خرید قسطی ps5 slim

تاریخ انتشار:
1403/2/15 02:52:05

اگر تمایل به خرید قسطی ps5 slim دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی ps5 slim


مقدمه

این روزها بازار فروش PlayStation داغ بوده و همه علاقه دارند تا یک ps5 slim در خانه خود داشته باشند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به حوزه بازی سرگرمی علاقه داشته و قصد خرید قسطی ps5 slim را دارید؛ به شما توصیه می‌کنیم ادامه مطالب را از دست ندهید. همراه ما باشید تا شما را با ویژگی‌های ps5 slim و شرایط خرید اقساطی این کنسول بازی آشنا کنیم. 

آشنایی با کنسول بازی ps5 slim

شرکت سونی که اصالت ژاپنی دارد؛ با پیشینه درخشان در تولید لوازم الکترونیکی زبانزد خاص و عام است. این کمپانی با ارائه ps5 slim شرایط ویژه‌ای را در اختیار مخاطبان خود قرارداد. برند سونی در سال 2023، ps5 slim را معرفی و به بازار عرضه کرد. این شرکت با تولید این محصول عرصه بازی سرگرمی را متحول ساخت. برای خرید اقساطی ps5 slim به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کنسول کنسول بازی ps5 slim چه تفاوتی با نسخه پایه دارد؟

ویژگی‌های این کنسول بازی نسبت به نسخه اصلی اندکی ارتقاء یافته است. ps5 slim دارای 2.6 کیلوگرم وزن است که نسبت به نمونه‌های قبلی، ۱۸.۷۵ درصد کاهش وزن داشته است. این موضوع مشکل سنگینی وزن کنسول بازی قبلی را برطرف نموده است. همچنین این پلی‌استیشن دارای ابعاد کوچکتری در مقایسه با نسخه‌های قبلی است که موجب شده فضای زیادی را اشغال نکند. کنسول ps5 slim حافظه داخلی یک ترابایتی دارد. با این حال می‌توانید انواعی از بازی‌ها را بر روی کنسول خود نصب نمایید و نگران کمبود فضای ذخیره‌سازی نباشید. 

مشخصات سخت افزاری PS5 slim

ps5 slim حاوی یک پردازنده مرکزی AMD Zen 2 است که فرکانس آن 3.5 گیگاهرتز است. همچنین کنسول بازی ps5 slim یک پردازنده گرافیکی AMD RDNA 2 دارد که با فرکانس 20.35 گیگاهرتز عملکرد چشمگیری را از خود به نمایش می‌گذارد. همچنین پلی استیشن ps5 slim یک رم 16 گیگابایتی از نوع GDDR6 دارد. پس دیگر نگران اجرای بازی‌های سنگین نباشید؛ زیرا شرکت سونی با ارائه ps5 slim مشکل تأخیر در اجرا و کندی بازی‌ها را رفع کرده است. با خرید قسطی ps5 slim از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

تجربه بازی با PS5 SLIM چگونه خواهد بود؟

PS5 Slim با طراحی شیک‌تر و سبک‌تر، می‌تواند تجربه بازی باکیفیت‌تری را ارائه دهد. PS5 Slim عملکرد پرقدرت نسخه اصلی PS5 را حفظ کرده است. ابعاد کاهش یافته کنسول، جایابی آن را در کنار تلویزیون راحتتر می‌کند. علاوه بر این، دیسک‌درایو نوری اکنون قابل جدا شدن است و برای گیمرهایی که نیازی به آن ندارند از دستگاه جدا می‌شود که این ویژگی انعطاف‌پذیری بیشتری را برای شما را فراهم می‌کند.

گیمرها می‌توانند انتظار تجربه‌ای همه‌جانبه را با PS5 Slim داشته باشند که حس بازی را در طول بازی افزایش می‌دهد. این ویژگی‌ها، همراه با سخت‌افزار قدرتمند کنسول، نوید ارائه یک تجربه بازی هیجان‌انگیز و جذاب را می‌دهند. چه مالک فعلی PS5 باشید و چه قصد خرید آن را دارید، PS5 Slim یک گزینه جذاب است که بر خلاف بسیاری از رقبا عملکرد را فدای طراحی و زیبایی نمی‌کند. 

مقایسه ps5 slim با Xbox Series X

مقایسه PS5 Slim با Xbox Series X یک مقایسه جالبی خواهد بود، زیرا هر دو کنسول نقاط قوت خود را نمایان می‌کنند. PS5 Slim، درحالی‌که عملکرد بالای PS5 اصلی را حفظ می‌کند، طراحی فشرده‌تر و سبک‌تری ارائه می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود که PS5 Slim برای گیمرهایی که فضای محدودی دارند، انتخابی مناسب باشد. 

از سوی دیگر، Xbox Series X با مشخصات سخت‌افزاری کمی برتر خودنمایی می‌کند. پردازنده این کنسول بازی دارای یک CPU سریع‌تر و حافظه‌ای با پهنای باند بیشتر است که ممکن است عملکرد بهتری را در برخی بازی‌ها از خود به نمایش بگذارد. Xbox Series X همچنین از تعداد بیشتری کنترلر به طور هم‌زمان پشتیبانی می‌کند که می‌تواند یک عامل تعیین‌کننده برای علاقه‌مندان به بازی‌های چندنفره باشد.

وقتی صحبت از بازی‌های انحصاری به میان می‌آید، هر دو کنسول گزینه‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. PS5 Slim از مجموعه قوی عناوین بازی انحصاری سونی سود می‌برد که در طول تاریخ یک عامل اصلی فروش کنسول‌های آنها بوده است. در همین حال، Xbox Series X مجموعه‌ای از بازی‌های انحصاری خود و مزیت اضافه Xbox Game Pass را دارد که امکان دسترسی به لیست وسیعی از بازی‌ها را با پرداخت هزینه ماهانه فراهم می‌کند. 

خرید اقساطی ps5 slim از فروشگاه قسطی کلاب

باتوجه‌به گران‌قیمت بودن کنسول بازی ps5 slim، ممکن است توانایی خرید نقدی این کالا را نداشته باشید؛ پیشنهاد ما به شما عزیزان، خرید قسطی ps5 slim از قسطی کلاب است. علاقه‌مندان به حوزه بازی سرگرمی که قصد خرید اقساطی ps5 slim را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت قسطی کلاب، از مزایای خرید اقساطی کالاهای این وب‌سایت بهره‌مند شوند. قسطی کلاب ازجمله سایت‌های معتبری است که به فروش قسطی کالاهای دیجیتال در حوزه بازی سرگرمی می‌پردازد. همچنین امکان استفاده از انواع طرح‌های اعتباری برای خرید اقساطی فراهم شده است. قسطی کلاب با فروش قسطی کالای دیجیتال، این امکان را فراهم کرده تا همه علاقه‌مندان بتوانند با پرداخت قسطی هزینه‌ها، صاحب کنسول پلی‌استیشن ps5 slim بشوند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps5 ویژه کارمندان

خرید اقساطی ps5 ویژه کارمندان
اگر تمایل به خرید اقساطی ps5 دارید تنها کافی است به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی پلی استیشن5

خرید قسطی پلی استیشن5
کنسول بازی ps5 یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا است. شما می‌توانید برای خرید قسطی پلی استیشن5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...