خرید قسطی گلکسی بادز لایو

تاریخ انتشار:
1403/2/16 15:59:04

هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ دارای طراحی جذاب و مدرنی می‌باشد. برای خرید قسطی گلکسی بادز لایو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گلکسی بادز لایو


بررسی Galaxy Buds Live

طراحی ارگونومیک، حذف فعال سروصدای مزاحم و صدای زنده و عمیق صفاتی هستند که سامسونگ برای هدفون جدید خود در نظر گرفته است. در زمان معرفی این محصول بسیار از کاربران با ساخت تصاویری این هدفون را به لوبیای سحرآمیز سامسونگ تشبیه کردند! هدفونی که در رنگ‌های مختلفی ازجمله برنزی، سفید، مشکی و چندرنگ دیگر به بازار عرضه‌شده و تا به اینجا فروش خوبی را هم تجربه کرده است.

برای خرید قسطی گلکسی بادز لایو می‌توانید به صفحه محصول در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و پس از مطالعه شرایط آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.
این هدفون طراحی ارگونومیکی دارد و می‌تواند در تمام شرایط خودش را با گوش‌های شما هماهنگ کند. استفاده از این هدفون در هنگام دویدن، پیاده‌روی و سایر فعالیت‌های ورزشی آزاردهنده نیست و به‌خوبی در گوش‌های شما قرار می‌گیرد.

 عملکرد بلندگو و میکروفون هم بسیار عالی است و تجربه بهینه‌شده‌ای را به شما ارائه می‌دهد. خرید اقساطی گلکسی بادز لایو تجربه خوبی را به شما ارائه می‌دهد.

Galaxy Buds Live طراحی بسیار جالبی دارد و سامسونگ سعی کرده حتی در زمینه طراحی هدفون‌ها هم نوآوری بسیاری داشته باشد. هدفون‌ها و جعبه محل قرارگیری به‌طور براق طراحی‌شده‌اند تا جلوه زیبا و جواهر مانندی به دستگاه شما بدهند. هدفون‌ها به‌راحتی در گوش شما قرار می‌گیرند و بسیار راحت هستند و حتی در استفاده مدام گوش‌های شما احساس خستگی نمی‌کنند. با خرید قسطی گلکسی بادز لایو وارد دنیایی از زیبایی و تفاوت خواهید شد.

بررسی بلندگوهای گلکسی بادز لایو

با قابلیت حذف سروصدای مزاحم (ANC) می‌توانید بدون اینکه اطلاعیه یا قسمت مهمی را از دست بدهید، صداهای پس‌زمینه را کاهش دهید. بلندگوهای 12 میلی‌متری که توسط کمپانی AKG طراحی‌شده‌اند صدای بسیار پرحجمی دارند و صدای بم تولیدشده بسیار عالی است. دستیار صوتی Bixby هم هر زمان که بخواهید در اختیار شما است و برای مثال می‌توانید بدون اینکه گوشی خود را از کیف یا جیب خارج کنید، آب‌وهوای محل زندگی‌تان را بررسی کنید. پس با خرید اقساطی گلکسی بادز لایو دستیار صوتی Bixby همیشه همراه شما است.

با داشتن سه میکروفون داخلی شما می‌توانید کیفیت تماس بسیار خوبی را داشته باشید و کیفیت صدای بسیار خوبی را هم تجربه کنید. شما می‌توانید حداکثر تا 6 ساعت بدون توقف به موسیقی گوشی دهید و عمر باتری با جعبه شارژ حداکثر تا 21 ساعت است. با 5 دقیقه شارژ کردن هدفون خود تا حدود 1 ساعت می‌توانید به موسیقی یا پادکست گوش دهید و اگر گوشی هوشمند شما از شارژ معکوس پشتیبانی کند، می‌توانید هدفون را با گوشی خود شارژ کنید.

هدفون به‌راحتی از طریق بلوتوث به گوشی اندرویدی یا آیفون شما متصل می‌شود و برای اتصال به لپ‌تاپ شما که از ویندوز 10 پشتیبانی می‌کند هم مشکلی ندارد. نکته مهم این است که Galaxy Buds Live دارای استاندارد ضدآب IPX2 است و این بدان معنی است که دستگاه شما در برابر قطرات آب و عرق کردن مقاومت دارد. خرید قسطی گلکسی بادز لایو تمام این امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این هدفون رقبای زیادی دارد و مهم‌ترین رقیب آن ایرپادز اپل است. شاید در عملکرد کلی، این محصول به محصولات اپل نرسد ولی سامسونگ تمام تلاش خود را کرده تا با نوآوری‌های بسیار یک هدفون زیبا و با کفیت را روانه بازار کند. طراحی انقلابی این دستگاه در کنار صدایی شفاف و حذف سروصدای اضافه محیط اطراف در کنار رنگ‌های فوق‌العاده جذاب خرید اقساطی گلکسی بادز لایو را به یک پیشنهاد و خرید خوب بدل کرده است. 

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب جز برترین وبسایت‌های موجود در کشور است و شرایط خرید اقساطی انواع کالا را امکان پذیر کرده است. البته نباید این نکته را فراموش کنیم که قیمت Galaxy Buds Live نسبت به رقبا کمی کمتر است و همین مورد ارزش خرید این هدفون را بالاتر می‌برد. در آغاز بررسی به صفاتی اشاره کردیم که سامسونگ برای Galaxy Buds Live در نظر گرفته بود و در پایان بررسی سامسونگ را تحسین می‌کنیم که توانست به این صفات جامه‌ عمل بپوشاند.

سایر بلاگ های مرتبط

هدفون پایونیر اقساطی

هدفون پایونیر اقساطی
در خرید لوازم خانگی برقی، صوتی و تصویری و به طور کلی کالاهای برقی، حساسیت ویژه ای نسبت به دیگر کالاهای مصرفی وجود دارد...

خرید قسطی گوشی mi 10t

خرید قسطی گوشی mi 10t
برند شیائومی تنوع محصولاتی بسیار بالایی دارد. اگر علاقه‌مند به خرید قسطی گوشی mi 10t هستید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب...