خرید قسطی poco m4 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/20 11:58:02

برند شیائومی برندی پرفروش و معتبر در دنیا است. برای خرید قسطی poco m4 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی poco m4 pro


گوشی poco m4 pro

اگر به دنبال خرید یک گوشی عجیب، خاص و دوست داشتنی هستید؛ پیشنهاد ما خرید نقدی و یا خرید قسطی poco m4 pro می‌باشد. این محصول، یکی از گوشی‌های اقتصادی برند شیائومی می‌باشد، که در مدت زمان کمی، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در ادامه، به بررسی گوشی poco m4 pro می‌پردازیم. با ما همراه باشید. 

نکاتی در رابطه با خرید اقساطی poco m4 pro

با خرید قسطی گوشی poco m4 pro شما با یک گوشی اقتصادی و خوش دست مواجه خواهید شد. کیفیت ساخت این محصول بسیار بالا می‌‎باشد و بدنه آن از جنس پلاستیک ساخته شده است. همچنین، اثر انگشت روی بدنه باقی نمی‌ماند و بیرون زدگی دوربین‌ها خیلی زیاد نیست. در ساخت این گوشی تنها دو لنز برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده است که عملکرد متوسطی دارند.  

خرید قسطی poco m4 pro یک نمایشگر تخت و 85 درصدی را در اختیار کاربر می‌گذارد، که در قسمت فوقانی آن دوربین سلفی، به صورت پانچ قرار گرفته است. این نمایشگر از نوع IPS می‌باشد و از نرخ تازه سازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. در نتیجه، از سرعت قابل قبولی برخوردار است. از دیگر مزایای خرید قسطی گوشی poco m4 pro، می‌توان به باتری 5000 میلی آمپری آن اشاره نمود. 

عملکرد این باتری در بین رقبای این گوشی بسیار بهتر می‌باشد و در طی یک استفاده نرمال، حدود یک روز کامل برای شما بازدهی خواهد داشت. حسگر اثر انگشت poco m4 pro، بر روی دکمه پاور واقع شده و سرعت بسیار خوبی دارد. همچنین، می‌توانید برای تامین امنیت این گوشی، از حسگر شناسایی چهره دو بعدی آن نیز بهره ببرید. امنیت این سنسور به قدری بالا می‌باشد، که اگر به دوربین نگاه نکنید و یا با زاویه نگاه کنید، قفل گوشی باز نمی‌شود. 

مشخصات فنی

خرید اقساطی poco m4 pro یک خرید به شدت مقرون به صرفه می‌باشد. در ادامه، با مطالعه مشخصات فنی این کالای دیجیتال، این موضوع برای شما اثبات خواهد شد.

تاریخ معرفی: سال 2021، ماه نوامبر
سیستم عامل (در زمان عرضه): اندروید 11، MIUI 12.5
پردازنده اصلی: 8 هسته ای
رنگ بندی: آبی، زرد و مشکی
ابعاد: 163.6 * 75.8 * 8.8 میلی متر
وزن: 195 گرم
تعداد سیم کارت قابل پشتیبانی: 2 عدد
ابعاد صفحه نمایش: 6.6 اینچ
روشنایی صفحه نمایش: حدود 450 نیت
رزولوشن تصویر: 1080 * 2400 پیکسل
تراکم پیکسلی: تقریبا 399 پیکسل
حافظه داخلی: 64 گیگابایت با RAM 4 گیگابایت، 18 گیگابایت با RAM 6 گیگابایت
میزان ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر
حداکثر توان شارژ باتری: 33 وات
رزولوشن دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
رزولوشن دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل
قابلیت‌های جانبی دوربین: پشتیبانی از پانوراما، فلش LED و HDR
اسپیکر: دارد (از نوع استریو)
پشتیبانی از درگاه جک 3.5 میلیمتری: دارد
سایر مشخصات: پشتیبانی از حسگر اثر انگشت، مجاورت، قطب نما، ژیروسکوپ
فناوری‌های قابل پوشش: HSPA، GSM، LTE، 5G
گواهی‌ها: IP53 (مقاوم در برابر پاشش آب و گرد و غبار) 

جمع بندی

خرید قسطی poco m4 pro در کنار مزایایی که دارد می‌تواند، نقاط ضعفی نیز داشته باشد.

نقاط قوت خرید محصول: باتری 5000 میلی آمپری، امنیت بالا، کیفیت بالای عکس‌های سلفی
نقاط ضعف خرید محصول: کم بودن عمق رنگ مشکی در نمایشگر، قابلیت‌های اندک دوربین 

خرید اقساطی poco m4 pro در وب سایت قسطی کلاب

امروزه، بسیاری از افراد اقدام به خرید اقساطی می‌نمایند. چرا که، از نظر اقتصاددانان، در شرایط تورم، بدهکار بودن نوعی منفعت محسوب می‌شود. از این روی، در این راستا، یکی از فروشگاه‌های معتبر کشور، به نام قسطی کلاب شرایط بسیار ویژه‌ای را برای فروش قسطی انواع لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، بازی و سرگرمی فراهم آورده است. مشتریان از سه طریق: طرح پایا، طرح پارسیان و طرح بایچک، می‌توانند تا ماکزیمم 150 میلیون تومان، به صورت اقساطی در این وب سایت ثبت سفارش نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته الکترونیکی

خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته الکترونیکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطي گوشی A54 سامسونگ با سفته

خرید قسطي گوشی A54 سامسونگ با سفته
برای خرید قسطي گوشی A54 سامسونگ با سفته الکترونیک یا چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...