خرید قسطی موبایل a12 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 11:29:59

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ بی شک گلکسی A12 می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل a12 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی موبایل a12 سامسونگ
گوشی a12 سامسونگ

سامسونگ به دلیل تولید موبایل‌های با کیفیت و تنوع در قیمت، امروزه پرآوازه و پرطرفدار است. داشتن سیستم عامل اندروید محبوبیت این برند را افزایش داده و سامسونگ امروزه یکی از شناخته شده ترین‌ها در تولید و فروش کالای دیجیتال است.

یکی از بروز و جدیدترین تلفن همراه سامسونگ، a12 نام دارد این سری از مدل موبایل سامسونگ مقرون بصرفه و با کیفیت است. A12 دارای قابلیت‌هایی است که تمامی نیازهای افراد را از یک موبایل به راحتی برطرف می‌کند. چند ویژگی با شما به اشتراک می‌گذاریم. برای خرید قسطی موبایل a12 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات کلی تلفن همراه a12

موبایل a12 چهار رنگ عام پسند دارد و در رنگ‌های سفید، آبی، مشکی و قرمز تولید شده و جنس و ساختار بدنه از پلاستیک است. مدل a12 دارای اندروید 10 می‌باشد.

دارای قابلیت پشتیبانی دو سیم کارت همزمان می‌باشد. حافظه داخلی گوشی a12 سامسونگ 64 گیگابایت و 4 گیگابایت حافظه رم را ساپورت می‌کند. از دیگر مشخصات این محصول اندازه و وزن است. دارای ابعاد 8.9*75.8*164 میلی متر مکعب و وزن آن 205 گرم است. برای خرید اقساطی موبایل a12 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

گفته شده باتری این گوشی 1000 میلی آمپر نسبت به سری a11 افزایش پیدا کرده و دارای باتری 5000 ولتی است. دارای شارژر 15 واتی است و به سرعت شارژ می‌شود. با خرید قسطی موبایل a12 سامسونگ از قسطی کلاب خرید لذت بخشی را تجربه کنید. این گوشی دارای 4 لنز مجزا برای گرفتن عکس است و هر لنز دارای کیفیت مناسب و قابل قبولی است.

کیفیت لنز دوربین گوشی a12 به ترتیب: 48 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل می‌باشد. دارای دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل است. برای داشتن این گوشی و خرید اقساطی موبایل a12 سامسونگ به سایت قسطی کلاب سربزنید. دارای حسگر اثر انگشت می‌باشد و این ویژگی امنیت و حریم شخصی موبایلتان را افزایش می‌دهد، .با قیمت مناسب و خرید اقساطی از قسطی کلاب تهیه کنید.

از نظر صفحه نمایشگر دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است و دارای کیفیت TFT می‌باشد. صفحه نمایش این گوشی قابلیت نمایش 16میلیون رنگ واقعی و با کیفیت را دارد. نوع صفحه +HD است. از لحاظ سخت افزاری می‌توان به وجود تراشه Exynos 850 اشاره کرد و پردازنده هشت هسته‌ای که در این تلفن همراه موجود است. پشتیبانی از سه شبکه ارتباطی 2G_3G_4G را دارد. 

خرید قسطی موبایل a12 سامسونگ

ما سعی داشتیم با بیان چند ویژگی مهم از موبایل مدل a12 خرید و انتخاب را برای شما راحت تر کنیم. برای خرید این موبایل می‌توانید از روش‌های نقدی و اقساطی استفاده کنید. شما می‌توانید موبایل را با خرید اقساطی از فروشگاه معتبر بصورت اینترنتی خریداری کنید. یکی از فروشگاه‌های معتبر فروش قسطی موبایل بصورت اینترنتی و کاملا قابل اطمینان سایت قسطی کلاب است.

با مراجعه به سایت قسطی کلاب به راحتی می‌توانید از قیمت روز a12 و همینطور از شرایط فروش قسطی موبایل با خبر شوید. سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر فروشگاهی در خصوص فروش کالای دیجیتال و لوازم خانگی است بصورت غیر حضوری است و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است.

نماد اعتماد الکترونیکی برای خریدار آسوده خاطری را به همراه دارد زیرا نشان معتبر بودن فروشگاه اینترنتی است. برای خرید اقساطی و مقرون بصرفه a12 وارد سایت قسطی کلاب شوید ثبت نام کنید، کالای مدنظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب کالا و افزودن آن به سبد خرید باید فرآیند تکمیل خرید را انجام دهید سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

سیستم کاری سایت قسطی کلاب بصورت نقدی است در صورت تمایل می‌توانید از شرایط اقساطی آن مطلع شده و استفاده کنید. برای خرید a12 بصورت اقساط 3 تا 12 ماه برای فروش قسطی در این سایت وجود دارد. اما قسمتی از کل مبلغ باید بصورت پیش پرداخت حساب شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به سایت قسطی کلاب سر بزنید و از خرید اقساطی موبایل a12 سامسونگ لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

تبلت سامسونگ اقساطی

تبلت سامسونگ اقساطی
با فراگیر شدن فضای مجازی در ابعاد زندگی انسان، تب و تاب کاربران این فضا برای خرید کالای دیجیتال روند صعودی به خود گرفت. بر این اساس، خرید تبلت...

خرید قسطي گوشی s22 ultra سامسونگ

خرید قسطي گوشی s22 ultra سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب و جدید سامسونگ مدل s22 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی s22 ultra سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...