خرید قسطی اپل واچ SE

تاریخ انتشار:
1403/2/28 05:22:40

یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند برند اپل بی شک مدل SE می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ SE به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی اپل واچ SE


طراحی اپل واچ SE 

خرید قسطی اپل واچ SE شرایط ویژه‌ای است و این امکان را فراهم می‌‍کند که با سهولت بیشتری بتوانید نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید. اپل واچ SE در سال 2022 رونمایی شده و به دلیل قابلیت‌ها و قیمت مناسبی که داشت، با استقبال خوبی مواجه شد. قیمت این محصول از 279 دلار شروع می‌شود و با توجه به قابلیت‌هایی که دارد، منطقی به شمار می‌آيد. در ادامه این محصول را مورد ارزیابی قرار داده و شرایط خرید اقساطی اپل واچ SE را شرح می‌دهیم. 

اپل واچ SE 2022 ظاهری مشابه اپل واچ سری 4 اپل داشته که البته با حاشیه‌های بیشتر نسبت به سری 7 و 8 طراحی شده است. برای این نسخه از اپل واچ، مشابه اپل واچ سری 5، از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن استفاده شده است. صفحه نمایش اپل واچ SE نسبت به اپل واچ سری 3، سی درصد بزرگتر بوده و این به عنوان یکی از مزایای آن شناخته می‌شود. این صفحه نمایش از نوع Retina LTPO OLED بوده و به خوبی نیاز کاربران را تامین می‌نماید. این محصول در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و مشکی تولید و عرضه شده است. 

قابلیت‌ها و ویژگی‌های کلیدی اپل واچ SE

عملکرد این نسخه از اپل واچ به طرز چشمگیری بهتر و سریعتر از نسخه‌های قبلی است و این موضوع کاملا ملموس خواهد بود. زیرا در این ساعت از تراشه S8 استفاده شده است. البته بعضی از سنسورهای پایش سلامتی در این نسخه حذف شده‌اند که البته با توجه به ماهیت آن، منطقی به نظر می‌رسد. این ساعت دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 1 گیگابایتی می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ SE به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اما به طور کلی این محصول به سنسورهای گام شمار، حسگر سنجش ضربان قلب، نوار قلب، حسگر تشخیص دمای بدن و حسگر سنجش سطح اکسیژن خون مجهز شده است. از لحاظ قابلیت‌های مرتبط با ایمنی نیز اپل واچ SE دقیقا مشابه اپل واچ سری 8 است. به طوری که قابلیت تشخیص تصادفات و تماس با اورژانس برای آن در نظر گرفته شده است. به شکلی که در صورت ایجاد حادثه و تصادفات رانندگی، به صورت خودکار با اورژانس تماس گرفته می‌شود. 

سیستم عامل WatchOS 9

کمپانی اپل برای این نسخه از ساعت هوشمند خود نیز از سیستم عامل WatchOS 9 استفاده کرده است. بدین ترتیب اپل واچ SE به مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌های بروز مجهز شده است که استفاده از آن را به امری لذت بخش بدل می‌کند. این موارد شامل اپلیکیشن‌های ورزشی و درمانی خواهند بود. با خرید اقساطی اپل واچ SE از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

عملکرد باتری

حال این سوال پیش می‌آيد که این محصول تا چه میزان شارژدهی داشته و می‌تواند نیاز کاربران را برطرف نماید. به طور کلی، باتری این ساعت هوشمند می‌تواند تا 18 ساعت انرژی مورد نیاز این دیوایس را تامین کند. این دقیقا مشابه سری قبلی اپل واچ SE است. البته در صورتی که از قابلیت Low Power Mode استفاده کرده و صفحه نمایش همیشه روشن را غیر فعال نمایید، میزان شارژدهی باتری افزایش پیدا می‌کند. 

خرید قسطی اپل واچ SE

فروشگاه قسطی کلاب شرایط متعددی را برای خرید اپل واچ SE در نظر گرفته است که مشتریان می‌توانند از آنان بهره مند شوند. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید، می‌توانید از طریق سایت نسبت به خرید نقدی اقدام کرده تا محصول در کوتاهترین زمان ممکن به دستتان برسد. اگر هم قصد خرید اقساطی این محصول را دارید، مجموعه قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی اپل واچ SE فراهم کرده و می‌توانید با مراجعه به دسته بندی کالای دیجیتال و انتخاب محصول مورد نظر، آن را به صورت قسطی خریداری نمایید. در صورت ایجاد هرگونه سوال، ابهام یا نیاز به راهنمایی بیشتر پیرامون فروش قسطی محصولات، کارشناسان مجموعه، پاسخگوی شما خواهند بود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس

خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس
اگر به دنبال خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس با شرایطی عالی و بدون ضامن هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید نقدی تبلت هوآوی

خرید نقدی تبلت هوآوی
شرکت های زیادی در زمینه طراحی و تولید تبلت فعالیت می کنند که یکی از موفق ترین آن ها شرکت هوآوی می باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت...