خرید قسطی گوشی آنر x8a

تاریخ انتشار:
1403/2/17 09:06:46

اگر به دنبال خرید قسطی گوشی آنر x8a با قیمتی مناسب هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آنر x8a


بررسی گوشی آنر x8a

امروزه به دلیل افزایش ارتباط افراد در فضای مجازی جهت انجام امور روزانه، تلفن همراه به یکی از ضروریات زندگی تبدیل شده است. از این رو پشتیبانی از نرم افزارهای به روز و قابلیت ارتقا آنها، مهمترین ویژگی این کالای دیجیتال محسوب می‌شود. گوشی‌های تولید شده توسط برند آنر با برخورداری از این مشخصه، از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب می‌باشند. در همین راستا می‌توانید برای اطلاع از مشخصات فنی و خرید قسطی گوشی آنر x8a در این مقاله با ما همراه باشید. 

بهترین گوشی آنر

شرکت آنر یکی از برندهای جدید تولید انواع تلفن همراه محسوب می‌شود که توانسته مدل‌های متنوعی از این کالای دیجیتال را متناسب با سلیقه‌های مختلف تولید و در اختیار کاربران قرار دهد. محصولات ساخته شده توسط برند آنر مانند سایر شرکت‌های تولید تلفن همراه، قابلیت پشتیبانی از تمامی سرویس‌های خدماتی گوگل را دارد. این شرکت گوشی‌های میان رده و اقتصادی خود را با نام گوشی‌های سری X به بازار عرضه می‌کند. جدیدترین گوشی این سری مدل Honor X8a بوده که در فوریه 2023 معرفی شده است.

گوشی آنر مدل X8a دارای مشخصات خاصی از قبیل طراحی زیبا، صفحه نمایش بسیار تخت، قطر و وزن بسیار کم می‌باشد. با توجه به اینکه این ویژگی‌ها بیشتر در تلفن‌های پرچمدار برندهای مختلف دیده می‌شود، گوشی Honor X8a توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نماید. جنس بدنه آن از پلاستیک مات و براق بوده که ظاهری شبیه به شیشه دارد و در سه رنگ فیروزه‌ای، مشکی و نقره‌ای تولید می‌شود. محل قرار گرفتن حسگر شناسایی انگشت و دکمه پاور در این کالای دیجیتال یکسان بوده و از سرعت مناسبی برخوردار است. برای خرید قسطی گوشی آنر x8a به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

مشخصات فنی گوشی آنر x8a

گوشی Honor X8a به عنوان یک میان رده، قیمت و کیفیت بسیار مناسبی داشته و از نظر کاربران، بهترین گوشی آنر محسوب می‌شود. صفحه نمایش 6.7 با رزولوشن 1080 تصاویر خوبی را به نمایش می‌گذارد. باطری 5000 آمپر با سرعت شارژدهی یک ساعته، سبب گردیده نگرانی بابت استفاده از آن در طول روز وجود نداشته باشد.

این گوشی دارای سه لنز مجزا بوده که روی آن را یک پنل مربعی شکل پوشانده است. دوربین اصلی آن قابلیت عکاسی تا 100 مگاپیکسل را فراهم می‌نماید. همچنین دوربین سلفی این مدل، 16 مگاپیکسل بوده و درون بریدگی دایره شکل، تاچ قسمت بالایی صفحه نمایش قرار دارد. از این رو می‌توان گفت دوربین‌های اصلی و سلفی این کالای دیجیتال، کیفیت مناسبی برای فیلم برداری دارند. این گوشی یک عدد اسپیکر با صدای نسبتاً بلند داشته و به جهت پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.1، گزینه مناسبی برای استفاده از هندزفری‌های بی‌سیم است. 

پردازنده و نرم افزار گوشی آنر x8a

گوشی Honor X8a دارای سیستم عامل اندروید 12، حافظه داخلی 128گیگابایت، 8 گیگابایت RAM و تراشه مدیاتک هلیو 88G می‌باشد. این گوشی CPU هشت هسته‌ای دارد که از دو هسته‌ 2 گیگاهرتز Cortex-A75 و شش هسته‌ 1.8 گیگاهرتز Cortex-A55 تشکیل شده است. نسخه 6.1رابط کاربری Magic UI استفاده شده در ساخت آن، با فشرده سازی حافظه تلفن سرعت عملکرد این گوشی را به میزان زیادی ارتقا می‌دهد. همچنین فناوری Honor Turbo Ram به کار رفته در ساخت این کالای دیجیتال، منجر به سهولت استفاده از برنامه‌های همزمان اجرا شده توسط کاربران می‌گردد.

شرایط خرید قسطی گوشی آنر x8a

با توجه به ویژگی‌های فنی Honor X8a، کیفیت و قیمت مناسب آن، افراد بسیاری طرفدار خرید این کالای دیجیتال می‌باشند. از طرفی با توجه به افزایش نرخ ارز، خرید نقدی این محصول تا حدودی چالش برانگیز شده است. به همین جهت امروزه خرید اقساطی آن از شرکت‌های معتبر، راه مناسبی برای تهیه این کالا محسوب می‌شود.

مجموعه قسطی کلاب یکی از شرکت‌های با سابقه و معتبر در زمینه فروش قسطی انواع کالاهای دیجیتال می‌باشد که این محصولات را با بهترین شرایط در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در همین راستا برای خرید اقساطی کالای مورد نیاز خود می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نموده و پس از تماس با مشاوران مجموعه، گوشی مد نظر خود را با شرایط و قیمت مناسب خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی هدفون اپل

فروش اقساطی هدفون اپل
هدفون‌های اپل دارای تنوع و کارایی بسیار بالایی می‌باشند. برای خرید اقساطی هدفون اپل به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی گوشی هونور 20 لایت

خرید اقساطی گوشی هونور 20 لایت
به تازگی برند Honor از گوشی جدید خود رونمایی کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی ...