خرید اقساطی گوشی z fold4

تاریخ انتشار:
1403/2/26 23:57:13

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی z fold4 دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی z fold4



معرفی گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 4 

گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 4 از جدیدترین محصولات تاشوی سامسونگ است. این نوع گوشی‌ها مدتی است که در بازار رواج پیدا کرده‌اند و طراحی عجیب در کنار قدرت سخت افزار زبان زد آن‌ها توانسته مخاطبان بسیاری را جمع آوری کند. این گوشی مدتی است که روانه بازار شده پس اگر قصد خرید نقدی و یا خرید قسطی گوشی z fold4 را دارید، اجازه دهید تا شما را کمی بیشتر با امکانات این گوشی تاشوی منحصر به فرد آشنا کنیم. 

دو صفحه نمایش برای یک گوشی 

سامسونگ برای Z Fold 4 دو صفحه نمایش در نظر گرفته است. پس از باز کردن گوشی، در داخل آن با صفحه نمایش بزرگ اصلی دستگاه روبرو می‌شویم. صفحه نمایش اصلی از یک پنل دینامیک AMOLED X2 تشکیل شده است. این پنل تاشو با پشتیبانی از نرخ بروزرسانی تصویر 120 هرتز، تکنولوژی HDR10+ و میزان روشنایی 1200 نیت طراحی شده است. وضوح تصویر این صفحه نمایش 7.6 اینچی، 1812 در 2176 پیکسل و با تراکنش 363 پیکسل بر هر اینچ است. زمانی که مکانیزم تاشوی را می‌بندیم، در خارج گوشی نیز یک صفحه نمایش دیگر با پنل مشابه مشاهده می‌شود. ابعاد صفحه نمایش خارجی 6.2 اینچ بوده و وضوح تصویر آن 904 در 2316 اینچ است. برای خرید اقساطی گوشی z fold4 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لوازم جانبی متعدد برای Z Fold 4

استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدراگون سری SM8475 که از خانواده پردازنده‌های اسنپدراگون 8+ نسل 1 است، اقدام مناسبی از سوی سامسونگ می‌باشد. چرا که این گوشی دو سیم کارت، به قدرت پردازش 8 هسته‌ای آن برای دو صفحه نمایش نیاز دارد. در کنار آن سامسونگ از حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایت (قابل افزایش تا 1 ترابایت) استفاده کرده است. پس می‌توانید برای هر نوع استفاده‌ای، حتی اجرای سنگین‌ترین نرم افزارها و بازی‌ها بر روی آن تکیه کنید. متاسفانه امکان اضافه کردن حافظه ذخیره سازی با استفاده از درگاه کارت حافظه وجود ندارد. با خرید قسطی گوشی z fold4 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین، دوربین و باز هم دوربین 

دوربین اصلی گوشی گلکسی Z Fold 4 از سه لنز تشکیل شده است: لنز اصلی 50 مگاپیکسل (f/1.8)، لنز تله فوتوی 10 مگاپیکسل (f/2.4) و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسل (f/2.2). قابلیت تصویربرداری با کیفیت 8K و نرخ 24 فریم بر ثانیه، گل سر سبد قابلیت‌های دوربین این گوشی است. اگر این نرخ فریم برایتان قابل قبول نیست، می‌توانید از وضوح تصویربرداری 4K گوشی با نرخ 60 فریم بر ثانیه نیز استفاده کنید. 

نمای سامسونگ گلکسی Z Fold 4

نکته جالب درباره قابلیت‌های تصویربرداری Z Fold 4، وجود یک دوربین سلفی در زیر پنل صفحه نمایش اصلی آن است. این دوربین 4 مگاپیکسل قدرت دارد و تقریبا از دید کاربر پنهان است. به علاوه یک دوربین سلفی دیگر نیز در پشت گوشی و در کنار صفحه نمایش دوم قرار دارد. کیفیت این دوربین نیز 10 مگاپیکسل است. هر دو دوربین سلفی توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4K و نرخ فریم 60 را دارند.

سیستم عامل استفاده شده در Z Fold 4 اندروید نسخه 12 است، که با رابط کاربری One UI 5 طراحی شده است. باتری استفاده شده در آن نیز از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت 4400 میلی آمپر است. قابلیت‌های شارژ سریع 25 وات از طریق سیم، شارژ سریع 15 وات به صورت بی سیم، و قابلیت شارژ معکوس 4.5 وات (برای شارژ دستگاه‌های دیگر از طریق باتری گوشی) از امکانات قابل توجه باتری گوشی است. در یک جمله باید گفت که سامسونگ برای این گوشی از هیچ جهت کم و کاستی نگذاشته است. نه تنها قابلیت‌های یک پرچمدار جدید در آن تعبیه شده، بلکه پا را چندین قدم فراتر گذاشته تا اطمینان حاصل کند که با یک محصول پیشرو در صنعت گوشی هوشمند روبرو هستیم.

خرید اقساطی گوشی z fold4 از قسطی کلاب

با توجه به قیمت بالای این محصول، امکان خرید قسطی گوشی z fold4 ممکن است به ذهن بسیاری از ما خطور کند. فروشگاه قسطی کلاب با پیش بینی این نیاز، خرید اقساطی این محصول و دیگر کالای دیجیتال را میسر کرده است. با وجود شرایط متعدد فروش قسطی کالا، بدون نیاز به ضامن و با شرایط بازپرداخت بسیار بلند مدت (تا سقف 36 ماه)، هم اکنون میتوانید برای خرید اقساطی گوشی z fold4 اقدام کنید. قسطی کلاب شرایط و نرخ‌های متعددی را برای خرید قسطی انواع کالا در اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید تا با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي مک بوک با چک

خرید اقساطي مک بوک با چک
یکی از بهترین محصولات برند اپل با قابلیت‌های فوق‌العاده مک بوک می‌باشد. برای خرید اقساطي مک بوک با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی...

قیمت گوشی های سامسونگ به شکل اقساط

قیمت گوشی های سامسونگ به شکل اقساط
سامسونگ امسال نیز در تلاش است تا با ساخت گوشی های هوشمند جدید به نوعی بتواند خریداران خود را راضی نگه دارد تا به این وسیله بتواند بازار فروش خود...