشویی عبارتند از: دور موتور 1400 است. ظرفیت مخازن ماشین های لباسشویی سام 8 و 9 کیلوگرم است. دارای قفل کودک هستند. دارای امکانات متعدد همچون (شستشوی سریع، زمان مناسب برای شستشو) و سیستم عیب یابی می‌باشند. دارای ضمانت نامه، دارای ورودی آب گرم و سرد، کاهش میزان مصرف برق است. وجود این ویژگی‍‌ها و امکانات فراوانی سبب شده تا افراد فراوانی اقدام به خرید قسطی لباسشویی سام نمایند.

خرید اقساطی لباسشویی سام از قسطی کلاب به چه صورت می‌باشد؟

یکی از بهترین و مناسب ترین راه‌ها جهت خرید ماشین لباسشویی، خرید قسطی لباسشویی سام است. این روزها شرکت‌های فراوانی در زمینه فروش قسطی لوازم خانگی مشغول به فعالیت می‌باشند. یکی از مطمئن ترین راه‌ها خرید از شرکت‌های معتر است. قسطی کلاب از جمله شرکت‌های معتبر و با سابقه‌ای است که در زمینه فروش قسطی انواع لوازم خانگی گوناگون مشغول به فعالیت می‌باشد.

برای خرید اقساطی لباسشویی سام از قسطی کلاب باید مقداری از هزینه آن را به صورت نقدی پرداخت نمایید و باقیمانده آن را به صورت قسطی مابین 3 تا 14 قسطه پرداخت نمایید. جهت خرید قسطی ماشین لباسشویی سام با قیمت‌های مقرون به صرفه می‌توانید به وب سایت قسطی کلاب به نشانی www.ghesticlub.com مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ
برند اسنوا برترین برند ایرانی در سال‌های اخیر است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم...

خرید قسطی ظرفشویی سام

خرید قسطی ظرفشویی سام
برند سام با محصولات منحصر به فرد در ایران به شهرت بالایی رسیده است. برای خرید قسطی ظرفشویی سام به بخش ماشین ظرفشویی در دسته...