خرید قسطی ایفون 13 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/21 21:31:52

جدیدترین محصول روز دنیا که طراحی شرکت اپل می‌باشد، گوشی آیفون 13 پرو است. برای خرید قسطی ایفون 13 پرو به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ایفون 13 پرو


آیفون 13 پرو؛ دریچه‌ای به دنیای آینده

اولین ویژگی جذاب این کالای دیجیتال صفحه نمایش آن است. آیفون 13 پرو با صفحه نمایش 6.1 اینچ، و وضوح تصویر 1170 در 2532 توانسته است خواست علاقمندان به برند آیفون را برآورده سازد. این صفحه نمایش از ساختار SUPER RETINA XDR OLED تشکیل شده است که در سری‌های 13 پرو بکار برده شده است.

HDR10 و دالبی ویژن بودن این کالای دیجیتال، آن را از دیگر سری‌های آیفون متمایز نموده است. حفاظت این گوشی با استفاده از سرامیک شیلد اطمینان خاطر خریداران را نسبت به آسیب دیدگی و درگیری با انواع خش فراهم نموده است. استفاده شرکت اپل از ویژگی TRUE TONE امکان تغییر رنگ در محیط‌های مختلف را برای صفحه نمایش آیفون 13 پرو به ارمغان آورده است. برای خرید قسطی ایفون 13 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

استفاده از صفحه نمایش LTPO در این کالای دیجیتال باعث تولید نور صفحه با کیفیت و تناسب بالا شده است. نرخ نوسازی 120 هرتز این کالای دیجیتال باعث نرم تر و سریع تر شدن دستگاه در وضعیت بازی و استفاده از فایل‌هایی با کیفیت بالا شده است. سیستم عامل IOS 15 که از قابلیت FACETIME پشتیبانی می‌کند، توانایی ارتباط گیری جدیدی را برای کاربران فراهم نموده است. حافظه داخلی 128 ، 256 ، 512 و 1 ترابایتی این کالای دیجیتال باعث بوجود آمدن ظرفیت بالای پشتیبانی محتوا برای علاقمندان به سری 13 آیفون شده است. برای خرید اقساطی ایفون 13 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کالای دیجیتال حرفه‌ای به نام آیفون 13 پرو

پشتیبانی از شبکه 5G در این کالای دیجیتال باعث تسهیل در فرآیندهای ارتباطی شده است. جالب است بدانید که این کالای دیجیتال در تست‌های سرعت و حفظ توان شارژ نیز دارای امتیاز بالایی است. عملکرد آیفون 13 پرو در تست بنچمارک WILD LIF رتبه بسیار بالایی را بدست آورده است. بطور میانگین عملکرد سرعت این کالای دیجیتال 58.4 فریم بر ثانیه تخمین زده شده است که برای آیفون 13 پرو امتیاز 9746 را کسب نموده است. در این آزمایش مشخص شد که مجموع عملکرد آیفون 13 پرو از دیگر همتایان خود تا 98 درصد بهتر است که نشان از طراحی دقیق شرکت اپل دارد. با خرید قسطی ایفون 13 پرو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

تشخیص عمق سه بعدی در این کالای دیجیتال دوربینی ماورای خواست علاقمندان را فراهم کرده که در سه گانه 12 مگاپیکسل نمود دارد. این سه گانه شامل 12 مگاپیکسل واید ؛ تله فوتو و اولترا واید می‌باشد. شرکت اپل با طراحی رنگ‌های خاکستری، طلایی نقره‌ای و آبی برای این کالای دیجیتال، خواست همه کاربران را مدنظر قرار داده است. باتری 3095 میلی آمپر آیفون 13 پرو در حالت‌های مختلف می‌تواند اطمینان خاطر کاربران را برای مشاهده با کیفیت و پرقدرت تصویر و یا استفاده در زمان بازی‌های طولانی مدت تامین نماید. 

خرید اقساطی ایفون 13 پرو از قسطی کلاب

اگر هم اکنون علاقمند به خرید این کالای دیجیتال هستید، قسطی کلاب در کنار شما است. امکان خرید نقدی و یا خرید اقساطی از قسطی کلاب برای شما فراهم شده است. برای خرید قسطی ایفون 13 پرو از قسطی کلاب شما با چهار طرح روبرو هستید. دو طرح در قالب فروش قسطی و از دم قسط هستند. طرح پایا برای همه اقشار جامعه امکان خرید اقساطی را تا سقف 50 میلیون تومان با استفاده از فیش حقوقی و جواز کسب فراهم نموده است. طرح هامرز(حامی) نیز سقف 80 میلیونی را برای شرایط فروش قسطی در نظر دارد.

در کنار این دو طرح، طرح پارسیان با کمترین میزان پیش پرداخت و تا سقف 100 میلیون تومان را پوشش می‌دهد و در نهایت، طرح بایچک، تا سقف 150 میلیون تومان را برای کارمندان، بازنشستگان و صاحبان مشاغل آزاد در قالب چک فراهم نموده است. برای دسترسی به اطلاعات روز طرح‌های فوق و همچنین آشنایی بیشتر با کالاهای مورد نظر می‌توانید هم اکنون به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. با خرید اقساطی ایفون 13 پرو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی a52 سامسونگ

خرید قسطی a52 سامسونگ
برند سامسونگ قوی‌ترین برند کره جنوبی در دنیا می‌باشد که محصولات باکیفیتی دارد. برای خرید قسطی a52 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی گوشی سامسونگ a51

خرید اقساطی گوشی سامسونگ a51
پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در سال 2019 بی‌شک گوشی a51 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ a51 به بخش...