خرید اقساطی تبلت s7

تاریخ انتشار:
1403/2/24 21:32:50

یکی از بهترین تبلت‌های سامسونگ به طور حتم سری S آن می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت s7 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تبلت s7


بررسی تبلت Galaxy Tab S7 FE LTE

کمپانی سامسونگ یکی از بهترین برندهای دنیا در حوزه کالای دیجیتال و لوازم خانگی می‌باشد. یکی از محصولات پرفروش برند سامسونگ تبلت است که دارای تنوع بسیار بالایی می‌باشد و شما می‌توانید طبق سلیقه و نوع نیاز خود یکی از این تبلت‌های جذاب و با کیفیت را خریداری نمایید. در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از تبلت‌های پرفروش سامسونگ که مدل Galaxy Tab S7 FE LTE بپردازیم. اگر قصد خرید تبلت با ویژگی‌های عالی و قیمتی مناسب را دارید، با ما همراه باشید. ناگفته نماند که شما می‌توانید خرید قسطی تبلت s7 سامسونگ را با شرایطی عالی از قسطی کلاب انجام دهید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

زیبایی در سادگی است!

بسیاری از طراحی‌های مدرن به سمت سادگی سوق دارد و به طور حتم این عبارت که زیبایی در سادگی است را بسیار شنیده‌ایم. محصولات سامسونگ از کیفیت بالا و طراحی منصر به فردی برخوردار هستند و اصالت را به نمایش می‌گذارند. تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S7 FE LTE دارای طراحی مینیال است و در قسمت پشتی آن فقط لنز دوتایی دوربین قرار دارد. البته نمی‌توان از رنگبندی استثنایی این تبلت گذشت، شما می‌توانید تبلت S7 fe را در رنگ‌های صورتی، سبز، مشکی و نقره‌ای خریداری نمایید. با خرید اقساطی تبلت s7 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

تصاویر و صدای باورنکردنی!

تبلت سامسونگ دارای صفحه نمایشگر 12.4 اینچ می‌باشد، همچنین تجربه صدای سینمایی با پخش AKG را دارد و بهترین تصاویر را برای شما نمایش می‌دهد. البته وجود بلندگوهای Dolby Atmos در این تبلت سبب شده که بهترین تجربه شنیدن صدا را در حین فیلم دیدن و موسیقی داشته باشید. برای خرید قسطی تبلت s7 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

بازی خود را ارتقا دهید!

این تبلت برای بازی کردن گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. شما می‌توانید با وجود پردازشگر قدرتمند Snapdragon 750G سنگین‌ترین بازی‌ها را به اجرا دربیاورید، همچنین خاصیت مالتی مدیا در این تبلت افزایش پیدا کرده است و شما می‌توانید همزمان چندین برنامه را باهم اجرایی کنید. تبلت s7 fe قابلیت ارتقا حافظه تا 1 ترابایت را دارد و می‌توانید بازی‌های حجم بالا را به سادگی دانلود کنید. برای خرید اقساطی تبلت s7 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

باتری همیشه همراه

تبلت جدید سامسونگ دارای باتزی بسیار قدرتمندی با ظرفیت 10090 میلی آمپر بر ساعت است، همچنین با یک شارژر 45 واتی همراه است و قابلیت نمایش فیلم تا 13 ساعت را دارد. اگر به دنبال یک تبلت همراه و قدرتمند هستید، به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید قسطی تبلت s7 را به سادگی انجام دهید.

سوپرایز تبلت سامسونگ با قلم S pen

تبلت جذاب سامسونگ دارای یک قلم جادویی S pen است. شما با وجود این قلم می‌توانید تمام نوشته‌های خود را به خط نوشتاری تبدیل کنید و نیازی به تایپ کردن ندارید، همچنین برای انجام طراحی‌های مهندسی و گرافیکی کمک بزرگی به شما خواهد کرد. قلم S pen یک جایگاه مخفی آهنربایی دارد که به سادگی به تبلت شما جذب می‌شود و همیشه همراه شما است. برای خرید اقساطی تبلت s7 سامسونگ به فروشگاه آنلاین قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید باصرفه را تجربه نمایید.

قسطی کلاب و شرایط فروش اقساطی

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فروش اقساطی کالا در ایران است. شما می‌توانید با دریافت اعتبار از سایت قسطی کلاب خرید خود را انجام دهید. خرید اقساطی لوازم خانگی، کالای دیجیتال، موبایل و کنسول بازی در سایت قسطی کلاب امکان پیذر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کامپیوتر اپل

خرید کامپیوتر اپل
کامپیوتر اپل جز برترین سیستم‌های دیجیتالی دنیا است که در حال حاضر فروش بالایی در دنیا دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر اپل به بخش...

خرید اقساطی اپل واچ سری8

خرید اقساطی اپل واچ سری8
اگر شما جز دسته طرفداران برند اپل هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی اپل واچ سری8 از بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...