خرید اقساطی گوشی سامسونگ s10

تاریخ انتشار:
1403/2/30 14:46:16

انتخاب یک تلفن همراه هوشمند و قیمت مناسب کار آسانی است، اگر شما نیاز و خواسته خود را از خرید مشخص کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی سامسونگ s10 در بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب می‌باشد.


خرید اقساطی گوشی سامسونگ s10


پیشنهادخرید موبایل سامسونگ

موبایل یکی از مهمترین بخش زندگی افراد است که نیازهای زیادی را برطرف می‌نماید. امروزه گزینه‌های زیادی برای خرید گوشی هوشمند وجود دارد که افراد با توجه نیاز، سلیقه و بودجه‌ای که دارند می‌توانند گوشی مناسب خود را انتخاب نمایند.

یکی از بهترین گزینه‌های خرید، گوشی‌های اندرویدی هستند که برند سامسونگ پرچمدار آنها است. یکی از بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است؛ گوشی گلکسی s10 می‌باشد. در ادامه شما را با ویژگی‌ها و شرایط خرید اقساطی گوشی سامسونگ s10 آشنا خواهیم کرد.   

گوشی سامسونگ s10 چه ویژگی هایی دارد؟

برند سامسونگ در زمینه تولید کالای دیجیتال و گوشی‌های هوشمند قدمت بالایی دارد و مدل‌های زیادی را هر ساله روانه بازار می‌نماید. در بین تولیدات این برند گوشی‌های سری s از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از جدیدترین محصولات گروه s می‌توان به گوشی گلکسی s10 اشاره کرد. این موبایل تغییرات زیادی نسبت به تولیدات قبلی سامسونگ دارا می‌باشد که در ادامه تعدادی از این ویژگی‌ها را برای شما بازگو خواهیم کرد.

1. ابعاد این گوشی معادل 7.8 × 70.4 × 149.9 است و وزن آن نیز معادل 157 گرم می‌باشد، ناگفته نماند که برای خرید قسطی گوشی سامسونگ s10 در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد.

2. صفحه نمایش 6.1 اینچی و نمایشگری بزرگ نسبت به بدنه: یکی از مهمترین ویژگی‌های این گوشی صفحه نمایش بزرگ آن است به گونه‌ای که در پنل جلویی این گوشی تنها لنز مربوط به دوربین سلفی وجود دارد. همین امر این گوشی را تبدیل به یکی از زیباترین گوشی‌های سامسونگ کرده است. البته کیفیت تصاویر در صفحه نمایش این گوشی نیز بسیار با کیفیت و شفاف می‌باشد.

3. ضد آب بودن گوشی سامسونگ s10 یکی از ویژگی‌های خاص این مدل است.

4. دوربین سه گانه و با کیفیت گوشی گلکسی s10: این گوشی یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که قصد عکاسی با استفاده از گوشی را دارند. موبایل s10 دارای 3 دوربین و با کیفیت هایی به ترتیب 16، 10 و 10 مگاپیکسل می‌باشد. شایان ذکر است کیفیت دوربین سلفی این گوشی نیز معادل 10 مگاپیکسل است.

5. دارای حسگر اثر انگشت و امنیت بالایی دارد.

6. موجود در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، قرمز، سبز، صورتی و زرد که تنوع بالایی برای مشتری در نظر گرفته است، همچنین امکان خرید نقدی و خرید قسطی گوشی سامسونگ s10 وجود دارد. 

خرید اقساطی گوشی سامسونگ s10 از سایت قسطی کلاب 

 در این قسمت پیشنهادی شگفت انگیز برای شما خواهیم داشت. همانطور که شما می‌دانید در دنیای امروز اکثر خریدها به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می‌شود و کمتر پیش می‌آید افراد به صورت حضوری با بازار مراجعه نمایند. پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب می‌باشد. 

شما می‌توانید خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ s10 را از سایت قسطی کلاب انجام دهید. شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب و انتخاب کالای مورد نیاز و مقایسه قیمت‌های آن خرید خود را انجام دهید.

اگرچه روند اصلی فروش محصولات در قسطی کلاب به صورت نقد است، اما این فروشگاه اینترنتی شرایط ویژه و شگفت انگیز در نظر گرفته که شما می‌توانید خرید قسطی موبایل و انواع کالای دیجیتال را به سادگی انجام دهید.

اگر شما جز افرادی هستید که امکان خرید نقدی ندارید؛ می‌توانید خرید اقساطی گوشی سامسونگ s10 را در سایت قسطی کلاب انجام دهید. همه افراد در هر شهری که باشند امکان خرید قسطی گوشی سامسونگ s10 برای آنها وجود دارد و می‌توانند با مراجعه به این سایت پس از طی کردن مراحل لازم خرید اقساطی خود را انجام دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپتاپ قسطی

خرید لپتاپ قسطی
یکی از وسایلی که در دنیای مدرن بسیار کاربرد دارد لپ تاپ است. برای خرید لپتاپ قسطی به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ
یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ مدل m52 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...