خرید اقساطی ماشین ظرف شویی دوو با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/14 11:48:16

برای خرید اقساطی ماشین ظرف شویی دوو با چک به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی ماشین ظرف شویی دوو با چک


ماشین ظرفشویی دوو

خرید قسطی ماشین ظرف شویی دوو یکی از بهترین و کاربردی‌ترین خریدهای شما خواهد بود. در سال‌های اخیر افراد زیادی تمایل به خرید ماشین ظرفشویی دارند. این افراد به دنبال اقتصادی‌ترین و بهترین مدل و برند در بازار هستند که بتوانند به وسیله آن نفسی راحت بکشند. برخی از افراد همواره دوست دارند تا از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا جا نمانند. افرادی نیز هستند که زمان و تایم کافی برای شستن تک تک ظرف‌ها ندارند، مثل خانم‌های شاغل و یا بچه‌دار. گروه دیگری از افراد هستند که دارای دیسک کمر و یا زانو درد هستند و بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای آن‌ها خرید ماشین ظرفشویی است. به هر حال این وسیله کاربردی برای همه خانم‌ها و آقایان بسیار ضروری است و می‌توانند از آن استفاده بسیار زیادی کنند.
در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه خرید اقساطی ماشین ظرف شویی دوو و همچنین خرید نقدی آن آگاه سازیم.

برند دوو بهترین برند لوازم خانگی

برند دوو یک برند بسیار با کیفیت تولید کننده لوازم خانگی از کشور کره جنوبی است. دوو از همان ابتدا به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات محبوبیت بسیار زیادی در کره و حتی دنیا پیدا کرد. این برند رقیب اصلی برندهای ال جی و سامسونگ شد و رقابت تنگاتنگی با آن‌ها داشت. در ادامه تولیدات خود را به کشورهای دیگر گسترش داد و کشور ما نیز بهترین گزینه برای این امر بود. اکنون قطعات اولیه از برند دوو در داخل کشور مونتاژ می‌شود و به دست مشتری می‌رسد. این عامل سبب گردیده تا محصولات تولیدی توسط این برند با قیمت‌های به صرفه‌تر و بهتری در بازار موجود باشد. ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش نیز یکی از بزرگترین محسنات آن در مقایسه با سایر برندهای خارجی می‌باشد. با خرید قسطی ماشین ظرف شویی دوو از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

مشخصات ماشین ظرفشویی دوو

ماشین‌های ظرفشویی دوو از جمله محصولات بسیار با کیفیت در بازار می‌باشند که دوام و ماندگاری بسیار خوبی دارند. اولین نکته که هر خریداری را راغب به تهیه این کالا می‌کند طراحی بسیار بی نظیر آنها می‌باشد. رنگ‌های سفید و نقره‌ای از این برند در بازار موجود است که می‌توانید بر حسب دکوراسیون خود و سایر آیتم‌های آشپزخانه از بین آن‌ها انتخاب کنید. در مرحله بعدی به سراغ میزان مصرف انرژی آن‌ها می‌رویم. برچسب مصرف انرژی در این ماشین‌های ظرفشویی A++ و میزان مصرف آب آن‌ها در هر بار شستشو 11 لیتر می‌باشد.

با توجه به همین دو پارامتر به کیفیت بسیار خوب این محصول پی می‌بریم. تعداد سبدها در این محصول سه عدد بوده و سبد مخصوص کارد و چنگال نیز دارد که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند. برنامه‌های شستشو در این محصول بسیار متنوع است که شامل شستشوی سریع، شستشوی نود دقیقه‌ای، شستشوی نرمال، شستشوی متمرکز و خودکار اشاره نمود. بالاترین دمای آب برای شستشوی ظروف در این ماشین‌ها 70 درجه سانتی گراد است. شدت صدا در این ماشین‌های ظرفشویی دوو بسیار کم بوده و حدود 48 دسی بل می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین ظرف شویی دوو به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

 بر روی نمایشگر ال ای دی موجود در جلوی دستگاه مشخصاتی نظیر قفل کودک، برنامه‌های شستشو و تایمر نمایش داده می‌شود. این دستگاه بر روی ظروف شیشه‌ای و یا حساس خش و لک نمی‌اندازد و کاملا ایمن می‌باشد. در این دستگاه قادر خواهید بود تا ظروف بسیار کثیف و حتی سبزیجات را نیز شستشو دهید. این ماشین ظرفشویی بهترین گزینه برای افرادی است که به کیفیت بسیار بالا فکر می‌کنند.

خرید قسطی ماشین ظرف شویی دوو

خرید اقساطی ماشین ظرف شویی دوو در وب سایت‌های بسیار زیادی امکان پذیر است. در این وب سایت‌ها قوانین بسیار مختلفی در جهت ارائه کالاها وجود دارد که بعضی از آنها بسیار پیچیده و سخت است. به عنوان مثال در برخی از سایت‌ها باید فیش حقوقی و دسته چک ارائه دهید. در سایت قسطی کلاب می‌توانید بهترین لوازم خانگی را به روش خرید اقساطی با بهترین شرایط تهیه کنید. در این سایت فروش قسطی به صورت اقساط 3 الی 12 ماهه با حداقل سود ممکن می‌باشد. 

همچنین در سایت قسطی کلاب نیاز به ارائه فیش حقوقی، دسته چک و یا حتی سفته نخواهید داشت. کالاها در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتری خواهد رسید و خدمات پس از فروش بسیار خوبی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش این کالا یا کالاهای مشابه می‌توانید با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید. سایت قسطی کلاب تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتری انجام می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی اپل

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی اپل
شرکت اپل جز پر فروش‌ترین برندهای دنیا است که تنوع محصولات بالایی دارد. برای خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی اپل به بخش اسپیکر و بلندگو در...

خرید قسطی یخچال فریزر ساید بای ساید

خرید قسطی یخچال فریزر ساید بای ساید
در بازار یخچال های فریزر سامسونگ – ال جی – اسنوا و برند های معتبر دیگر طرفداران زیادی دارند که مدل های مختلفی از این برند ها در سایت قسطی کلاب ...